Recenzja gościnna: liftingująca maska Relft 45+ od Tołpy

Dziś mam dla Was kolejną, gościnną recenzję i tym razem jest to ostatni testowany produkt z serii Relift 45+. Zapraszam :)


Tołpa Dermo Face Relift 45+
Maska-serum liftingująco-rozświetlająca na twarz, szyję i dekolt

Pakowanie maseczek w saszetki ma swoje wady i zalety. Jedną z wad jest fakt, że producent nie zawsze może prawidłowo ocenić, jaka ilość przeznaczona na jednorazowy użytek będzie odpowiednia - z resztą, to akurat może się bardzo różnić w zależności od poszczególnych osób. W tym wypadku porcje maseczki okazały się o wiele zbyt duże. Warto byłoby podzielić taką ilość nie na dwie, a na cztery.


Można by się spodziewać, że konsystencja maseczki dla wieku 45+ będzie bardzo treściwa, gęsta - i taka właśnie jest. Mimo tego nie ma problemów z jej rozprowadzeniem. Przyjemnie i relaksująco pachnie.


Ciężko ocenić tę maskę, ponieważ niewątpliwie jej działanie jest bardzo widoczne - skóra robi się odżywiona, napięta, jest nawilżona i bardzo promiennie, "młodziej" wygląda. Brzmi świetnie, ale... taki efekt nie utrzymuje się zbyt długo. Na drugi dzień już możemy o nim zapomnieć. Maseczka więc będzie idealna, gdy chcemy ulepszyć swój wygląd przed jakimś większym wyjściem - jeżeli zaś chodzi o długotrwałe poprawienie urody, to lepiej polegać na kremach z tej serii, niż na tej maseczce.

Skład maseczki:



Opakowanie: saszetka, 2x6ml
Cena: 8,99zł
Dostępność: bardzo dobra - drogerie, apteki, internet
Czy kupię ponownie: może raz na jakiś czas

Komentarze

  1. Najlepiej nakładać tę maskę seriami to i efekty będą lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością masz rację :) Niestety testowane było tylko pojedyncze opakowanie, choć i tak zastosowane było 4 razy zamiast dwóch ;)

      Usuń
  2. Jedno opakowanie to za mało, aby ocenić rzeczywisty efekt działania kosmetyku, choć ja też miałam na 3-4 razy maseczkę Rosacal od Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle chyba trudno ocenić maseczkę (czy cokolwiek) po jednorazowym użyciu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀

    Szkoda, ze efekt sie nie utrzymuje.


    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czasami nie zużywam na raz całej połówki maseczki, czasami mam ją na 2 razy. to zależy od maseczki

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczka z Tołpy którą miałam okazję sprobować niestety nie sprawiła mnie żadnej przyjemności :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że efekty są krótkotrwałe, ale przed imprezą będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?