Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?

Któż z nas nie lubi być pionierem i przed wszystkimi innymi odkrywać nowości? Ja uwielbiam! Dlatego też od wielu lat korzystam ze stron, które umożliwiają udział w kampaniach wprowadzanych na rynek produktów. Poniżej znajdziecie wyselekcjonowane, sprawdzone przeze mnie strony, gdzie można się zarejestrować i otrzymywać produkty do testów. 

https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/38960c2b570fd59b98527533e6d102b6

Streetcom to pierwsza i wciąż największa w Polsce agencja marketingu rekomendacji! Działają nieprzerwanie od 2004 roku, także w Czechach, na Litwie i Węgrzech. 

Co można testować: wszelkiego rodzaju produkty, od żywności przez kosmetyki, perfumy, środki czystości, asortyment dla dzieci, produkty dla zwierząt domowych, sprzęt elektroniczny i agd, alkohole i inne - w zasadzie nie ma limitów! Można również uczestniczyć w kilku kampaniach naraz.

Moje doświadczenia: Testuję produkty w Streetcomie od 2007 roku i w tym czasie udało mi się wziąć udział w parunastu świetnych kampaniach, między innymi:

08.2007 - mleczko do ciała Nivea
03.2009 - kawa MK Cafe Premium
06.2009 - perfumy Halle Berry by COTY
09.2009 - zupy Winiary Bukiet Warzyw
05.2010 - orzeszki Nic Nac's
05.2010 - ptasie mleczko Wedel
05.2010 - wódka Żołądkowa Gorzka
03.2011 - napój alkoholowy Shade Cider
09.2011 - kosmetyki Eucerin Dermo Purifyer
10.2012 - opakowania TetraPak
03.2013 - piwo Somersby
05.2013 - błonnik Xenna
06.2013 - margaryna Optima Cardio
07.2013 - kapsułki piorące Ariel
09.2013 - portal Foodpanda
01.2014 - karma Purina ONE
02.2014 - kosmetyki Dermena Lash
03.2014 - sery Turek
12.2014 - płyny Morning Fresh 
03.2015 - preparat Optrex 
04.2015 - sery Serenada

Co trzeba zrobić by testować: Zarejestrować się TUTAJ i wypełniać ankiety kwalifikujące do danej kampanii. Osoby wybrane na ekspertów otrzymują produkty do testów oraz rozdania znajomym, piszą raporty z przeprowadzonych rozmów oraz wypełniają ankietę końcową.


https://www.trnd.com/pl/recommend/5a69529cd54d52470a1586bdeea87443

TRND to społeczność poświęcona testowaniu nowych produktów i usług, działająca w Europie. Zasady jej funkcjonowania są podobne, jak w Streetcomie.

Co można testować: tutaj również nie ma ograniczeń - od elektroniki, poprzez żywność, kosmetyki, a nawet usługi.

Moje doświadczenia: Zakwalifikowano mnie do tej pory do kilku kampanii (m.in. szczoteczek elektrycznych Oral B) i mogę śmiało powiedzieć, że przeprowadzane są w sposób miły i profesjonalny.

Co trzeba zrobić by testować: Zarejestrować się  i odpowiadać na pytania w ankietach, aby zakwalifikować się do testowania. Nowe kampanie pojawiają się co jakiś czas.





Rekomenduj.to jest kolejną, bardzo przyjemną społecznością, gdzie można zgłosić się do testów przeróżnych produktów - od przedmiotów codziennego, domowego użytku, poprzez nowości na rynku spożywczym jak i kosmetycznym. Przesyłki od nich są zawsze bardzo estetyczne i pełne niespodzianek!

http://shinybox.pl/?ref=e54c3f8

ShinyBox - co miesiąc pudełko z próbkami oraz pełnowymiarowymi kosmetykami. Subskrypcję można sobie wykupić po bardzo promocyjnej cenie w stosunku do wartości kosmetyków w nim zawartych, oprócz tego jest jednak sporo sposobów by zdobyć kosmetyki za darmo. Bardzo lubię te pudełka, udało mi się odkryć za ich pomocą mnóstwo kosmetycznych perełek! Niektóre z moich pudełek możecie obejrzeć TUTAJ!



Płatne ankiety - od kilku lat w czasie wolnym wypełniam płatne ankiety. Wynagrodzeniem są najczęściej bony, które można wykorzystać w wielu sklepach (Tesco, Rossmann, Empik). Niektóre z tych firm umożliwiają również wypłatę przez przelew - na konto bankowe albo paypal. Poniżej zamieszczam linki sprawdzone już przeze mnie i tylko te, które naprawdę działają. Lista będzie na bieżąco uzupełniana!

