W tym roku zabawię się w Mikołaja...

Wiele razy czytałam notki dziewczyn, które brały udział w blogowej zabawie Mikołajkowej i zawsze byłam zachwycona tym pomysłem. W tym roku więc, pierwszy raz dołączyłam do takiego przedsięwzięcia... i już nie mogę się doczekać! Wy też możecie dołączyć - zapisy przyjmowane są do 26 października


Organizuje ją Frambuesa a zasady zapisów umieszczone są w TYM wpisie. Zachęcam do wzięcia udziału, jeżeli tylko inicjatywa Wam się podoba :)

Lubicie takie akcje?


Komentarze

  1. Szkoda ze niesmak takiej ilości obserwatorów ;( wzięłaby udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inicjatywa fajna ale nie dla mnie. Mam ograniczone wydatki, wolę sama sobie wybrać co chciałabym używać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam udział w jednych mikołajkach (u Hexxany) i było super! Ale w tym roku odpuszczam taką zabawę, bo nie wiem, czy będę mieć czas na wyszukiwanie fajnego prezentu. Może za rok znów się zdecyduję :-) Miłej zabawy!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuje Ci strasznie za polecenie :* Mam nadzieję ,że zabawa się uda i dam radę to wszyściutko ogarnąć :)
    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś nie ciągnie do tego typu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podziękuję bo nowości mam obecnie sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zastanawiałam się czy nie wziąć udziału, właściwie to do tej pory się waham:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie biorę w nich udziału; skupiam się na publikowaniu w blogosferze małych cząstek siebie i mojej personalizacji otoczenia, a nie na udziale w takich cudach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jak tan czas leci :/ Tu już Mikołajkowe blogowe zapisy a w sklepach czekoladowe mikołaje stoją na pólkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez chwilę zastanawiałam się nad zgłoszeniem do tej zabawy. Jednak zawsze mam do nich małe obawy - że ktoś nie trafi w mój gust albo ja nie trafię w jego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akcja bardzo fajna, ale chyba raczej nie wezmę w niej udziału - należę do osób, którym zdarzają się różne nieprzewidziane rzeczy w życiu, a nie chciałabym, żeby przez moje nieogarnięcie ktoś nie dostał swojego prezentu ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźniłam się,ale może mnie jeszcze przyjmą :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię lubię i w tym roku w 2 takie się wkręciłam - u Fram i Just Beauty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?