Przegląd poczty [44]: Konsek ślonskij ziemi... ;)

W kwietniu jeszcze nie pokazywałam Wam co nowego do mnie dotarło, a więc zapraszam na przegląd najnowszych przesyłek :-) 


Pierwsza przesyłka to nie jest prezent od żadnej firmy kosmetycznej, ale bardzo nietypowy gadżet reklamowy :) Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę, i po paru ostatnich przykładach żenującego marketingu - przyjemna odmiana. Gadżet rozsyła firma sprzedająca opał... czy można więc wyobrazić sobie coś, co bardziej kojarzyłoby się z taką działalnością niż bryłka węgla? To jest mydło, ale wykonane tak, że do złudzenia przypomina węgielek. Do tego opakowane w pudełeczko pokryte różnymi napisami na jego temat - jedna strona po polsku, druga w wersji angielskiej, a trzecia w gwarze śląskiej (patrz pierwsza fotka z tej notki). Uważam, że to super pomysł!


Te wspaniałości to nagroda z rozdania na blogu Kraina Kobiet. Zestaw Avon - torebka, biżuteria i mnóstwo kosmetyków :) Dawno nie miałam styczności z perfumami tej firmy i chętnie zapoznam się, jakie teraz mają zapachy.


Powyższe to również nagrody - zestaw Revitacell (peeling+maseczka) otrzymałam od SerwisUroda.pl, natomiast serum Yonelle wygrałam na fanpage perfumerii Douglas.

W tym miesiącu dotarły do mnie same ciekawostki i kosmetyki, z którymi nie miałam wcześniej nigdy do czynienia. A może Wy je znacie i możecie coś na ich temat powiedzieć?

Komentarze

  1. Opis mydła po śląsku jest świetny - idę zaraz przeczytać mamie ;P (bo my ślonzoki som ;D)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne to mydełko! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kulki z Avonu pod pachę o zapachach ich pachnideł:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paczki i także nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki, a mydełko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydło-węgiel jest świetne :) Uśmiałam się niesamowicie, gdy czytałam opis z opakowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. sadza soap :-D miód-malina! :-D
    (nadal kradnę wifi, od maja mam nadzieję już nie kraść ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mydło wymiata. :D Chciałabym takie ale mam centralne z miasta. :) Gratuluję wygranej, jeszcze nie miałam tego kremu, ale mam próbki, muszę obadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł z tym mydłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym mydle. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełko i mi przypadło do gustu - wygląda cudownie! :))

    A kosmetyków marki Avon nie miałam już od roku, jak nie dwóch... Jestem ciekawa jak te powyżej się u Ciebie spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to mydło rzeczywiście przypomina węgiel,świetna promocja dla firmy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne to mydełko i rzeczywiście w dobie żenujących reklam wiele firm mogłoby się tutaj czegoś nauczyć. Reklama genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mydełko genialne!!
    urzekło mnie i oczarowało :D
    wybacz, że nie skomentuję reszty, ale nie mogę oczu oderwać...
    :)

    Cholera Naczelna

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, wszystkim sie podoba :)) Aż żal mi go rozpakować...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?