Panel Ariadna - ankiety przysyłają często, są one sensownie wynagradzane punktami, które można wymienić na wybrane nagrody z obszernego katalogu. Dotarło już do mnie kilkanaście paczek, wysyłka nagród odbywa się szybko i sprawnie. Polecam!

Myiyo - firma przeprowadza badania dla organizacji z wielu różnych krajów (ale ankiety są po polsku!), możliwość wypłaty przez PayPal. Punkty zbierają się całkiem szybko. Mam od nich kilka przelewów, potwierdzam, że płacą.

Poznaj.to - nowa strona, bardzo przyjemna wizualnie, przejrzysta, bardzo łatwo można się w niej połapać i od razu widać nasz stan punktów (a zbiera się je całkiem szybko).

Toluna - rozbudowana strona, która może wydawać się mało przystępna (zdarzyło mi się już tam "zgubić";), niemniej warto poświęcić nieco czasu, ponieważ punkty zbiera się prędko a przelewy są robione terminowo - mam od nich już kilkanaście, więc są sprawdzeni!

Reaktor Opinii - ankiety dotyczą różnych tematów, głównie produktów używanych na co dzień, oraz opinii na temat reklam telewizyjnych. Punkty przeliczane są bezpośrednio na kwotę pieniężną i wypłacane przelewem w terminie do 30 dni.



Komentarze

  1. fajne sprawy,ale nie wiem i tak, zawsze jestem scepytczna do dostawania takich rzeczy za darmo xD ale chiceć to bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam sceptyczna, dopóki nie zaczęłam brać udziału w kampaniach. To jest fajna sprawa :)

      Usuń
    2. Ricewind 99 założyłam konto na bangla ale nie bardzo wiem jak się zabrać za to testowanie ... bloga nie mam a i konursow zadnych tez organizować nie będę. interesuje mnie testowanie kosmetyków.....licze na Twoja pomoc :)

      Usuń
  2. Ja jestem zarejestrowana na Sample City i wielokrotnie udało mi się załapać do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się udało pierwszy raz :) Próbuj, na pewno szczęście dopisze :)

      Usuń
    2. Brałam udział kilka razy, próbuj :)

      Usuń
    3. Ja się zarejestrowałam na Sample City w tamtym roku i jak na razie,żadnych nowych rzeczy do testowania nie ma.To w ogóle działa jeszcze?

      Usuń
  3. Mnie chwilami przeraża ilość danych, które trzeba wprowadzić. Niby nic, nr telefonu np., ale jakoś mnie to zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzam regulaminy - tam dość konkretnie opisane jest, do czego mogą być wykorzystane nasze dane a do czego nie. Gdy mam wątpliwości - nie rejestruję się.

      Usuń
  4. Ale ciekawie opisałaś te wszystkie stronki. Też jestem na bangla.pl, ale jeszcze nie udało mi się nic przetestować, na streetcomie też jestem i tu już miałam kilka kampanii, a na SampleCity jestem od niedawna i udało mi się zakwalifikować do testowania makaronu:) Co do innych stronek to na razie się tam nie pologuję, bo chyba jednak na wszystkie stronki czasu w ciągu dnia by mi nie starczyło;) Ale potwierdzam, że fajnie być na takich różnych stronkach pologowanym i dostawać fajne produkty do testowania - przed innymi mieć tę możliwość przetestować coś. A potem można innym albo polecić ten produkt, albo wręcz odradzić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam się dostać do tego makaronu ale sie nie udało... a ja tak uwielbiam makaron ;)))

      Też bardzo lubię znać pierwsza nowe produkty a później polecać znajomym.

      Usuń
  5. Bardzo fajny, zbiorowy post :) kilka stron znam, ale niektóre są mi całkiem obce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. face & look nie znam kompletnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akualnie kolejny raz u nich testuję - warto sie zapoznać z tą stroną.

      Usuń
  7. Mam konta na niektórych serwisach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post/ znam jedynie Banglę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Trzeba się nie poddawać i próbować, w końcu się udaje.

      Usuń
  10. na streetcomie od lat nie dostałam kompletnie nic. Test me too nawet ostatnio ankiet mi nie wysyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Streetcomie jestem długo, testowałam wiele rzeczy, choć czasem zdarzały się nawet bardzo długie przerwy. Nie ma się co zrażać, na pewno trafi się w końcu kampania dla Ciebie :)

      Co do Testmetoo to coraz bardziej przychylam się do opinii, że to jakaś ściema - nie ma żadnych kampanii póki co...

