Łagodny micel o wysokiej skuteczności. MIXA, Płyn micelarny Optymalna Tolerancja

Płyn micelarny powinien moim zdaniem spełniać dwa podstawowe warunki - być łagodny dla oczu i cery oraz szybko i dokładnie zmywać makijaż. Na rynku kosmetycznym mamy obecnie do wyboru mnóstwo różnych miceli - praktycznie każda marka ma w swojej ofercie taki płyn. Nie każdy jednak wart jest uwagi. Dziś napiszę Wam o delikatnym produkcie z oferty marki Mixa.


MIXA, Optymalna Tolerancja
Płyn micelarny

Opis producenta:
Płyn micelarny do demakijażu Optymalna Tolerancja to preparat, który idealnie nadaje się do demakijażu skóry bardzo wrażliwej i reaktywnej. Niezwykła formuła zawiera micele, które umożliwiają usunięcie makijażu i zanieczyszczeń bez potrzeby pocierania.

Twarz i powieki są skutecznie oczyszczone z makijażu. Wrażliwa skóra jest odświeżona i ukojona. Fizjologiczne pH 5,5, identyczne z pH skóry.

Micelarna formuła wiążąca mikroskopijne cząsteczki zanieczyszczeń. Płyn wzbogacony kojącym pantenolem, znanym z właściwości łagodzących.


Moje wrażenia:

Kosmetyk znajduje się w dużej butli o pojemności 400ml. Mimo wielkości, jest ona całkiem wygodna w użyciu. Płyn jest przezroczysty, ma neutralny, słabo wyczuwalny zapach. Podoba mi się, że po użyciu nie pozostawia na skórze lepkiej ani tłustej warstwy, a do tego spełnia również funkcję tonizującą.

Makijaż zmywa bardzo szybko i bezproblemowo. Wreszcie nie trzeba trzeć powieki - wystarczy na chwilę przyłożyć wacik i delikatnie przesunąć, w razie potrzeby powtarzając czynność.

Jeżeli chodzi o działanie na skórę, to w moim przypadku faktycznie nie spowodował żadnych podrażnień, wysuszenia ani jakiegokolwiek innego negatywnego efektu. 

Jego wydajność jest zadowalająca, a cena (ok. 30 zł, w promocji taniej) za tak dużą pojemność moim zdaniem jest rozsądna. Sądzę, że ten płyn to dobra alternatywa dla "legendarnej" Biodermy :)


Miałyście jakiś produkt firmy Mixa? Co o nich sądzicie?


Komentarze

  1. Mam krem BB z Mixy i bardzo go lubię. Micela nie miałam, ale jak spotkam go w dobrej cenie chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem ale ostatecznie wzięłam Ziaję i liście zielonej oliwki. MOże nastepnym razem na niego się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Ziaja absolutnie nie dorównuje temu płynowi, różnica jest ogromna :)

      Usuń
  3. Ostatnio słychać o nim wiele dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przetestuję za jakieś pół roku, jak mi się skończy druga butla micela z elfa pharm, bo właśnie kupiłam byłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixa jest lepsza niż Elfa Pharm jeśli chodzi o zmywanie makijazu :)

      Usuń
    2. na razie to ja głównie pylącą wścikle brzozę bym chciała zmyć, nie daje się :-/
      błeeeeeeeee... takie ładne drzwo, a tak truje...

      Usuń
  5. uwielbiam micele, zamierzam przetestować większość z nic, jak nie wszystkie, więc ten czy prędzej również się u mnie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej zmywam makijaż mleczkiem, a micelem tylko poprawiam, no chyba że trafi mi się taki skuteczny jak ten :)

      Usuń
  6. całkiem niedawno zdenkowałam ten płyn i jestem z niego bardzo zadowolona, póki co mam inny, ale do tego z pewnością jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam nic z Mixa, jednak niesamowicie zachęciłaś mnie do tej płynu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył więc śmiało go polecam!

      Usuń
  8. Nawet o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, nie słyszalam :P mam dzisiaj czepiający się dzień, wybacz :*

      Usuń
  9. Nie miałam go jeszcze. Chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mixa u mnie średnio się spisuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra ma inne potrzeby :) Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z tą marką.

      Usuń
  11. Używałam i podpisuję się pod Twoimi słowami :) Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie jestem do końca z niego zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam dawno temu ich płyn micelarny, ale w jakiejś starszej wersji ( z pompką) :). Fajny był, ale już nie wróciłam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tej wersji z pompką, ale jak dla mnie to nietrafiony typ opakowania jak dla tego produktu. Wolę taką klasyczną butelkę jak powyżej :)

      Usuń
  14. Duża pojemność i przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam mleczek do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też, ale w przypadku tak skutecznego micela jednak oczyszczanie nim jest szybsze.

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze żądnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nic z tej marki ale micele lubię więc chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę chciała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Mixy jeszcze nic u mnie nie gościło

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nic tej marki nie miałam- ale ciekawie brzmi -Ziaje wykańczam obecnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja moim zdaniem jest o wiele mniej skuteczna w zmywaniu makijazu. Mixą jest dużo szybciej :)

      Usuń
  21. Nie miałam go, dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mixa kompletnie mnie nie pociąga, czytam skrajne opinie i nie wiem co myśleć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są takie kosmetyki co do których blogosfera jest podzielona. U mnie ten micel sprawdził się rewelacyjnie.

      Usuń
  23. zastanawiałam się kiedyś nad kremem bb tej firmy, ale jakoś nie mogę się do niej przekonać :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam,ale już chcę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków MIXA,być może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, aktualnie mam różowego z Garniera też 400 ml

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tego płynu, ale ostatnio odkryłam całkiem ciekawy micel z Marion :) Niedługo pewnie pojawi się u mnie jakiś post na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam, bo płynu z Marion jeszcze nie miałam okazji testować :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?