Przegląd poczty [52]: kwietniowe paczki - współprace, wymiany, wygrane...


 W kwietniu dotarło do mnie sporo ciekawych przesyłek, które w tej notce mam zamiar Wam pokazać. Zapraszam! :)



Ten zbiór ciekawych różności to wygrana w rozdaniu na blogu Sabi World. Cieszę się z niej m.in. dlatego, że znajduje się tu miodowy krem Apis, który bardzo lubię. A w ogóle to chyba pierwszy raz, kiedy na fotkę załapały się również słodkości - zazwyczaj u mnie znikają w rekordowym tempie ;-)


I znów poszczęściło mi się w rozdaniu - ta wspaniała przesyłka pochodzi od Patrycji z Clumsywords.pl.  Znajduje się tu całe mnóstwo nieznanych mi kosmetyków, które chętnie przetestuję, oprócz tego książka i piękna świeca :)


W kwietniu uczestniczyłam również w wymianie kosmetycznej. Przywędrowała do mnie moja pierwsza paletka Sleek - Ultra Mattes Darks oraz pędzel do podkładu Ecotools. Paletkę już kilkukrotnie przetestowałam i muszę powiedzieć, że bardzo podoba mi się jakość i pigmentacja cieni. Mimo mojego kolorówkowego minimalizmu mam ochotę zaopatrzyć się w kolejne palety tej marki.

Kampania Optrex to akcja, w której brałam udział dzięki serwisowi Streetcom. Do testowania otrzymałam spray przynoszący ulgę zmęczonym oczom. Ciekawostką jest to, że w przeciwieństwie do tradycyjnych kropel, aplikuje się go na zamknięte powieki. No i nie rozmazuje makijażu!


No i stało się! Mój pierwszy kosmetyk Balea :) Ten żel dostałam jako niespodziankę od Eweliny z bloga Włosy muszą być długie. Dziękuję! Pierwsze testy wypadają bardzo zachęcająco... coś czuję, że będę musiała zapolować na więcej kosmetyków tej marki.


Diplona Hairoil to prodesjonalny olejek do pielęgnacji włosów, który otrzymałam do testów. Na razie zbyt wcześnie jest, bym mogła coś więcej o nim napisać, lecz możecie się spodziewać konkretnej recenzji za jakiś czas.

To tyle jeśli chodzi o moje kwietniowe przesyłki, które sprawiły mi dużą radość i dostarczyły mnóstwo ciekawych produktów do testowania i recenzowania. Który z nich zainteresował Was najbardziej?

Komentarze

  1. Fajne paczki :) Zaciekawił mnie ten spray do oczu, że aplikuje się je na zamknięte powieki :) To coś dla mnie, bo zawsze miałam problem z różnymi kroplami do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, nie znoszę standardowych kropel...

      Usuń
  2. Gratuluję tylu wspaniałości! udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych nowości :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! Jak to miło dostać taką przesyłkę z różnościami :) Jak wygrałam swoje pierwsze rozdanie to była radocha :D Miłego testowania i czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to wielka radość taką pakę otrzymać :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest :) Część już używam, a kilka znalazło nowy dom u moich koleżanek. Tak czy inaczej - jest radość :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To super :) Fajnie jest dostawać takie prezenty...

      Usuń
  7. Ta paletka Sleeka jest naprawdę fajna (moja ulubiona). W innych jest naprawdę różnie z pigmentacją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma świetną pigmentację, szkoda że nie wszystkie takie są...

      Usuń
  8. Super. Dużo tych nowości :) gratuluje wygranej. Tak ze swojej strony chętnie spróbowałabym czegoś marki Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzyłam o Balei bardzo długo i wreszcie do mnie trafiła :)

      Usuń
  9. U mnie też wszelkiego rodzaju słodkości znikają w bardzo szybkim tempie ;p ciekawe wygrane, miałam w zeszłym roku ten płyn z Tołpy i faktycznie jest godny uwagi. Ja ze sleeka, mam jedną paletkę, tę najbardziej podstawową czyli au naturel, jestem z niej niesamowicie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tego płynu i muszę powiedzieć, że jest świetny, bardzo przypadł mi do gustu.

