Pzegląd poczty [32]: Zapowiedzi testowania + niewielkie zakupy

Przed Wami notka o moich ostatnich przesyłkach i o tym, co już od jakiegoś czasu testuję.


Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną Pani Marta reprezentująca firmę farmaceutyczną Biogened i zaproponowała mi przetestowanie suplementów - nowości w asortymencie firmy. Wybrałam do testów PROLady - włosy, skóra, paznokcie oraz Błonnik ze śliwką, a oprócz tego otrzymałam również SanoFerrin oraz lizaki z witaminami dla dzieci. To całkiem przyjemne testowanie :) 




Powyższe cudowności to moje nabytki ze sklepu Naturica.pl. Udało mi się zdobyć nagrodę w organizowanej rozdawajce i oto kosmetyki, które sobie wybrałam. Już zaczęłam je testować i po stwierdzam, że moja skóra bardzo lubi naturalną pielęgnację. Póki co najbardziej urzeka mnie olej kokosowy :)


To przesyłka od firmy Diadem. Mnóstwo kolorówki i wszystko do makijażu oka!


Magazyn Glamour do testów od Samplecity.


A to znów moja ukochana Tołpa! Tym razem kosmetyki dla mnie stanowią mniejszą część tej przesyłki - większość z nich posłuży do testów gościnnych :) Zestaw do cery naczynkowej dla TŻ, a Relift dla mojej mamy :) 


Balsamy do ciała testuję ja. Oto nawilżające serum z linii Hydro oraz wyszczuplający koncentrat Slim.


Seria Relift 45+, czyli maska-serum, liftingujący krem pod oczy oraz regenerujący na noc.


Rosacal dla cery wrażliwej i naczynkowej - żel micelarny, krem łagodzący oraz krem przeciwzmarszczkowy.


Na koniec moje małe zakupy. Uważam, ze całkiem nieźle mi idzie ograniczanie zbędnych nabytków i opieranie się atakującym zewsząd promocjom. Kupuję głównie to, co mi się skończy. Powyzej widzicie:
- micel Delia Cosmetics
- Farmona, Perfect Beauty, żel pod oczy i na powieki
- micel BeBeauty z Biedronki
- zakupy z Yves Rocher - żel Jardins du Monde (wreszcie mam tę słynną kawę! :), pompka oraz gratisowy mały żel z nowej serii Retropical
- kolejne opakowanie pudru sypkiego Pierre Rene MySecret z Natury

Znacie coś z powyższych kosmetyków?

Komentarze

  1. Moja ulubiona kawa :) I micel z Biedronki...

    Gratuluję i przyjemnych testów Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę kawę to kupiłam właśnie przez zachwalanie na blogach :) Kusi mnie żeby już ją użyć, ale na razie muszę zdenkować co nieco... Mam jakieś 20 żeli otwartych w łazience :D

      Usuń
  2. Sporo świetnych produktów :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzbierało Ci się produktów do testowania :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem błonnika ze śliwką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuję już kilka dni... na razie jeszcze nie mogę się wypowiedzieć na temat działania, ale z pewnością jest to bardzo wygodna forma (tabletki).

      Usuń
  5. Ale super nowości :) Tołpę też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa też tego oleju kokosowego :) Dziwne jest to testowanie Glamour :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem takie testowanie - choć jeszcze zależy jakie pytania będą w ankiecie końcowej. Nie mam zbyt dobrej opinii o tego typu magazynach i dzięki temu testowaniu będę mogła ją wyrazić dla świata ;) Wkurza mnie że 70% zawartości to zdjęcia i reklamy, teksty są mega powierzchowne, krótkie i infantylne (wydają mi sie być skierowane do podrastających dziewczynek, poza tym ich treść jest taka, że większość z nas byłaby w stanie w 15 min spłodzić takie dzieło pisząc na kolanie). Glamoury i takie tam nadają się chyba głównie dla tych osób, które interesują się pokazaną w nich modą - bo tylko tego jest tam sporo, jest na co popatrzeć.

      Usuń
  7. Zazdroszczę Tołpy ;) Miłego testowania ;)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już kolejny raz testuję Tołpę - uwielbiam tę markę!

      Usuń
  8. zapowiada się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńka! najbardziej ciekawi mnie oczywiście Tołpa i krem z Sylveco, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie te firmy należą do moich ulubionych, więc spodziewam się samych dobrych rzeczy :)

      Usuń
  10. Zaciekawił mnie ten preparat z bambusem i skrzypem. Czy jest w nim pokrzywa?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudów nadostawałaś:) Najbardziej jednak jestem ciekawa tych suplementów. Robi się ze mnie maniaczka w tej kwestii. Zwłaszcza ten błonnik ze śliwką mnie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię suplementy, choć nie każde są skuteczne - dlatego chętnie je testuję, wyszukując perełki :) Błonnik zwykle przyjmuję w postaci proszku, ale tabletki okazują się bardzo praktyczne.

      Usuń
  12. Ooo zazdroszczę testowania Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współprac, paczuszka z tołpą jest obfita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - moi bliscy skorzystają, wreszcie sobie coś przetestują fajnego :)

      Usuń
  14. Nie szkodzi, że nie masz zakładki. Wszystkie rzeczy, które chcesz, w dalszym ciągu mam u siebie także nie widzę problemu aby się wymienić. Z chęcią wezmę od Ciebie :
    - puder rozświetlający BELL
    - YVES ROCHER Luminelle, tusz niebieski
    - i te dwie paletki. Jeśli można.

    Kochana, odezwij się do mnie na mój mail, i wyślij mi swój adres, wtedy jutro jak będę na poczcie od razu wyślę. osman_sandy@wp.pl


    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko, ile tego... chciałabym dostawać takie paczki. jak Ty to robisz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze dostaję aż takie ;) To się nazbierało przez jakiś czas, nim opublikowałam posta.

      Usuń
  16. Czekamy na recenzje tych suplementów, a ta Tołpa nas kusi, niczego od nich nie mieliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam tylko micel z biedronki, mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle fajnych rzeczy :) Micel z Biedronki najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  19. no no no ale bedziesz miec testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję owocnych współprac :) Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne produkty. Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to przyjemnego testowania, bo jest tego mnóstwo !
    I widzę, że mój ulubiony micelek kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile cudownych paczuszek! Życzę miłego testowania :)
    Ooo, i widzę mój ukochany kawowy żel z YR :) Muszę się niedługo po niego wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, ile nowych nabytków ;)) Miłęgo testowania, i pokazuj kolorówkę na oczkach bom ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kosmetyki Tołpy mnie bardzo interesują, miłego testowania, a ja czekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba Tołpy zazdroszczę najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?