Shinybox kwiecień 2014 - co zawiera pudełko Fit&Shape?


Po sukcesie marcowego Shinyboxa, który bardzo szybko został wyprzedany, i który bardzo chwaliły sobie subskrybentki, tajemniczy kwietniowy Fit&Shape box wzbudzał ogromną ciekawość. Wczoraj wreszcie otrzymałam pudełko i dziś przedstawiam Wam jego zawartość.


Myślałam, że wiem czego się spodziewać po tak zatytułowanym pudełku, jednak jego zawartość trochę mnie zaskoczyła... Ale po kolei: 


SYIS, Ampułka antycellulitowa z kofeiną i teofiliną (miniprodukt 10ml) - edycja limitowana specjalnie dla Shinybox, cena 50zł/30ml. Ampułka, którą otrzymałam starcza na jedno użycie.


MYTHOS & FLAX, Żel pod prysznic oliwka (miniprodukt 50ml) oraz gąbka antycellulitowa z lufy - cena 66zł za zestaw (ale raczej za taki z pełnowymiarowym kosmetykiem).

CLARENA, Diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień (miniprodukt 30ml) - cena 99,99zł za 50ml.  Ciekawy krem i pojemność też dosyć spora, jak na miniprodukt - ale to opakowanie koszmarne, lubię minimalizm ale bez przesady ;)


DONEGAL, Lakier do paznokci BeautySHINE & naklejki - produkt pełnowymiarowy, cena od 12zł za zestaw.


Oto zbliżenie na kolor lakieru - dostałam odcień 7173. Lakier ma pojemność 6ml, dosyć mało, ale faktycznie takie są produkty pełnowymiarowe - niedawno zdenkowałam czarnego Donegala z tej samej serii. Jeśli zaś chodzi o naklejki, to trafiły mi się srebrne.

 REXONA, Antyperspirant aloe vera - produkt pełnowymiarowy, cena 12zł.  Szczerze mówiąc, żałuję że jeden z dwóch produktów pełnowymiarowych to dezodorant, który możemy spotkać w każdej drogerii..


Muszę przyznać, że jestem rozczarowana zawartością tego pudełka. W boksie o takiej nazwie spodziewałam się zobaczyć pełnowymiarowe opakowanie jakiegoś balsamu wyszczuplającego, ujędrniającego masła do ciała lub peelingu, i to nie marki, którą każdy dobrze zna i wszędzie może kupić. Tymczasem pełne produkty to coś do paznokci i dezodorant... Cóż, to trochę mylące, że Shinyboxy są tak nierówne - po świetnym pudełku marcowym nadeszło takie coś. Oczywiście, ta ampułka antycellulitowa jest ciekawa (szkoda, że tylko na jedno zastosowanie) a krem od Clareny, mimo że brzydki, może okazać się bardzo fajny w działaniu ;) Ale i tak... trochę jestem zawiedziona.

A Wy co myślicie?

http://shinybox.pl/?ref=e54c3f8

Komentarze

  1. Rexona? No błagam. Jak dobrze, że nie zamawiam tych pudełeczek, choć już mnie kusiło.

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  2. lipa totalna, faktycznie po tej nazwie oczekiwalam wielkiego wow, już nie wspomne o reklamie jaką shinybox robił na fb o tym pudle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełeczko.:) Choć ja wolę sobie wybrać co sama chcę. Jak przestaną dodawać drogeryjne produkty, to może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takie pudełka z kosmetykami, które są w każdej drogerii mijają się z celem...

      Usuń
  4. Jak dla mnie całkiem nietrafiona ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym pudełku podoba mi się krem CLARENA oraz ampułka ale szkoda, że nie dali ich więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jedynie gąbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w zasadzie też podoba, ale problem w tym że ja średnio lubię używać gąbek ;)

      Usuń
  7. Sama byłabym rozczarowana tym pudełeczkiem... Rexona w boxie? Przecież każdy może ją kupić w jakiejkolwiek drogerii ( analizując, że co jakiś czas jest w promocji za 7 - 8 zł... ).

    Również spodziewałam się jakiegoś peelingu czy balsamu wyszczuplającego. Trochę przykre...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłabym zawartością tego pudełka zachwycona :(

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się że się na niego nie skusiłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile razy oglądam wpisy na temat tych pudełek cieszę się, że nie zdecydowałam się na subskrypcję. Jeszce na początku się starali i można było znaleźć w nim prawdziwe perełki. Takim pudełkiem byłabym bardzo rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no porażka, dobrze że się na niego nie zdecydowałam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę nie wiem, co ma lakier do fit życia >< i ten dezodorant! totalna porażka shinny boxa ><

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało fit :/ Dla mnie zawartość jest odrobinę rozczarowująca :/

    OdpowiedzUsuń
  14. **___**_________****
    _**___**_______**___****
    _**__**_______*___**___**
    __**__*______*__**__***__**
    ___**__*____*__**_____**__*
    ____**_**__**_**________**
    ____**___**__**
    ___*___________*
    __*_____________*
    _*____0_____0____*
    _*_______@_______*
    _*_______________*
    ___*_____v_____*
    _____**_____**
    _______*****_______
    Tęczowych pisanek,
    na stole pyszności,
    mokrego dyngusa
    i wspaniałych gości.
    Niech to będzie czas uroczy,
    życzę miłej Wielkanocy.
    Wesołych Świąt!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiepska zawartość tego pudełka ....

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, z tym drugim produktem pełnowymiarowym mogli się bardziej postarać, ale to nie zmienia faktu, że jest to mój ulubiony dezodorant :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta nazwa sugerowała jednak pudełko pełne kosmetyków do ujędrniania skóry, a tu taka lipa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie rexona to też tragedia - z miejsca oddałam go mamie

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc też byłabym rozczarowana :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to pudełko było zaskoczeniem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?