Przegląd poczty [33]: Co było w paczce ambasadorki Face&Look?

Niedawno dowiedziałam się, że zostałam jedną z ambasadorek Face&Look. Minęło zaledwie parę dni i paczka-niespodzianka znalazła się u mnie...



Nikt nie wiedział, co dokładnie będziemy testować - było wiadomo tylko tyle, że będą to kosmetyki pełnowymiarowe - nowości na kosmetycznym rynku. Szczerze mówiąc bardzo spodobała mi się zawartość przesyłki - większość z tych produktów to rzeczy, które bardzo chętnie przetestuję i które mi się przydadzą. Przyjrzyjmy się im bliżej...


SPA, Vintage body oil - masło do ciała z olejkiem arganowym, z ekstraktem z limonki i z witaminą E. Nigdy się nie spotkałam z taką marką, a opakowanie i design bardzo mnie zaintrygowało :)


DAX, Perfecta, Slim Fit - serum antycellulitowe i wyszczuplające z algami morskimi i kofeiną. To nowość, którą widziałam już na blogach - testowały ją ambasadorki Rosmanna. Opinie na temat tego serum były rozmaite, dlatego cieszę się że będę mogła sprawdzić sama jak jest naprawdę.


MONTIBELLO, Finalfine ultimate - naprawdę duży lakier do włosów :) Nie używam zbyt często, tylko na specjalne okazje - więc starczy mi chyba na wieki ;)


GREEN PHARMACY, Jedwab w płynie - serum na łamliwe końcówki. Do tej pory używałam oleju kokosowego ale zrobię sobie przerwę i sprawdzę jak zadziała jedwab.


PIERRE RENE, Top flex - lakier trochę nie w moim stylu, ale myślę, że szybko znajdę osobę chętną do testów :)

Jak Wam się podoba zawartość tej paczki? A może któraś z Was również została ambasadorką? Zastanawiam się, czy wszystkie zestawy wyglądały tak samo.

Komentarze

  1. Mam ten jedwab i jest moim ulubiencem ! jest naprawde śiwetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne produkty! *_*
    Ten jedwab to bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to masełko :D gratuluję zostania ambasadorką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zawartość paczuszki:) szczególnie ciekawi mnie serum z perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mogę zapytać ile punktóe uzbierałaś, że już dostałaś paczuszkę:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W momencie wysyłania paczki miałam dwadzieścia parę. Teraz mam 87.

      Usuń
  6. Gratuluje i życzę udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaki cudny lakier *,* sama bym taki chciała :)
    ____________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier akurat testuje dla mnie koleżanka, ja średnio się widzę w takich czerwieniach...

      Usuń
  8. miałam ten jedwab do włosów i jestem z niego bardzo ale to bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj to jestem ciekawa Slim fit z perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, czy będą efekty - zazwyczaj tego typu kosmetyki chętnie kupuję.

      Usuń
  10. o jak Ci fajnie, jedwab mam i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty. Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo zawartość bardzo fajna, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zawartość:)
    ciekawa jestem tego serum antyceulitowego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajna paczka :) Gratuluję. Piękny czerwony lakier

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna paczka. Ciekawe jak się sprawdzą. Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paczuszka, jedwab znam bardzo dobrze, obecnie używam, jestem całkiem zadowolona, ma bardzo subtelny ale ładny zapach i jest wydajne.
    Za to ciekawi mnie bardzo Masło do Ciała , ma ciekawą szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wzrok też przykuło właśnie przez swój wygląd. Lubię klimat vintage :)

      Usuń
  17. Fajna paczuszka :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na opinię Perfecty Slim fit... Połączenie alg i kawy może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna paczucha:) to masełko rzeczywiście bardzo intrygujące:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna paczka :) Mnie najbardziej zaciekawiło to masło. Ślicznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo jesteś zarejestrowana na Face&Look?;> aktywnie działałaś na tej stronie ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem długo jestem zarejestrowana, nie działam jakoś ekstremalnie ale czytam i czasem komentuję artykuły.

      Usuń
  22. bardzo przyjemna zawartość :)
    życzę miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny jest ten jedwab w płynie/ zaciekawił mnie ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To masełko wygląda obłędnie, piękne opakowanie w stylu vintage przykuwa uwagę - czekam na recenzję, jedwab też mi się podoba, ciekawa jestem jak się sprawdzą te kosmetyki ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi również udało się zostać testerką F&L :)i też mam już swoją paczkę. Wszystkie dziewczyny maja takie same kosmetyki, różni się tylko kolor lakieru do paznokci, mój ma kolor Monroe Red no 42.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że zawartość całkiem fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty dostałaś. :) Czekam na ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna zawartość paczki. :) Ja nic nie dostałam do tej pory, może mnie nie lubią. :p Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna paczuszka :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też dostałam te kosmetyki i jestem mega zadowolona! :D Jedynie lakier mam w innym kolorze, ale chyba każda z nas otrzymała inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :)

      Ja też jestem bardzo zadowolona z tej paczki :)

      Usuń
  31. Masełko ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie masło do ciała, które otrzymałaś. Z niecierpliwością czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie dokładnie zrecenzowane, ale w swoim czasie - lubię testować kosmetyk przez jak najdłuższy czas nim się wypowiem na jego temat.

      Usuń
  33. świetne kosmetyki i ładny kolor lakieru ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłego sprawdzania!

    Zauważyłam ,że bierzesz udział w rozdaniach, więc ,zapraszam do mojego rozdania, można wygrać wiele kosmetyków, biżuterię i z góry dziękuję. : )
    http://styleeworld.blogspot.com/2013/08/rozdanie-z-okazji-pierwszych-urodzin.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowita paczka, gratuluję zostania Ambasadorką i czekam na recenzję produktów. Lubię Green Pharmacy i Perfectę :)

    P.S. Maski dotarły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam już u Ciebie dłuższy czas temu że dotarły :)

      Usuń
    2. Musiałam to przeoczyć :) Mam nadzieję, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że jestem, dziękuję :)

      Usuń
  36. Ciekawa paczucha :) Jestem ciekawa tego masełka, nigdy go jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Doskonała przesyłka i fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ten jadwabik mam zamiar wypróbować jak skoncze ten z Biosilk :D

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne kosmetyki otrzymałaś, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajna paczuszka, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  41. No proszę :) z takiej paczuszki, to bym się ucieszyła :d fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  42. ale fajnie, tez chcialabym zostać taką ambasadorką ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. całkiem ciekawe produkty :) przyjemnego testowania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna paczuszka , Gratuluję. A masło do ciała z olejkiem arganowym bardzo mnie zaciekawilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluję :) ciekawa paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Najbardziej zainteresowało mnie oczywiście masło do ciała, no i to serum na końcówki.
    Gratuluje paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  48. mam jedwab i polecam:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ten jedwab,ale go jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?