Przegląd poczty [6]: Wyprzedaż w TOŁPIE + wygrana

Ucieszyłam się dzisiaj, widząc w skrzynce informację o wyprzedaży w sklepie Tołpy. Promocje (do 70%) są naprawdę interesujące i zastanawiałam się, czy nie zaopatrzyć się w parę specyfików, na które poluję od dłuższego czasu. Ostatnio sytuacja zmusza mnie do oszczędzania, więc taka okazja by zakupić wreszcie kosmetyki których kiedyś używałam i bardzo lubiłam jest niesamowicie kusząca. No same zobaczcie:


Już mi się wydawało, że to zbyt piękne by było mozliwe, no ale... był haczyk. Gdy chciałam sfinalizować zamówienie okazało się to niemożliwe i wyświetlił mi się następujący komunikat:


No i zonk, zakupów sobie nie zrobię. Rozumiem, że to sklep internetowy i mogą sobie wymyślić reguły, jakie im się podobają, ale wydało mi się to trochę dziwne. Skoro i tak płacę za przesyłkę, niezaleznie czy kupię za 50 czy za 80, to co im szkodzi? Ech, no i pozostało mi obejść się smakiem. Tak czy inaczej zachęcam do zajrzenia na stronę, niektóre ceny są naprawdę dobre - rzadko się takie obniżki w Tołpie zdarzają! (No chyba, że któraś Krakowianka ma ochotę zrobić zakupy, to ja bardzo chętnie się podepnę z moimi do wspólnej wysyłki :)

A z innej beczki, ciąg dalszy nadrabiania zaległości pocztowych (wciąż trochę jeszcze mam do opisania i obfotografowania, między innymi cudowne bransoletki od autorki bloga Koraliki Moniki! Czekam na moment, aż będę mogła zrobić im ładne zdjęcie :) Tym razem nagroda, którą wygrałam w konkursie Panasonic. Koszulka związana z Olimpiadą :) 


A z innej beczki, to zaplanowałam sobie na dziś ognisko i grilla z gromadą przyjaciół... a tu od rana ponuro i leje. Jakiś podły ten sierpień jest. Witam nowe obserwatorki, fajnie widzieć, że powolutku Was przybywa :)))

Komentarze

  1. No nie fajnie, że jest ustawiona minimalna kwota zamówienia. Ja już chciałam zamawiać, ale jednak zrezygnowałam, bo nie mam na zbyciu aż 80 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam zamówić kilka rzeczy, ale nie za 80 zł ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałaś tez u mnie na blogu. W niedzielę mija termin zgłoszenia się po wygraną.
    W razie braku kontaktu do północy z niedzieli na poniedziałek, z żalem przyznam nagrodę komuś innemu. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, chcę zapytać : jak zrobiłaś te zakładki u góry ?
    Typu : współpraca, główna etc. ?

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze faktycznie że tak zrobili pierwszy raz się z czymś takim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, będziemy do Ciebie zaglądać. Dziękujemy za obserwację i odwdzięczamy się tym samym.

    pozdrowienia serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pff.. nie lubimy takich haczyków... :|
    też dołączam do obserwujących.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich promocji z haczykiem, zawsze zostaje mi po nich niedosyt

    OdpowiedzUsuń
  9. ale widzimisie mają...i tak zerknę, ale nie będę brała nic na siłę, żeby uzbierać 8 dych...oszaleli chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak...Ja również chciałam już coś zamówić,ale ten ich wymóg:-/

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, juz na niejednym blogu widze te fajne koszulki, jak Wy je wygrywacie i gdzie :)?http://mama-laurki-testuje.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie jestem pewna ale ten konkurs chyba się już zakończył. Polegał na rejestracji na stronie Panasonica i zbieraniu punktów (jak się kupiło coś tej firmy, itd), sęk w tym, że nagród było więcej niz zarejestrowanych osób, więc nawet jak ktos nie dodal żadnych punktów to sie na koszulkę załapał ;) I nawet o rozmiar zapytali.

      Usuń
  12. haha:) no tak,w każdej super promocji znajdzie się jakiż haczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to nieźle zrobili promocje

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i masz rację, ale stosuję się do zaleceń producenta, pisali, żeby nałożyć niewielką ilość. Jak nakładałam grubiej to mnie szczypała skóra ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. podobaja Ci sie gorsety?

    wygraj u mnie nowy gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Głupia sprawa z tą Tołpą, pewnie myślą że klientki będą dokładać do koszyka aż wyskoczy 80 zł...

    Zapraszam na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bezsensu to wymyslili -.-

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia, ale czytałam gdzieś na blogu, że Bingo Spa są w jakimś dużym markecie typu Real czy Carefour.

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe zawsze są jakieś haczyki:P

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?