      Usuń
    2. Popiera, mialam tam konto ale usunelam,

      Usuń
    3. Poprawka - mam już pierwszy produkt do testowania od Testmetoo, czyli jednak nie jest to ściema :)

      Usuń
  11. Dobra sprawa z takimi testami ale z moim szczęściem nie mam szans;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka stron znam, resztę widzę pierwszy raz na oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na stronie Streetcom zarejestrowana jestem od kilku lat i nie brałam udziału jeszcze w żadnej kampanii:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrażaj się, czasem to długo trwa ale gdy już uda Ci sie dostać do kampanii to warto :)

      Usuń
  14. Do kilku z nich podchodzę sceptycznie... np. testmetoo, samplerpro, rmail wg mnie to ściema... Chyba, że ktoś już u nich coś dostał?


    PS. woski są nadal w promocji w candleroom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczynam być mocno sceptyczna co do nich.

      Woski zamówiłam :)))

      Usuń
    2. Poprawka - jednak Testmetoo działa, już dostałam przesyłkę od nich :)

      Usuń
  15. sporo jest tych stronek, fajnie, że o tym piszesz, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. z Face&Look dostałam paczkę startową która była do odbioru w drogeriach. do zadnych testów z SampleCity się jeszcze nie dostałam. Do klubu kejt też ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post, zaglądałam na ich strony, ale najbardziej mi się podoba na bangla.pl, gdzie nikt do niczego nie zmusza, a wręcz przeciwnie wszyscy są zachęcani do prawdziwych opinii, a nie tylko samych dobrych...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam bangla.pl i uważam że jest bezkonkurencyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem w Streetcomie od lat, w Sample City od niedawna, a ostatnio ubiegam się o przyjęcie do klubu Kejt:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w bangla ale jak do tej pory nie otrzymałam nic do testów

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę oryginalna - dla mnie Bangla.pl jest bezkonkurencyjna ;) I nie chodzi tutaj tylko o testowanie produktów, ale również o znajomości, jakie można tam zawrzeć ;)

    Oprócz tego, mam konto na Face&Look, Sample City i StreetCom, ale chyba za rzadko tam bywam aby coś testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musimy bliżej przyjrzeć się Bangla.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wymienionych stron jestem tylko zapisana do Streetcomu. Brałam udział w wielu kampaniach i bardzo sobie chwalę:) Świetne paczki przysyłają!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam konto na Streetcom, ale tam się nic nie dzieje. Przez ponad 3 miesiące nie dostałam żadnej ankiety, a o testowaniu nawet nie marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, ja testowałam sporo, ale kiedyś miałam "odstęp" między kampaniami o długości dwóch lat, hehe. Nie ma co się zrażać.

      Usuń
  25. Na talk marketing nic nie ma, żadnych kampanii, w planowanych cały czas wisi to samo, omijać

    OdpowiedzUsuń
  26. dopiero jak te swieczki do mnie przyszły skapnęłam się, że nie są oryginalne. wiele osób może się pomylić

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś (dawno temu, gdzieś tak z 5-6) testowałam przez streetcom jakiś krem z Vichy oraz... nowe butelki Carlsberga:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w streetcomie też jestem, miałam kilka fajnych kampanii, ale dawno już nie zgłaszałam się do testów. Innych nie znam, Bangla chyba jest najfajniejszy serwis, widzę go na wielu blogach prezentują, świetne produkty podsyłają ;)
    Miłego testowania Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja udzielam się tylko na Bangli, reszty nie znam, ale fajnie że o tym piszesz :) Przejrzę sobie te stronki w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam jedynie o Bangli, ale jakoś brak czasu na ogarnięcie tego wszystkiego. Pewnie recenzje, które się tam umieszcza wraz ze zdjęciami, nie mogą się pokrywać z tymi z własnego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na Bangli jest taki wymóg. Na większości z wymienionych przeze mnie stron nie pisze się recenzji tylko wypełnia ankietę na końcu testowania.

      Usuń
  31. Zapraszamy wszystkie chętne osoby do testowania w Talk Marketing. Aktualnie szukamy chętnych osób do testowania produktów spożywczych - słodkich ;-) Zarejestrować się można pod tym adresem: https://agent.talkmarketing.pl/pl/secured/user/registration. Natomiast, jeżeli macie jakieś pytania, zapraszamy na uruchomiony przez nas profil na Facebooku: https://www.facebook.com/agencjaTalkMarketing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w moim artykule jest już link do Talk Marketing...

      Usuń
  32. Jestem na Streetcomie już około pół roku i cisza... Zero ankiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa, też mi się zdarzyła dłuższa przerwa w ankietach.

