W zgodzie z naturą - masło do ciała Organix Cosmetix


Dziś w Kopalni Różności znów zrobi się bardzo naturalnie i organicznie... a to za sprawą kolejnego kosmetyku, który otrzymałam od sklepu Bio-Beauty. Jesteście gotowe do przejścia na naturalną stronę mocy? ;) 




ORGANIX COSMETIX
Odżywcze masło do ciała


Informacje od producenta - na zdjęciu poniżej:

  
Składniki (INCI) - na zdjęciu poniżej:


Dane techniczne: 
Kosmetyk umieszczony jest w plastikowym słoiczku z metalową nakrętką. Dodatkowo wewnątrz zabezpieczony jest folią - to duży plus. Opakowanie ma pojemność 250ml. Taki słoiczek sprawdza się bardzo dobrze, jeśli chodzi o użytkowanie kosmetyku do ciała. Oczywiście higieniczniejsze są pompki, ale w przypadku maseł mogłyby się średnio sprawdzać ze względu na ich konsystencję. Kosmetyk jest treściwy, gęsty, i już sam ten fakt wskazuje na jego odżywczą zawartość. Kolor jasny, kremowy a zapach bardzo przyjemny dla nosa (i utrzymuje się przez jakiś czas na skórze). Wchłanialność typowa dla maseł, czyli nie znika ze skóry zbyt szybko, ale i nie zostawia nieprzyjemnej, tłustej warstwy. Nadaje się na zastosowanie zwłaszcza po wieczornej kąpieli, gdy nie spieszymy się nigdzie z wyjściem z domu i produkt ma szansę do końca wniknąć w skórę.


Moje wrażenia: 
Na początku stosowałam kosmetyk regularnie, co wieczór przed pójściem spać. Szybko jednak zauważyłam, że tak częste aplikacje są zbędne - w przypadku mojej (normalnej/suchej, ale nie bardzo suchej) skóry w zupełności wystarcza zastosowanie raz na 2 dni, lub nawet rzadziej. Po raz kolejny mam okazję używać masła o naturalnym składzie i po raz kolejny okazuje się, że takie produkty są o wiele korzystniejsze, mimo swojej wyższej ceny, gdyż stosuje się je rzadziej. Jak mogłyście wyczytać z etykiety, kosmetyk jest zrobiony w 98,76% ze składników pochodzenia naturalnego (a blisko jedna trzecia z tych składników pochodzi z upraw organicznych). Nie bez powodu widzimy tutaj znaczek ECO-CERT, który jest gwarancją pochodzenia tego produktu. 

Masło bazuje głównie na soku z aloesu oraz oliwie z oliwek, nieco dalej na liście zobaczymy również masło shea i kilka innych, ekologicznych składników. Pierwszym efektem stosowania jaki spostrzegłam było nadanie skórze przyjemnej miękkości i elastyczności. Była stale dobrze nawilżona i odżywiona a drobne podrażnienia szybciej się goiły (to zapewne zasługa aloesu). Jestem bardzo zadowolona z działania tego kosmetyku, uważam że tak właśnie powinno wyglądać idealne masło do ciała. Jestem przekonana, że ten produkt sprawdzi się również u osób z bardzo suchą skórą, gdyż jego właściwości odżywcze są bardzo duże.

Masło kosztuje 43 zł, jednak uważam że to opłacalny zakup ze względu na jego dużą wydajność i rewelacyjny, bezpieczny skład.


Spotkałyście się kiedyś z marką Organix Cosmetix? Stosujecie kosmetyki naturalne?

Komentarze

  1. Z tej marki mam krem do ra zobaczymy jak sie spisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę drogi ... ale musze się rozejrzeć za tymi produktami bo niedaleko mnie jest ich stoisko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie, ja nie wiem gdzie mogę kupić je stacjonarnie,..

      Usuń
  3. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale kusi. Tez mam sucha skórę i lubię takie treściwe masła raz na kilka dni. Teraz chce kupić z organiqe ale to może być następnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle na ile znam Organique myślę, że ich masła też powinny być świetne.

      Usuń
  5. Masło bardzo fajne, ale cena nie zachęca ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już bywa w przypadku organicznych kosmetyków...

      Usuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym masełkiem, cena jednak wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem z niego zadowolona :) Moje jest już na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale również cenię sobie takie ekologiczne składy. Jeśli chciałabyś wypróbować coś podobnego, to polecam masło do ciała z Orientany, również gęste i treściwe, pięknie pachnie a przy tym odżywia skórę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientanę uwielbiam, więc masło na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  9. ja mam krem do twarzy na dzień i na razie fajnie się spisuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie też bym wypróbowała, musi być fajny.

      Usuń
  10. Uwielbiam masła do ciała... jak dla mnie najlepsze owocowe, czekoladowe albo coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, cena trochę wysoka, ale nie pogardziłabym gdyby ktoś mi sprezentował :))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo kuszący! czaję się na nie od jakiegoś czasu, w końcu na pewno będzie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam Firmy ale opinią mnie zachęciłaś więc na pewno kiedyś je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalne masełka rzeczywiście bardzo fajnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się opakowania tego typu. Ten produkt mnie kusi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie żadne masełko nie ma dobrej wydajności więc cenowo mnie nie kusi :( Ale chociaż bym sobie powąchała :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszący produkt, lubię takie naturalne masła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz bardziej skłaniam się w naturalną stronę :)

      Usuń
  19. Wachnelabym :D Masel mam zawsze od groma i nie moge zuzyc :P To jeszcze mnie nie skusilo poki co :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powoli zużywam masła... ale bardzo je lubię i strasznie mnie kuszą zawsze :)

      Usuń
  20. Takie kosmetyki może nie są najtańsze, ale za to bardzo wydajne, dlatego lubię po nie sięgać. :) To masło wydaje się być naprawdę porządne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki daje na skórze. Warto więcej zapłacić za taki kosmetyk :)

      Usuń
  21. Ja nawet lubię mieć warstewkę jeśli jest z naturalnych olei. To masełko bardzo kusi.
    nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo - kiedy jestem w domu i nie muszę wychodzić, taka warstewka mi nie przeszkadza a wiem, że skóra jest dobrze odzywiona.

      Usuń
  22. Nie słyszałam o tym masełku, ja narazie muszę zrobić odwyk na takie kosmetyki, ponieważ trochę się tego uzbierało a jakoś szybko nie zużywam kosmetyków;p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię mazidła do ciała o dobrym składzie i dużej dawce nawilżenia, jakie dają :) Fakt faktem, chwilowo i tak bym się na nie nie skusiła - na zużycie czekają 3 tego typu produkty. Jednak w przyszłości - czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej zostałam 1001 obserwatorem<!! Zaszczyt:)

    Ja uwielbiam masła do ciała:)

    nomadiccabbage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zainteresowana kosmetykiem! Sama jestem w trakcie przechodzenia na naturalną stronę ;)
    Fajny blog, obserwuję już jakiś czas :) zapraszam na nową recenzję u mnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie pewnie używanie co 2-3 dzień również by przeszło :) Wtedy ta cena faktycznie jest opłacalna. Mam niestety trochę balsamów do zużycia, więc szybko po to masełko się nie wybiorę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę mam, ale regularnie ich uzywam, więc nie obawiam się że coś się zmarnuje... po prostu uwielbiam balsamy i masła :)

      Usuń
  27. Póki co o produktach tej firmy tylko czytam ,ale masła bardzo lubię i na mojej skórze też sprawdziło by się stosowanie co 3dni nawet:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?