Kolejna parka od Joanny - maska & serum arganowe


Przyszedł czas na kolejną recenzję produktów z arganowej serii Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Po ostatnich "zwyklaczkach" pora na produkty, które znacznie bardziej przypadły mi do gustu. 


Skład INCI maski do włosów

JOANNA, Argan Oil
Maseczka do włosów

Maseczka, tak jak i cała seria Argan Oil, przeznaczona jest do regeneracji i odżywienia włosów, nadania im blasku. Dodatkowo, ten konkretny kosmetyk ma zapobiec również ich puszeniu się.

Jak widać, maska umieszczona jest w zwyczajnej tubce z klikającym zamknięciem. W opakowaniu mieści się 150g produktu. Nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku i myślę, że będzie tak również przy samej końcówce, gdyż tuba jest dosyć miękka.

Maska ma kremową konsystencję i pięknie pachnie. Od razu spodobał mi się ten zapach, zwłaszcza że gdy używamy całej serii (w moim przypadku jest to sześć kosmetyków z tej linii) aromat migdałów na długo pozostaje na włosach i towarzyszy nam w ciągu dnia. Ja uwielbiam mieć pachnące włosy :)

Maskę nakładałam na całą długość włosów, pamiętając o tym, by później porządnie ją spłukać. To istotne, jeżeli mamy włosy podatne na obciążanie, tak jak w moim przypadku. Mam długie i gęste włosy i zauważyłam, ze maski muszę nałożyć na nie naprawdę sporo. Sprawia to, że nie jest tak bardzo wydajna jak odżywka, ale z drugiej strony używa się jej raz w tygodniu, a poza tym cena jest korzystna (6,99zł).

Działanie? Włosy łatwo się rozczesują, nie puszą się, wyglądają na nawilżone... no i pięknie pachną :) Muszę jednak zaznaczyć, że moje włosy nie były zniszczone, więc nie jestem tak do końca w grupie docelowej, która powinna używać tych kosmetyków. Nie jestem pewna, czy ten kosmetyk okazałby się wystarczający dla włosów, które naprawdę potrzebują odbudowy.

Skład INCI serum na końcówki

JOANNA, Argan Oil
Serum na końcówki

Podobnie jak poprzednio, ten kosmetyk również umieszczony jest w tubce - tyle, że mniejszej, zawiera ona 50g produktu. Konsystencja serum jest dosyć gęsta, bez problemu można je nałożyć na końcówki włosów.

To jeden z moich ulubionych kosmetyków z tej serii. Bardzo dbam o końcówki włosów, gdyż nie znoszę kiedy się rozdwajają. Zazwyczaj używam olejków lub serum w płynie, ale muszę powiedzieć, że również ten produkt bardzo dobrze się sprawdził. Nie obciąża włosów (kombinowałam z nakładaniem na różną długość i w różnych ilościach). Końcówki wyglądają na dobrze zabezpieczone, zadbane. Zamierzam w przyszłości używać tego serum zamiennie z moimi ulubionymi olejkami.

Muszę jeszcze dodać, że ten kosmetyk jest mega wydajny! Używam go naprawdę regularnie, a końca nie widać. Oceniam, że taka tubka wystarczy conajmniej na 3 miesiące używania, a może nawet na dłużej. Kosztuje 5,99zł, więc chyba nie zaszkodzi wypróbować ;) 


Znacie te produkty? Jakich kosmetyków używacie, by zabezpieczyć końcówki włosów?

Fanpage Laboratorium Kosmetycznego Joanna:
https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna

Komentarze

  1. Szczerze mówiąc jeszcze nie wpadłam na nie w drogerii:) zainteresowała mnie ta maska do włosów z chęcią ją wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski nie miałam, ale wiem że niedługo już będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie serum chętnie bym wypróbowała, chociaż wolę te w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie produkty Joanny kompletnie się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie wszystkie, ale te dwa akurat są niezłe :)

      Usuń
  5. Ja coraz bardziej się skłaniam w kierunku tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę miałam i sprawdziła się całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum na końcówki brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maska bardzo mi się podoba. Ja też jestem fanką pachnących włosów, a skoro w przypadku tego produktu zapach utrzymuje się długo... to warto go sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tej serii ale na pewno zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum na końcówki by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ta seria powodowała albo wielki puch albo obklejenie w zależności od kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że nie u wszystkich się sprawdza, niestety.

      Usuń
  12. Z tej serii nie miałam kosmetyków... jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o serum słyszałam, może zakupię w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zakupić to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tą maseczkę z Joanny :) A serum jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie widziałam ich w sklepie,ale mam chęć na maskę jak i na serum

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt niestety nie dla mnie choć na końcówki w atrakcyjnej cenie ;) Obecnie na końcówki używam "pantene" cena ok 15 zł w promocji za 75ml czyli Joanna brzmi zachęcająco :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ta seria spisuje się lepiej niż myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie do zabezpieczenia końcówek używam serum które kupiłam w salonie fryzjerskim na zmianę z olejem arganowym ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam odżywki z RADICALA i jestem bardzo zadowolona z jej działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo słyszałam o Radicalach ale jeszcze nie miałam okazji spróbować.

      Usuń
  21. Hej :) Bierzesz udział w rozdaniu na moim blogu :) chciałam Cie poinformowac o zmianie profilu GOOGLE+ ( długa historia ale jesli jesteś zainteresowana ją poznać to oczywiście na swoim facebooku rozpisuje się szczegółowo) ale mneijsza o to :) chciałabym aby Twój głos w rozdaniu nadal był ważny dlatego zachęcam Cię do polubienia mojego profilu aby być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i konkursami :) https://plus.google.com/u/0/103250589351960831487/posts ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do końcówek włosów stosuję olejki specjalnie stworzone do tego celu, a po ile mam ich sporo, nie skusze się na to Joanowe serum, ale maseczka mnie zaciekawiła, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ciekawa tej maski jakby sprawdziła się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja Lubie oba te produkty :-) Sprawdzają się też na włosach moich córek:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też używam serum więc myślę, że też by mi się sprawdził ten drugi produkt (serum) o gęstszej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?