Czy kosmetyk może Cię wyszczuplić?

Jak wiecie bardzo lubię kosmetyki Tołpy, a chyba najbardziej, poza ukochaną serią Eco Spa, lubię ich produkty do ciała. I dziś właśnie recenzja takiego kosmetyku - już na wstępie powiem, że kolejny raz moja ulubiona marka mnie nie zawiodła :)




Tołpa, Dermo Body Slim
Modelujący koncentrat wyszczuplający
z efektem drenażu ciała

W odróżnieniu od większości balsamów Tołpy jakie miałam, ten umieszczony jest nie w butli z dozownikiem a w tubie. Szczerze mówiąc nie jest to mój ulubiony typ opakowania, ale również i nie najgorszy. Co prawda w kosmetykach z pompką dozowanie jest szybsze i higieniczniejsze, ale za to tubę można rozciąć by wydobyć produkt gdy ten się już kończy. 

Serum ma dziwny, brązowawy kolor i równie dziwny zapach. Nie jest on nieprzyjemny, kojarzy się w jakiś sposób z naturalnymi składnikami, aczkolwiek ja bardzo lubię te balsamy które cudownie pachną... W tym przypadku nie można mówić o woni perfum. Na szczęście ten zapach nie jest zbyt intensywny i po jakimś czasie znika ze skóry. Substancja nie barwi ubrań, dosyć szybko się wchłania, można spokojnie zastosować ją rano przed wyjściem z domu.


Mimo, że opisuję opakowanie i zapach, tak naprawdę w tego typu preparatach najbardziej liczy się dla mnie działanie i skuteczność. Mogę tolerować wszelkie niedogodności, jeżeli tylko kosmetyk będzie robił to, co powinien. W tym przypadku jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania. To zdecydowanie najlepszy produkt do ciała Tołpy z jakim miałam do czynienia do tej pory, a muszę zaznaczyć, że stosowałam ich wiele i prawie wszystkie mi się spodobały. Ten jednak jest jeszcze lepszy - napina skórę, sprawia że jest sprężysta a jednocześnie bardzo gładka i jedwabista w dotyku. Nie odchudza - wiadomo, ze nie ubędzie nam nagle 5kg gdy się nim posmarujemy - jednak silnie ujędrnia, dzięki czemu ciało jest mniej "rozlazłe" i wyglądamy szczuplej. Ten efekt jest naprawdę odczuwalny.

Gdzie jest haczyk? Niestety, mimo tego że produkt jest mocno skoncentrowany i - na logikę - wystarczyłoby zastosować go odrobinkę by osiągnąć efekt, nie za bardzo da się to zrobić. Jego konsystencja jest nieco tępawa, nie pozwala na rozsmarowanie mniejszej ilości po większej powierzchni skóry. Przez to stosujemy go dokładnie tak samo, jak produkt nieskoncentrowany - i mimo genialnej skuteczności serum błyskawicznie się kończy. Naprawdę, rzadko się spotykam z tak mało wydajnym kosmetykiem. Weźmy jeszcze pod uwagę jego cenę... No właśnie. Świetny produkt, ale dla osób, które nie muszą zwracać uwagi na wydatki.

Opakowanie: tuba o pojemności 200ml umieszczona w kartoniku
Cena: 49,99zł
Dostępność: bardzo dobra - apteki, drogerie, internet
Czy kupię ponownie: ze względu na cenę i wydajnosć - tylko czasami


Komentarze

  1. lubię kosmetyki do ciała tej marki, ale ten nie do końca sie u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cena faktycznie może trochę odstraszyć

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że tak dużo trzeba go nakładać... więc jest to kosmetyk który może wyszczuplić głównie mój portfel..

    OdpowiedzUsuń
  4. zawiera parabeny!!!!!!!!!!!!! więc gdzie tu eco???

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę drogi, wolimy tańsze i sprawdzone produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez żadnego wysiłku nie ma efektu wyszczuplenia ;) Ale kosmetyk fajnie ujędrnia i dlatego bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez dietki i chociażby bieganka żaden kosmetyk nie zwalczy tych "dziur", niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo że kosmetyk nie jest w stanie tak głęboko przeniknąć przez tkanki aby zwalczyć cellulit. Macie racje dziewczyny dietka i ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. przy takiej wysokiej cenie tak słąba wydajność ... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak mało wydajny. Kuszą mnie te produkty z Tołpy typu serum, reduktor cellulitu... ale są strasznie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt jest całkiem ok, ale fakt - cena dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?