Recenzja gościnna: Krem na noc Relift 45+ od Tołpy

Jak nie brak internetu - to awaria sprzętu. Kto by pomyślał, że aż z tyloma trudnościami musi zmagać się blogerka ;-) Nie zważam jednak na przeciwności losu (muszę kupić płytę główną do kompa, ech...) i wracam Was po przerwie. Tym razem pierwsza recenzja gościnna serii Relift. Zapraszam :)




Tołpa Dermo Face Relift 45+
Liftingujący krem regenerujący na noc


Ten krem to kosmetyk, który nie uwiedzie nas błyskawicznym działaniem z dnia na dzień. Nie obudzimy się o poranku, po pierwszym dniu stosowania, z zupełnie gładką i pozbawioną zmarszczek buzią. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość i dać mu szansę, gdyż stosowany regularnie odkrywa przed nami cudowne zalety.

Konsystencja lekka - a przynajmniej lżejsza, niż można by się spodziewać po kremie przeznaczonym na noc i do tego wieku. Rozprowadza się wygodnie, wchłania dość szybko, pozostawiając jednak cały czas na twarzy cienką ochronną warstwę.

Przez pierwsze trzy tygodnie stosowania jedyny zauważalny efekt to równomiernie nawilżona skóra. To niewiele, ale nie należy się zrażać - już po dłuższym czasie użytkowania możemy zauważyć trwalsze i bardziej spektakularne zmiany w naszej skórze. Przede wszystkim staje się ona jaśniejsza, rozświetlona, jakby promienna. Koloryt cery wyrównuje się. Na dodatek można również zaobserwować poprawę owalu twarzy - na ten efekt trzeba nieco dłużej poczekać, jednak pogłębia się on w miarę czasu stosowania, a jeszcze bardziej wzmacnia gdy zaczniemy równolegle stosować także Relift na dzień. 

Warto również nadmienić, że krem nie uczula, nie podrażnia i nie wywołuje żadnych negatywnych reakcji skórnych.

Ogólnie - bardzo polecam ten krem, okazał się on sporym, pozytywnym zaskoczeniem.

Poniżej na zdjęciu - dokładny skład kosmetyku.


Opakowanie: aluminiowa tuba 40ml
Cena: ok. 50zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet

Komentarze

  1. Muszę spróbować. Ja mam lekkiego fioła na punkcie kremów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie nim. Omal nie kupiłam ostatnio kremu 70+, to ten też mogę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak wrażliwą skórę że 40+ mi bardzo odpowiadają, a te 45+ zdecydowanie mniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. jest ślicznie;)
    Widzę wiele pozytywnych recenzji Tołpy, ale sama w ogóle nie byłam i nie jestem przekonana do firmy;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma ten zestaw i chwali sobie, oj chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że po dłuższym czasie stosowania widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię do zabawy http://zafrikooo.blogspot.com/2013/10/co-zrobiabym-z-wygranym-1-mln-zotych.html :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?