STOP Suchej Skórze - Płatki kolagenowe od BeautyFace

Lato w pełni, czas wyjazdów, i nie każda z nas ma czas by zaopiekować się swoją skórą tak dobrze, jak przez resztę roku. A przecież w lecie również potrzebuje ona pielęgnacji, zwłaszcza delikatna skóra pod oczami - na naszą niekorzyść działają promienie słoneczne, częstsze mrużenie oczu, kąpiele w słonej wodzie czy klimatyzacja, co przyczynić się może do szybkiego przesuszenia i powstania zmarszczek. W takim momencie najlepiej sprawdzają się metody, które są efektywne a nie wymagają od nas zbyt wiele czasu lub wysiłku i możemy zastosować je nawet podczas wyjazdu. Takim produktem są właśnie płatki kolagenowe od Beauty Face



To nie jest moja pierwsza styczność z tego typu płatkami. Kiedyś już recenzowałam na blogu płatki przeciw cieniom i opuchliźnie, które bardzo polubiłam i od tego czasu stosowałam wielokrotnie. Tym razem opiszę inny wariant, mianowicie rozjaśniająco-odżywcze płatki z ekstraktem z ogórka. Zdaniem producenta mają one sprawić, że moje oczy będą wyglądały na bardziej wypoczęte a skóra odzyska witalność. Na zdjęciu poniżej można zapoznać się z tym, co napisał na ich temat producent oraz z dokładnym składem tego produktu: 


Jakie są moje wrażenia? Ponownie - bardzo pozytywne. Tak samo, jak w przypadku płatków likwidujących cienie, formuła hydrożelowa sprawdziła się rewelacyjnie. Po prostu świetne jest to, że one tak dobrze trzymają się skóry, można podczas ich używania robić wszystko bez obaw że się odkleją i spadną. Z drugiej strony, gdy są umieszczone na twarzy nie powodują uczucia ściągnięcia ani napięcia skóry. 

Powodują natomiast intensywny efekt chłodzenia. Niezależnie od tego, czy kosmetyk trzymałyśmy wcześniej w lodówce czy w temperaturze pokojowej - po nałożeniu na skórę płatki zaczynają chłodzić. I robią to do samego końca zabiegu, nie ogrzewają się od temperatury skóry. A jak wiadomo, już samo chłodzenie okolic pod oczami daje rewelacyjne efekty.

Zabieg ten tak cudownie relaksuje, że kompletnie nie byłam zdziwiona efektami - które widoczne były od razu po jego zakończeniu. Moje oczy wyglądały na bardziej wypoczęte, promienne, a skóra wokół nich wyglądała bardziej świeżo (chyba faktycznie coś jest z tym rozjaśnieniem). Aż mi się poprawił humor gdy spojrzałam w lustro :-)


Bardzo je polecam każdemu, kto potrzebuje relaksu i odżywienia skóry w okolicy oczu. Z pewnością będę je dalej stosować, gdyż skóra pod oczami jest u mnie bardzo problematyczna (cienie, opuchlizny) a poza tym sporo siedzę przed monitorem a to dodatkowo męczy oczy. 


Używałyście kiedyś tego typu produktu pod oczy? A może macie swoje sposoby pielęgnacji tej wrażliwej skóry?

Komentarze

  1. Ja mialam platki z dodatkiem czerwonego wina i bylam nimi zachwycona. Te tez sa niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze żadnych płatków pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się takie płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam jeszcze płatków pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie były płatki z winem. Chyba muszę wypróbować jeszcze jakieś inne, bo na razie takie płatki nie do końca mnie nie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie przetestuję te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą te płatki niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ogórkową wersję też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam wersję z ogórkiem. Bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja testowałam płatki przeciw cieniom i opuchliźnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również testuję na kruche naczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to klasycznie krem pod oczy i tyle.. Takich cudów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam kosmetyku w takiej formie ;/. Ale jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziły :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię, a czytam dzisiaj wiele dobrych opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ile tych opini o tych płatkach już zobaczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli rzeczywiście rozjaśniają choć minimalnie okolice pod oczami - to z chęcią się na nie skuszę :) A w ogóle, myślałam, iż są one nieco droższe. Na jakimś blogu przeczytałam, iż w komplecie kosztują 80 zł?

    OdpowiedzUsuń
  17. i znowu czytamy o tych płatkach, ehhh jak kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja miałam wersję z czerwonym winem, bardzo przyjemna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za produktami dostępnymi jedynie via internet...nie ukrywam jednak, ze chętnie bym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja tam do tej marki nie mam zaufania,...miałam kosmetyki ale sa słabej jakosc i..moze jak by tak faktycznie uzywac ich systematycznie to wtedy wygladąło by to inaczej ale tak na raz to efektów raczej nie zauwazyłam :) dziękuję za TAG , może odpisze w wolnej chwili - których jest ostatnio u mnie niewiele :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Również polecam , testowałam i mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja muszę też spróbować latka lecą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?