      Usuń
  33. Interesującą stronka i bardzo Pomocna Dzięki niej można znaleźć to czego się szuka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zarejestrowalam się w Blanga wydaje mi się najciekawszy.
    I w Streetcomie ale ten cos mi nie pasuje - koniecznie trzeba wysyłać dane wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarejestrowalam się w Blanga wydaje mi się najciekawszy.
    I w Streetcomie ale ten cos mi nie pasuje - koniecznie trzeba wysyłać dane wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 3 portalach do których należe musiałam przesłać oświadczenie , na którym trzeba się osobiście podpisać. To normalne w takich firmach.
      Ale streetcom jest najlepszy, najczęściej dostaję się produkty do testowania
      miałam tam papierosy
      kaszki dla dzieci
      margarynę
      farby do włosów

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszam do udziału w konkursie do wygrania ekspres do kawy http://wszystkocozafree.blogspot.com/2014/01/uwaga-konkurs-do-wygrania-ekspress-do.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Założyłem konta, zobaczymy co z tego wyjdzie, było by miło coś wygrać :)
    Męskim okiem blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem jest ambasada trendów.
    testowałam głównie produkty dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem zarejestrowana na kilku portalach z wypełnianiem ankiet i zgarnęłam już kilka nagród, lecz z testowaniem produktów jeszcze niestety nie miałam do czynienia, a może raczej szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również mam tam konta i testowałam już różne rzeczy, teraz czekam na rekomenduj, czy dostałam sie do kolejnej kampani http://mysiunia25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. A czy płaci się np. za koszt wysyłki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płaci się za nic, idea jest taka żeby testować za darmo, "opłatą" są nasze recenzje/raporty.

      Usuń
  44. ja tez testuje mnostwo rzeczy zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy talk marketing w ogóle jeszcze działa? Zarejestrowałam sie, oswiadczenie wysłałam pocztą, napisałam kilka maili i cisza...
    Ktoś miał kotkakt z nimi? Ktoś coś u nich testuje?

    pozdrawiam och-no-sugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. działa, działa, właśnie dostałam się do kolejnej kampanii

    OdpowiedzUsuń
  47. i to jest wszystko całkowicie za darmo?
    Odpisz u mnie to ważne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ważne, to wierzę, że tutaj zajrzysz ;-)

      Owszem, jest za darmo, tak jak brzmi tytuł notki.

      Usuń
  48. My piszemy maile do producentów z zapytaniem czy nie chcieli by podjąć współpracy. Zazwyczaj mniejsze firmy się zgadzają. Warto podjąć wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  49. W 100% się zgadzam. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy ze Streetcom jak i innymi tego typu portalami. Ostatnio zakwalifikowałam się do kampanii, dzięki którym mogę testować kremy do twarzy. Dzięki rzetelnej pracy są również szanse na dostanie dodatkowego prezentu za rzetelne wypełnianie ankiet jaki i raportów. Ja do listy produktów dodałabym również rekomenduj.to, trnd czy ofemin.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam nie jest w porządku. Za reklamę się płaci ;)

      Usuń
  51. Wpis przydał mi się ponad rok temu, kiedy dopiero zaczynałam swoją karierę z testowaniem. Z prawie każdego portalu (prócz Talk Marketing) udało mi się coś testować. Dodałabym jeszcze rekomenduj.to.
    Co do płatnych ankiet - raczej im nie ufam. Denerwuje mnie to, że często wypełniam daną ankietę np.15 min a potem okazuje się, że nie jestem osobą, której szukają.
    Powodzenia w testowaniu :) Ostatnio w streetcom chyba straciłaś pozycję liderki :) Chyba że to tylko zbieżność nicków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ktoś mnie wyprzedził :)))

      Co do tych ankiet to różnie bywa, też mnie denerwują takie sytuacje o jakich piszesz - to strata czasu i takie pytania dyskwalifikujące powinny być na samym początku. Jednak te firmy które wyżej wymieniłam (bo istnieje dużo więcej) są na tyle rzetelne, że biorę udział w tych ankietach - jednak częściej zdarzają mi się te, które udaje się ukończyć :)

      Usuń
    2. Przyjrzę się bliżej portalowi Quassa, o którym piszesz :)
      Wielu owocnych i ciekawych testów! Pozdrawiam :)

      Usuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamowanie własnego bloga w tym miejscu to niezbyt eleganckie zagranie, zwłaszcza że wymienione u Ciebie portale są już w mojej notce :)

      Usuń
  53. Polecam stronę streetcom. uczestniczyłam już min. w testowaniu zabawek dla dzieci, kremów do twarzy i ciastek bel vita.najnowsza akcja to pociag z lego duplo. polecam poniżej link do rejestracji. https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/134b01c4dccf7ac0eef95158b71e63b9

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy blog. Powodzenia w dalszym prowadzeniu. Oczywiście zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Mój pomysł na jesienną garderobę - prosto, sportowo i w odcieniach szarości

Moje ZAPASY kosmetyków, czyli jak to się stało, że mam 158 produktów do pielęgnacji