Denko - wrzesień 2013


Witam w moim wrześniowym denku :) W tym miesiącu pożegnałam kilka produktów, które bardzo polubiłam.


TOŁPA, Planet of nature, Masujący peeling ujędrniający pod prysznic (200ml) - Recenzowałam go TUTAJ. Nie kupię go już, wolę mocniejsze i konkretniejsze zdzieraki, które na dodatek ładniej pachną. 

ZIAJA, Kozie mleko,  kremowe mydło pod prysznic (500ml) - nie wysusza, jest bardzo wydajne, w atrakcyjnej cenie. Być może go jeszcze kupię, ale na pewno nie teraz - lubię często zmieniać kosmetyki kąpielowe, a ten nie urzekł mnie zapachem aż tak by się w nim zakochać ;)

ISANA, Verwohn dusche, figa i pomarańcza (300ml) - ładnie pachnie owocami, nie przesusza skóry, w zasadzie mogłabym napisać dokładnie to samo, co o Ziai powyżej. Może jeszcze kupię. 


GREEN PHARMACY, Szampon  do włosów z olejem arganowym (350ml) - rewelacyjny, odżywiający włosy i nadający im piękny zapach szampon. Bardzo go polubiłam i żałowałam, że już się skończył. Na pewno kupię ponownie! 

BIC, Soleil Lady, żel do golenia (150ml) - recenzowałam go TUTAJ - świetny produkt i mega wydajny. Kupię ponownie. 


BEBEAUTY, Płyn micelarny (200ml) - legendarny micel z Biedronki, świetnie się sprawdza, to już moje któreś z kolei opakowanie i z pewnością nie ostatnie. Kupię ponownie. 

BEAUTYFACE, Płatki kolagenowe (8g) - uwielbiam maseczki w płatkach, co jakiś czas chętnie do nich wracam. Te płatki recenzowałam TUTAJ. Kupię ponownie.


INGLOT, Young Skin Makeup, puder prasowany (8g) - puder w porządku, choć kolor dla mnie nieco zbyt ciemny i z tego powodu marnie mi szło zużywanie, a w końcu spadł i się pokruszył zupełnie, więc muszę go wyrzucić. Być może kupię ponownie, ale jaśniejszy odcień.

PAESE, Wiosenna mgła pudrowa (9g) - pryzma rozświetlająca, pisałam o niej TUTAJ. Ze względu na zbyt ciemny kolor nie używałam jej zbyt często i zdążyła się przeterminować, więc muszę wyrzucić. Nie kupię ponownie, ale tylko dlatego, że nie ma dla mnie odpowiedniego koloru. Jakościowo jest natomiast świetna.

LOVELY, Volume Booster - opisywałam ten tusz w moim PORÓWNANIU MASKAR. Najbardziej mi się spodobał, ponieważ świetnie rozdziela rzęsy. Kupię ponownie.


I próbki... Vichy LiftActiv oraz perfumy. 

To już koniec mojego denka. Miałyście któryś z tych produktów?

Komentarze

  1. miałam te płatki kolagenowe i bardzo fajnie się sprawdzały;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja musze w końcu te płatki sobie sprawić:)Żel Issany miałam i zaapch był obłędny;)
    zapraszam do zabawy;)
    http://puderniczkama.blogspot.com/2013/10/malinowe-testy-czyli-akcja-pazdziernik.html
    pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów, chociaż myślałam nad kupnem tego peelingu z Tołpy. Skoro jednak piszesz, że jest słaby, to sobie odpuszczam, bo ja lubię zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego :)
    fajne zużycie

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka z tych produktów również lubię ;) i kupięponownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko szampon z GP i podobnie jak Ty bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanej większości z tych kosmetyków nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko :) z tych produktów kusi mnie wypróbować płatki kolagenowe oraz ten szampon GP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję denka, nie wiem czy skończę biedronkowy płyn ale raczej nie bo jak dostał mi się do oczu to szczypanie było niesamowita i już się go boję.

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę takie płatki pod oczy :D


    no właśnie nic nie zmieniałam, a tak się porobiło... nie wiem co z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  11. BEBEAUTY, Płyn micelarny teraz 400ml edycja limitowana w Biedronce i to w promocji :) Ja dziś pierwszy raz sie skusiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze koniecznie spróbować tych łatków kolagenowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też kończy się ten micel, ale mam jeszcze w zapAsie 6 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję zużyć:) tusz booster też najbardziej przypadł mi do gustu, mam już trzecie opakowanie tego tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szampon z olejem arganowym bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn micelarny z Be Beauty i tusz z Lovely lubię i ja :) Za to mam w planach zakup tych płatków żelowych - jestem ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kozie mleko uwielbiam, zwłaszcza krem do rąk z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyzwoite denko:) I nic nie miałam... ło matko...

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Totalne dno! Na pewno skuszę się na Green Pharmacy i Tołpę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o proszę chyba niczego nie mieliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten szamopn Green Pharmacy i nie mogę się do niego przekonać. przy drugim stosowaniu wypadło mi mnóstwo włosów...

    OdpowiedzUsuń
  22. spore denko - gratuluje :) ja w tym miesiącu zużywam wyjątkowo powoli, bo wszystko zaczęłam praktycznie od nowości i jak na złość nic się nie chce kończyć :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kremowe mydło pod prysznic z Ziai ale lubię też często zmieniać kosmetyki, więc korzystam z różnych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?