Recenzja: Nivea Fresh Natural roll-on

Dzisiaj opiszę jeden z kosmetyków, które aktualnie "zużywam" w ramach akcji denko a będzie to antyperspirant w kulce Nivea Fresh Natural.

Co mówi o nim producent?
Nivea Deo Fresh Roll-on zapewnia długotrwałą świeżość, delikatną pielęgnację i skuteczną ochronę. Nie zawiera alkoholu. Nowa formuła - bezbarwna, krystalicznie czysta mikro-emulsja zawiera mikroskopijne kropelki lipidów, zapewnia 48-godzinną świeżość.

A co mówię ja? ;)

Zazwyczaj nie używam tego typu antyperspirantów, ze względu po pierwsze na niezadowalającą skuteczność a po drugie na fakt brudzenia przez nie ubrań. Ten znalazł się u mnie przypadkiem - był w zestawie z kremem do rąk (już go skończyłam - totalna porażka), balsamem (w kolejce do denka ;) i chyba jeszcze płynem do kąpieli. Kosmetyki firmy Nivea raczej lubię (zwłaszcza płyny do kąpieli, które ślicznie pachna, albo legendarny granatowy krem :) więc postanowiłam wypróbować ten antyperspirant, mimo tak nielubianej przeze mnie formy roll-onu. I co o nim myślę? Przede wszystkim - nie brudzi ubrań. To jego zdecydowana zaleta, a czasem "z rozpędu" zdarzało mi się go nałożyć całkiem sporo - koszulki były bezpieczne :) Po nałożeniu szybko wchłania się w skórę (zasycha?) i pachy są suche. Pachnie przyjemnie, dla mnie to dosyć neutralny zapach, nie przeszkadza mi i nie kłóci się z perfumami. Jeżeli zaś chodzi o działanie, to równiez jestem mile zaskoczona - do tej pory ta forma antyperspirantu słabo się u mnie sprawdzała, jednak ta Nivea dobrze robi swoją robotę ;) Nie sprawdzałam co prawda, czy faktycznie wytrzymuje 48 godzin, ani też nie używałam jej w bardziej wymagających warunkach - typu jakieś intensywne uprawianie sportu na przykład - ale tak na codzień sprawdza się super. Nie podrażnia, nadaje się również na skórę pach tuż po depilacji. Opakowanie jest szklane, estetyczne, wygodne podczas aplikacji. Generalnie polecam - kosmetyk spełnia swoje zadanie :)

Pojemność: 50ml
Cena: ok. 9zł
Czy kupię ponownie: całkiem możliwe :)

Lubię różnorodność, więc pewnie nie kupię dokładnie tego samego antyperspirantu w najbliższym czasie, ale może jakiś inny roll-on Nivea - znacie? Inne serie też są godne uwagi?

Komentarze

  1. Ja używam Nivea pearl&beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki profesjonalizm ! Specjalnie wzięty dezodorant na balkon i dopiero zdjęcia robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuję ostatnio z dziwnymi kadrami... balkon to jeszcze nic! ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?