Moja włosowa metamorfoza

W tym miesiącu udało mi się dokonać czegoś, co planowałam już od bardzo dawna- zmieniłam fryzurę! Na dodatek zmiany, których dokonałam można śmiało określić jako drastyczne...


Dobra, nie będę przedłużać. Powyżej widzicie, jakie były moje włosy przed. A teraz efekt PO:


Jeżeli chodzi o kolor to poniższe zdjęcie oddaje go najwierniej (tylko to jest zrobione w dziennym świetle). Bez obróbki - kolor jest właśnie tak intensywny :)


Muszę przyznać, że czuję się fantastycznie w tej długości włosów oraz w takim kolorze. Z pewnością już nie wrócę do naturalnych - za dużo mam siwych włosów, mam je od podstawówki ale ostatnio przybyło ich tak wiele, że zaczęło mi to przeszkadzać.


Stawiam teraz większy nacisk na pielęgnację i dobór odpowiednich kosmetyków włosowych. Nigdy wcześniej nie farbowałam włosów, więc trochę się obawiałam czy taki zabieg ich nie zniszczy. Na szczęście dbam o nie i wyglądają zdrowo i ładnie. Za jakiś czas wrzucę notkę z dokładnym opisem aktualnej pielęgnacji.


Gdy ten kolor się spłucze mam w planach zaszaleć jeszcze bardziej i zrobić tęczę... albo znów ten sam kolor, bo bardzo mi się on podoba i dobrze się w nim czuję. Ten niebieski nie jest jednolity - niektóre pasma są bardziej atramentowe albo fioletowe.


PS. Ostatni raz u fryzjera byłam 20 lat temu... ;)

Fotki autorstwa MattSill... fryzura z resztą również :) Bardzo polecam!

Komentarze

  1. boskie! :-D ja się machnęłam bezpiecznie na czerwono, ale zaczynam wyglądać jak Kopernik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać :D
      Ja do fryzjera nie chodzę od gimnazjum, czyli już ponad 10 lat i moim włosom wcale to nie zaszkodziło - wręcz przeciwnie, wyglądają całkiem dobrze :)

      Usuń
    2. Oj tam od razu szalona... szalony to będzie mój następny pomysł z włosami :D ale to jeszcze musi poczekać...

      Usuń
  3. Haa uwielbiam takie podejście:D 20 lat włosy fryzjera nie widziały i bach! Zmiana na całego bez płakania po każdym milimetrze! Super kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie już od dawna chciałam to zrobić.... i wiedziałam, że musi być konkretna zmiana ;)

      Usuń
  4. super kolor:) i masz boskie włosy:):) ja się z moimi męczę i staram się zapuścić ale tak mi wypadają ze wcześniej będę łysa niż mieć twoją długość włosów;)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie poddawałam ich farbowaniu, nie używałam "obróbki cieplnej" ;) więc nie powodowały problemów. Teraz po pofarbowaniu też są w dobrej kondycji ale postawiłam na dobre kosmetyki (no i nadal nie używam suszarek, itd). Na wypadające to chyba najbardziej działa zmiana diety + olejek łopianowy.

      Usuń
  5. Pięknie wyglądają :D A rozumiem, że używałaś tonerów. Jakiej firmy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba były farby ale w sumie nie wiem, bo to fryzjer robił :) Na pewno firma Pravana.

      Usuń
    2. aaaahaaa myślałam, że sama w domu farbowałaś :) Ale bardzo fajnie wyszło :)

      Usuń
    3. Dziękuję :) Bałabym się sama w domu farbować, bo nigdy nie miałam farbowanych ani rozjaśnianych włosów i kompletnie nic o tym nie wiem. Teraz już myslę że jak mi zejdzie niebieski to kolejny kolor będę mogła sama nałożyć w domowych warunkach.

      Usuń
  6. A czemu wybrałaś akurat taki kolorek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony kolor i zawsze marzyłam żeby mieć takie włosy :)

      Usuń
  7. pisałam komentarz, ale teraz nei jestem pewna czy się dodałam. Mój internet......napisze więc, że kolorek jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek :) włosy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ekstra kolor! cudnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zmiana, kolor jest cudowny:) Ja u fryzjera nie byłam nigdy w życiu:D Jak byłam mała to włosy podcinała mi mama, a teraz robię to sama:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej metamorfozy się nie spodziewałam :) Odcień jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaleństwo! Zmiana naprawdę super :) U fryzjera nie byłam 30 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle, też kiedyś mi sie takie marzyły!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW,jak zobaczyłam zdjęcie myślałam że to jakaś przeróbka,ale za to jaka piękna :)
    .Też mam ochotę na taką zmianę ale wiem że mam zbyt delikatne włosy na takie eksperymenty

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaje***iście ! :D Jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie myślałam, że monitor mi kolory popsuł :D Odważna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czad!!! Genialny ten kolorek :) Aż mi się zachciało zmiany koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieeee ! Nigdy w zyciu ! Mysle ze masz piekne wlosy ale nie pasuje mi ten niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie zaszalałaś:)
    mnie by syn chyba nie poznał;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. zaszalałaś! ;3
    podziwiam Cię - ja bym w życiu nie zdecydowała się na farbowanie, zwłaszcza na tak niestandardowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odważny kolor. Szkoda, że mój zawód mnie w pewnym sensie ogranicza, jesli chodzi o tego typu eksperymenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Przez blisko 4 miesiące miałam turkus na głowie, ale niestety poszukiwania nowej pracy wymusiły powrót do rudego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Łooo, szaleństwo:D ja póki nie mam siwych włosów, to nie będę farbować - a że dobre geny mam np. mój tat mimo 59 lat nie ma ani jedengo siwego włosa, to jest szansa, że u mnie też będzie dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Ja mam tych siwych dużo, od zawsze... ale teraz z niebieskim nawet nieźle się komponują ;)

      Usuń
  23. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał! Uwielbiam niebieskie włosy <3 choć sama bym się pewnie nie odważyła na coś takiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje naturalne włosy były cudowne,

    OdpowiedzUsuń
  25. odważny kolor, jakbym miała gęste włosy to sama bym poszalała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne masz włosy, takie długie :) nowy kolorek dość odważny ale również ładnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Mega zmiana :) mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Mega zmiana :) mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo dobrze się czuję po tej zmianie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?