Przegląd poczty [48]


Dawno już nie było u mnie tego typu notki, a dobrze wiem, że lubicie je oglądać :) Ja z resztą również bardzo chętnie czytam u Was posty z nowościami kosmetycznymi. Zaczynamy więc...

 Tak jak niektóre z Was, zostałam ostatnio ekspertką portalu Ofeminin i testuję zestaw kosmetyków Eucerin. Bardzo lubię serię Dermo Purifyer i znam dobrze kilka kosmetyków z tej linii, jednak krem na noc to dla mnie zupełna nowość. Ciekawe, czy zauroczy mnie tak samo jak pozostałe?


Ten zapach do wnętrz to przesyłka od Pachnącej Szafy. Już niedługo napiszę Wam więcej o tym cudeńku :)


Mariza i melonowy żel pod prysznic. Coraz więcej ostatnio mam kosmetyków tej firmy i muszę powiedzieć, że znalazłam pośród nich kilka prawdziwych perełek.


Skin Comfort otrzymałam od Avetpharmy i testuję już od kilku dni. Ciekawa jestem efektów po miesięcznej kuracji.


Bulionetki od Knorra... którymi to zaopiekuje się moja szanowna lepsza połówka i pewnie ugotuje coś pysznego :)


Zostałam też wytypowana do przetestowania żelu do mycia twarzy Dermedic Hydrain Hialuro. Testuję już jakiś czas i muszę Wam powiedzieć, że coraz bardziej przekonuję się do żeli o kremowej konsystencji. Są bardzo delikatne i przyjemne dla skóry.

To już wszystkie przesyłki na dziś. A co ciekawego u Was z nowości? :)

Komentarze

  1. fajne nowości,bulionetki miałam bo już zużyłam :D miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości :) Zazdroszczę zestawu Eucerin <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Pachnąca Szafa nie tylko do mnie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te patyczki do odświeżania powietrza wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki :) Miałam próbkę SkinComfort, ale tylko 1 blister, więc nie potrafię się wypowiedzieć co do efektów. Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala, ile tego:) przyjemności z testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajności :D Czekam na recenzję dermedica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie daj znać jak sie sprawdzi ten żel, a do mnie zapraszam na konkurs właśnie z marką dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne przesyłki.
    Ciekawi mnie bardzo Dermedic, bulionetki mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam tę serię Eucerin i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same wspaniałości :)
    Bulionetki i w ręce mojego męża wpadły na pozytywny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermedic i Eucerin to porządne firmy, więc myślę, że będziesz bardzo zadowolona z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety póki co w Marizie nie znalazłam nic co by mnie urzekło na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości :) Najbardziej mnie zaciekawiły kosmetyki Eucerin`a przydałyby się mojej mieszanej skórze, tak myślę :) Będę wypatrywać recenzji :)
    Miłego stosowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne paczuszki. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ale Ty masz szczęście ;0

    OdpowiedzUsuń
  17. gratki ta pachnaca szafa jest najfajniejsza :) cie3kawe jaki to zapaach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki Marizy ciekawią mnie, ale jakoś nigdy nie po drodze mi do ich zakupu. Pachnącą szafę lubię, szczególnie saszetkę o zapachu mango :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?