Przegląd poczty [35]: Jesienne testy

Lubię posty przesyłkowe (zarówno czytać jak i publikować), gdyż pomagają mi usystematyzować sobie trochę moje testowanie :) Część z poniższych rzeczy otrzymałam już dłuższy czas temu i od dawna je wypróbowuję, zaś pozostałe dotarły niedawno. Zapraszam do przeglądu nowości i zapowiedzi testów.


Kapsułki piorące Persil od portalu Ofeminin. Wcześniej testowałam też podobny wynalazek - ale od Ariela. Muszę przyznać, że obie marki przypadły mi do gustu i chyba nie umiałabym wybrać tylko jednej z nich. Te kapsułki to przydatny wynalazek, zwłaszcza dla osób, które nie lubią poświęcać zbyt wiele czasu na obowiązki domowe i cenią sobie szybki efekt :)


Od Klubu Elfa Pharm otrzymałam cudownie pachnący olejek kąpielowy z ylang-ylang i pomarańczą. Testuję go już od jakiegoś czasu i mam bardzo pozytywne odczucia na jego temat.  


Nowy krem Q10 od marki Nivea. Jeszcze zbyt wcześnie, bym mogła coś więcej powiedzieć na jego temat. Recenzja ukaże się za jakiś czas.


Plasterki Bye Bra, czyli wynalazek, który ma nam zastąpić stanik... czy się sprawdza? Już wkrótce napiszę... 


Było już kilka testów błonnika na moim blogu, ale w takiej formie tego suplementu jeszcze nie używałam. Za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie testuję Błonnik Witalny, czyli żywe nasiona babki płesznik.


A to nagroda, jaką wygrałam na blogu Subiektywna Ja. To moje pierwsze spotkanie z kosmetykami marki Bath and Body Works.


Krem nawilżający Maca. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.


Nagroda z rozdania na blogu Kosmetyczna Kraina. Już używam tego szamponu - pięknie pachnie :)


Dwa kremy do rąk marki Wellreal wygrane na blogu Opiniuj kosmetyki. To kolejna marka, której jeszcze nie mialam przyjemności poznać.


Przesyłka-niespodziewajka od Cholery bardzo Naczelnej :D Miałam dostać jakiś drobiażdżek, a tymczasem zostałam zasypana próbeczkami, miniproduktami i innymi przyjemnościami... Dzięki :) A jeśli macie ochotę się dowiedzieć, jak być kobietą i nie zwariować, to zapraszam na bloga Czterech Choler :)


I jeszcze przesyłeczka od Kasi. Od jakiegoś czasu chciałam przetestować ten krem z filtrem i teraz wreszcie mam okazję. Dziękuję :) 

To już wszystkie nowości. A co tam dobrego u Was?

Komentarze

  1. Udanych testów :)

    Miałam ten olejek a plastry też testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania :)
    Zapisałam sobie nazwę kremu z filtrem i będę szukać w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nowości.. udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużoooo tego ;) czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo fajnych kosmetyków i nie tylko :)
    błonnik mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo nowości :) gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. B&BW, ciekawe jak pachną te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo nowości widzę... Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności, taką mgiełkę od Bath and Body Works bym chciała:)
    ps peeeling z Joanny o zapachu bzu również uwielbiam:)
    zostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaspsułki kuszą mnie coraz bardziej i bardziej ,wszystkie przesyłki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez bardzo lubię takie posty :)
    piękne i obfite paczki, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo bardzo fajnych kosmetyków :) czekam na recenzję tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego:-) Miłego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojojoj ale tego dużo! Jestem bardzo ciekawa recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  15. To coś zastępujące stanik mnie bardzo ciekawi. Czasem mam ochotę ubrać sukienkę z odsłoniętymi plecami, ale hmm... ciężko mi zrezygnować ze stanika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyyyle nowości! Te kosmetyki od Bath and Body Works chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki Kochana, uzupełnienie kosmetyczne i nie tylko, w pełni ;)
    Bardzo mnie interesuje ten olejek do kąpieli z ylang-ylang i pomarańczą oraz te nowe marki, o których też nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne nowości :) miłego testowania i mam nadzieję że jesteś zadowolona z tego co już testujesz

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszkę się tego nagromadziło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale różności, masz co teraz testować.
    Ciekawi jesteśmy żelu z Lirene, mamy faworyta o zapachu gruszki:)
    Krem Ziaja mamy w wersji matującej, ale zatkał pory:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej ciekawi mnie ten olejek z Green Pahrmacy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Duuuużo testowania ;)
    Gratuluję wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tego, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki z Bath and Body Works mają śliczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zobaczyłam mgiełkę z Bath and Body Works i aż mi serducho mocniej zabiło! ;))

    Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejek kąpielowy!!!! <3 Czekam z niecierpliwością na recenzję! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne paczuszki! Kosmetyki z B&BW muszą pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę! Ale dużo tego dostajesz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale będziesz miała testowania :) Ciekawią mnie te kosmetyki z B&BW.

    OdpowiedzUsuń
  30. Olejek kąpielowy jest genialny :) uwielbiam go zdecydowanie wart wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?