Recenzja gościnna: Rosacal, czyli Tołpa dla naczynkowców


Pielęgnacja skóry naczynkowej jest dosyć trudna. Wielu rzeczy należy unikać, niektórych zabiegów wręcz nie wolno wykonywać (np. mechanicznych peelingów), a kosmetyki trzeba dobierać ze szczególną uwagą. Dlatego też mam nadzieję, że przyda Wam się recenzja, którą na dzisiaj przygotowałam. Jest to pierwszy z trzech kosmetyków Rosacal, o których przeczytacie w najbliższym czasie na moim blogu.



Tołpa, Dermo Face Rosacal
Żel micelarny do mycia twarzy i oczu

Od kosmetyków przeznaczonych dla cery naczynkowej oczekuje się przede wszystkim delikatności - i na tym polu żel micelarny od Tołpy z pewnością nas nie zawiedzie. Kosmetyk dokładnie oczyszcza nie powodując przy tym podrażnień, uczuleń czy nadmiernego przesuszenia skóry. Z tego powodu uważam, że nadaje się nie tylko dla właścicieli "pajączków", ale po prostu dla każdej osoby obdarzonej skórą wrażliwą. 

Konsystencja jest żelowa, wygodna w użyciu. Nie ma problemów zarówno z wydostaniem substancji z tuby jak i z rozprowadzeniem jej po skórze a później zmyciem. Ładnie, delikatnie pachnie i jest bardzo wydajna - po miesiącu regularnego stosowania ubyło dopiero ok. 1/4 zawartości.

Uważam, że to kosmetyk godzien polecenia - być może są w sklepach tańsze żele, ale mało który z nich jest tak wydajny i łagodny dla skóry. Warto go wypróbować.


Opakowanie: tuba 150ml
Cena: 29,99 zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię ponownie: TAK

Komentarze

  1. Nie dla mnie choć sama recenzja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel to mój zdecydowany ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel początkowo nie przypadł mi do gustu, ale wiedząc, jak jest lubiany postanowiłam spojrzeć na niego bardziej przychylnym okiem:) Dla mnie kiepski pod względem zmywania makijażu, ale do porannej toalety jest super, no i trochę za gęsty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena mnie trochę odstraszyła jak na pierwsze spotkanie się z marką,aczkolwiek jeśli bym spotkała na promocji zapewne bym zakupiła bo jest dla mnie chyba odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  5. o coś dla mojej skóry, szkoda, że z tradycyjnego menu kosmetycznego;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą firmę!

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę!
    http://www.psychodelax3.blogspot.com/2013/10/mega-psychodeliczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. żel micelarny jest szalenie wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest to jeden z niewielu kosmetyków do mycia, który uwielbiam i nie mam żadnych zastrzeżeń...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby się mojej naczynkowej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam i ja ale recenzja niebawem na blogu :) lubie Cię czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. posiadam 2 kremy, na dzień i na noc, i tak jak krem na noc jest genialny tak wersja na dzień zupełnie mi nie odpowiada. Żelu micelarnego nie używałam, a brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama ma naczynka, zajęłam się jej skórą i doborem odpowiednich kosmetyków, jej stan radykalnie zmienił w się w ciągu roku na plus oczywiście, może w przyszłości sięgnie po te kosmetyki. Żel micelarny to fajna formuła

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio właśnie w szkole na zajęciach praktycznych, dowiedziałam się, że moja skóra jest naczynkowa, w początkowym stadium. czyli od teraz muszę bardziej o nią dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uczęszczam w BANGLA lecz w akcji nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?