Błonnik ze śliwką od BIOGENED

Jakiś czas temu pisałam Wam o rozpoczęciu współpracy z firmą Biogened. Błonnik ze śliwką to jeden z suplementów, które wybrałam sobie do przetestowania. Dziś mogę już opisać Wam swoje wrażenia, zapraszam do lektury.



BIOGENED, Błonnik ze śliwką
suplement diety

Od producenta: 
Błonnik ze śliwką został stworzony specjalnie dla osób, które mają problemy z perystaltyką jelit lub chcą wspomóc swoje wysiłki w walce z utratą wagi. Błonnik ze śliwką to wysoka dzienna dawka błonnika w opakowaniu mieszczącym 100 kapsułek. Skład produktu oparto na naturalnych składnikach roślinnych.


Moje wrażenia: 

Suplement dostajemy w przezroczystym, plastikowym słoiczku. Pierwszy plus - rozmiar opakowania jest adekwatny do jego zawartości. Niecierpię, gdy kupuję wielki słoik lub pudełko a po otwarciu okazuje się, że ilość produktu nie sięga nawet do połowy. Tym razem tego problemu nie ma, co bardzo mnie ucieszyło. Słoiczek jest wygodny w otwarciu i użytkowaniu, odpowiedni również do transportu.

Suplement ma postać żółtych kapsułek, raczej dużych, jednak na tyle miękkich że nie sprawiają trudności przy połykaniu. W opakowaniu znajduje się sto sztuk, natomiast dzienna dawka tego produktu to 6 kapsułek. 

Plusy: 
Jak dotąd preferowałam głównie błonnik w postaci proszku, wydawał mi się lepiej przyswajalny i taki "naturalniejszy" ;) jednak teraz doceniłam zalety tabletek. Przede wszystkim - błonnik w tej postaci doskonale sprawdza się w podróży. Nie będziemy przecież w barze czy restauracji dosypywać czegoś do zupy, którą poda nam kelner - a tak trzeba by zrobić ze sproszkowanym błonnikiem. Gdy mamy tabletki problem znika, możemy je zażyć zawsze.
- Błonnik w tabletkach możemy zażywać do każdego rodzaju posiłku, podczas gdy ten sproszkowany - mimo że pasował do bardzo wielu potraw - miał jednak pewne ograniczenia (np nie posypiemy nim lodów ;)).
- Dodatek soku ze śliwki wzmacnia działanie błonnika, poprawia perystaltykę jelit.
- Stosowany zgodnie z zaleceniami (6 kapsułek dziennie + duże ilości wody) jest bardzo skuteczny, łagodny i bezpieczny.
- Niska cena - około 10 zł.

Minusy: 
- Ten błonnik nie jest zbyt skoncentrowany i to muszę uznać za jego wadę - zalecana dzienna dawka jest dosyć spora, musimy się nałykać tych kapsułek. Wolałabym bardziej treściwe tabletki, których wystarczy zażyć mniej, a będą skuteczne.
- Jeżeli zapomnimy o piciu odpowiednich (dużych) ilości wody błonnik może powodować zaparcia, więc należy zawsze o tym pamiętać.


Podsumowując: 
Błonnik uważam za ważny i nieodzowny składnik mojej diety. Taki błonnik w tabletkach będę stosować na wyjazdach, kiedy to do tej pory musiałam rezygnować z jego zażywania. Polecam dla zabieganych i dużo podróżujących osób :)

Dziękuję firmie Biogened za udostępnienie suplementów do testów. Fakt współpracy nie miał wpływu na moją ocenę produktu.


A Wy jak zapatrujecie się na tego typu suplementy? Próbowałyście kiedyś zażywać błonnik?

Komentarze

  1. ja używam błonnika z ananasem w tabletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowalam tego typu specyfików, ale przydał by mi się taki suplement. Gdzie można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie, kiedyś jak dziewczyny powyżej zażywałam błonnik z ananasem, miła odmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze nie trafiłam na wersję z ananasem, a z tego co widzę jest całkiem popularna. Muszę kiedyś spróbować :)

      Usuń
  4. wydaję się fajny, może się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy choć ja jem błonnik zawarty w pieczywie, owsiance, więc nie dla mnie. Nie można też przedawkować z błonnikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeżeli dostarczamy odpowiednią ilośc błonnika w pożywieniu to nie trzeba go dodatkowo uzupełniać. Również się staram jeść go sporo, ale różnie z tym bywa - suplementy często się jednak przydają :)

      Usuń
  6. Kiedys uzywalam takie tabletki, ale mialam straszny problem z ich polknieciem, dlatego przestalam. Mialam wrazenie, ze zaraz sie udusze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle nie przepadam za dużymi tabletkami, na szczęście te są miękkie a zewnętrzna warstwa jest odpowiednio śliska - nie miałam problemów z połknięciem.

      Usuń
  7. ja błonnika w ogóle nie łykam:) sporo tych tabletek trzeba dziennie zażyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz nie używam żadnych suplementów , ale również mam problemy z połknięciem takich dużych kapsułek;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się wydaje, że to taki chwyt, a całe działanie to tak naprawdę efekt picia sporej ilości wody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, ponieważ ja zawsze piję bardzo dużo wody, a jednak przy zażywaniu błonnika czuję różnicę. Chociaż coś w tym jest - wielu osobom już samo regularne picie wody przyniosłoby efekty.

      Usuń
  10. Również stosuję ten błonnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo dawno temu stosowałam błonnik i wydaje mi się że całkiem nieźle się spisał. Zmniejszał łaknienie i polepszał prace jelit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak działa, dlatego bardzo cenię ten suplement.

      Usuń
  12. Nie przepadam za łykaniem suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zażywałam już niejednokrotnie błonnik, super sprawa, wolę jednak postać tabletek czy kapsułek, poprzez wygodę stosowania, tak jak piszesz, można go " zajadać " wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie o niebo lepiej sprawdza się błonnik w postaci tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 'chcą wspomóc swoje wysiłki w utracie wagi' to tak, jakby pisali do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadamy ten produkt, za jakiś czas i u nas pojawi się recenzja. Fajnie, że ogólnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak spisze się u Was, chętnie poczytam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?