Szybka akcja - prezent dla Was :)

Jak wiecie, od kilku lat jestem ekspertką Streetcomu i przez ten czas brałam udział w wielu ciekawych kampaniach. W tej chwili też uczestniczę w jednej, aczkolwiek dość nietypowej. Miałam okazję przetestować... portal, przez który zamawia się jedzenie z dostawą do domu :-)

Ten portal to foodpanda.pl. Jak to działa? Podajesz swoją lokalizację a strona wyświetla Ci restauracje, które dowiozą do Ciebie jedzenie. Wybierasz, co chcesz zamówić, płacisz online i otrzymujesz potwierdzenie (mailowo i przez sms) za ile minut Twoje zamówienie do Ciebie dotrze. Wtedy pozostaje tylko czekać na dostawcę... :-) Istnieje również możliwość zapłacenia w gotówce - gdy przyjedzie kurier z jedzeniem.


A gdzie prezenty? Otóż mam dla Was 10 kodów zniżkowych -25% na dowolne zamówienie na Foodpanda. Warunek - strona musi obsługiwać Wasze miasto (sprawdźcie to) a zapłata powinna odbyć się online, nie gotówką. Zniżka przeznaczona jest dla osób, które jeszcze nie miały konta na Foodpandzie (albo miały, ale jeszcze nic nie zamówiły). Minimalna wartość zamówienia to 20zł, maksymalna - 150zł. 

Zainteresowani? To proszę o wiadomość na rincewind9998@gmail.com
Kto pierwszy ten lepszy!

To fajna opcja na zbliżający się weekend - komu by się chciało gotować? ;P Ja chyba też sobie coś zamówię. Kody ważne są do 1 listopada. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?