Nowy krem Nivea Q10 Plus

Dziś mam dla Was recenzję kremu, który towarzyszył mi przez ostatni miesiąc - i towarzyszyć będzie nadal, gdyż zostało go jeszcze sporo. Zapraszam! :)



Nivea Q10 Plus
Przeciwzmarszczkowy krem energetyzujący na dzień SPF 15


Nie zawsze mam okazję się wyspać. Różne czynniki mają na to wpływ, niektóre z nich są zupełnie ode mnie niezależne. Z takim trybem życia niezmiernie istotne jest dla mnie, by mieć kosmetyk który pozwoli przynajmniej trochę ukryć fakt zbyt małej ilości snu. Kremowi Q10 Plus się to udaje! Producent zapewnia o jego rozświetlających właściwościach i muszę się z nim zgodzić - twarz po użyciu kremu faktycznie wygląda promienniej i dzieje się to od razu po zastosowaniu. 


Konsystencja jest dość konkretna, z jednej strony lekka, a z drugiej dużo treściwsza niż mają typowe kremy na dzień, mimo tego bardzo dobrze się ją rozprowadza po twarzy. Krem ma kolor lekko brzoskwiniowy i prześlicznie pachnie. Po aplikacji nie znika całkowicie - na twarzy pozostawia coś w rodzaju efektu "poświaty", ale nie jest to tłusty film tylko takie delikatne rozświetlenie. To sprawia, że skóra wygląda zdrowiej, promienniej, jakby była bardziej wypoczęta. 


Krem nadaje się pod makijaż, a przynajmniej w moim przypadku, ponieważ zwykle nie stosuję podkładu a tylko korektor i puder. Gdy chcemy nałożyć na niego większą ilość podkładu może być mały problem z rolowaniem, podkład trzeba aplikować bardzo ostrożnie - albo najlepiej zastosować wtedy inny krem jako bazę.


Nie zauważyłam działania stricte przeciwzmarszczkowego w pełnym tego słowa znaczeniu, być może potrzebuję na to po prostu dłuższego czasu stosowania. Krem jednak powoduje efekt rozświetlenia, o którym już wcześniej wspomniałam - i dzięki temu efektowi wszelkie istniejące zmarszczki są mniej widoczne, twarz wygląda lepiej. Lekko napina skórę, dzięki czemu te najdrobniejsze zmarszczki trochę się "rozprostowują" ;) ale nie jest to trwały efekt, zanika pod koniec dnia. Podoba mi się natomiast poziom nawilżenia - dla mojej mieszanej cery jest odpowiedni.

Żałuję, że ten krem ma tak niski filtr SPF, choć pewnie wielu osobom to przeszkadzać nie będzie. Ja lubię chronić swoją cerę przed słońcem przez cały rok, a faktor 15 latem jest dla mnie zbyt niski. Nadaje się jednak na jesień i zimę, więc w przyszłości będę do tego kremu jeszcze wracać :)


Opakowanie: plastikowy słoiczek o pojemności 50ml, umieszczony w kartoniku
Cena: ok. 39zł
Dostępność: bardzo dobra (m.in. Rossmann)
Czy kupię ponownie: Tak 


Używałyście jakichś kremów do twarzy Nivea poza tym słynnym w granatowej puszce? :)

Komentarze

  1. O to chyba krem dla mnie bo często zdarza mi się niedosypiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja póki co dosypiam, więc jeszcze poczekam z używaniem tego kremu :) Ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego nie używałam. To jest nowość?

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam z Q10, ale jakąś inną wersję-u mnie podobnie, fajnie nawilżał, ale cudów przeciwzmarszczkowych nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kremu nie znam, ale używałam kremu Nivea
    Aqua Effect z którym się bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym potrzebowała taki energityzujący kremik, ale niekoniecznie przeciwzmarszczkowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miewałam kremy do twarzy z Nivea i może nadszedł czas powrotu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opis brzmi ciekawie, ale ja do kremów nivea podchodzę ostrożnie bo większość mnie zapycha

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam krem Q10 plus Nivea tyle, że nawilżający. Ale na razie wróciłam do FlosLek, zostawiłam go na później.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dawno już nic nie miałam tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam żadnego kremu do twarzy z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie używałam , poza tym słynnym używałam Aqua Effect matującego na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam też ten kremik, właśnie go testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jakaś nowość chyba bo nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem w fazie testów jak na razie podoba się

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?