      Usuń
  10. Masz farta jak widać :) u mnie to nie działa. Wiele bardzo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ciekawych kosmetyków, zwłaszcza Apis i Tołpa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same ciekawe produkty :) Gratuluję i miłego używania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie kosmetyki Diplona, nie wiem tylko gdzie je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być w HEBE, a ostatnio się bardzo zdziwiłam bo zobaczyłam maskę Diplony w jednej biedronce ;)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Wreszcie mam! I mogę stwierdzić, że zachwyty blogosfery są w pełni uzasadnione :)

      Usuń
  15. Dużo fajnych kosmetyków, więc pozostaje mi życzyć przyjemnych testów!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Sleekowej paletki jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam tą paletke ze sleeka i jestem z niej mega zadowolona ^^
    Przyjemnego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne przesyłki.
    Kochana - podeślij mi proszę swój adresik na maila to coś Ci wyślę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. same wspaniałosci ale bedziesz uzywac :) przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trafiło się parę wyjątkowych ciekawostek :)

      Usuń
  20. Bardzo dużo nowości :) Nic tylko życzyć przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten żel Balea, będzie w denku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ile fajnych rzeczy! Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo nietypowy produkt, ale świetnie się sprawdza. Nie cierpię kropel!

      Usuń
  24. Świetne nowości :) i oby jak najlepiej ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości :) i oby jak najlepiej ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo nowości :) Ja również brałam udział w kampanii optrex :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam Au Naturel Sleeka i też uważam, że jest całkiem fajna :) Choć gdybym zamawiała teraz, wzięłabym chyba Oh, so special :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele z tych palet jest super. Ja planuję zakup ACID :)

      Usuń
  28. Sporo cudowności. Też lubię paletki Sleek są świetne :) Cieszę się,że żel się spodobał :) Diplona Hairoil bardo mnie zaciekawiła - kiedyś stosowałam tej firmy odżywkę do włosów, kupiłam w Biedronce. Nie wiem gdzie można dostać ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie w Biedronce widziałam niedawno odżywkę, a w ogóle to powinny być w Hebe :)

      Usuń
  29. same wspaniałości :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. paletki Sleeka mam 2 :D i chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czuję, że na jednej się nie skończy...

      Usuń
  31. Ciekawe produkty, to miłych testów i czekam na opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. belea!!!kurcze tez chce:( ja nie wiem obeszlam wszystkie mozliwe sklepy i jedynie dostane ich produkty przez internet....tyle poluje i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, w Polsce ich nie ma - a jeśli już, to zdarzają się tylko w sklepach z chemią niemiecką. Pozostaje faktycznie internet, albo znajomi w Niemczech ;)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. Jest to fajny i przydatny produkt, choć cena może trochę odstraszać.

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka jest dośc podobny w działaniu jak popularne olejki na końcówki, aczkolwiek zobaczę jak będzie po dluższym okresie testowania.

      Usuń
  35. Zaciekawił mnie ten spray na zmęczone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się w niego zaopatrzyć jeżeli wkurzają Cię standardowe krople.

      Usuń
  36. O Kochana nazbierałaś tego brawo!! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. O jejku ile wspaniałości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety nie mialam okazji wyprobowac niczego z Balea :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez długi czas też nie, ale w koncu się doczekałam ;)

      Usuń
  39. ale dużo różności :) pierwszy raz widzę ten żel pod prysznic z minerałami z morza martwego, jestem bardzo ciekawa jak pachnie i jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo fajnych kosmetyków widzę:) I gratulacje wygranych!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. dawno juz nie miałem czegos z firmy diploma ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w ogóle nigdy wcześniej ;) Ale chyba się polubimy z tą marką.

      Usuń
  43. Ciekawa jestem jak sprawdzą się te krople do oczu. Chętnie sama by wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzają się bardzo dobrze, mogę je śmiało polecić :)

      Usuń
  44. Nie miałam produktów Diplona. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, nawet wcześniej nie wiedziałam o ich istnieniu ;)

      Usuń
  45. Ale sporo dobroci do testów! Tej świecy z lawendowym motywem szczególnie Ci zazdroszczę! Gdzie można takie nabyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia - wygrałam ją :)

      Usuń
  46. Sporo tego! :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Diplona - ciekawa jestem produktu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno za jakiś czas opublikuję recenzję :)

      Usuń
  48. O, sporo tego! :) Miłego testowania życzę :>

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastyczne kosmetyki, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  50. same świetnosci,ja te lubię Balea

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wygranych i oczywiście miłego testowania. ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję wygranych, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super paczuszki, miłych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje, same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten spray na oczy bardzo mnie ciekawi, całe dnie przed komputerem dają im w kość :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?