Przegląd poczty [7]: Czarna koperta

 Wczoraj zawitała do mnie tajemnicza przesyłka. Nie byłam pewna, cóż w niej się znajduje, ponieważ czekam aktualnie na kilka paczek - głównie wymiankowych. Moją ciekawość podsycał również fakt, że zawartość zabezpieczona była aż trzema (!) bąbelkowymi kopertami. Co było w środku? 


Okazało się, że ta elegancka przesyłka pochodzi od autorki poświęconego niszowym perfumom bloga Sabbath of Senses! Miałam szczęście wygrać tam jedno z rozdań, w którym nagrodą był zestaw próbek wyjątkowych perfum (ufundowany przez perfumerię Szmaragd i Diament). Na przetestowanie czekają:







Sama nie wiem, za co się zabrać jako pierwsze, wiem jednak, że najbliższe dni pod względem perfum będą bardzo interesujące. To dopiero moje początki z niszowymi zapachami i taka przesyłka to dla mnie prawdziwy skarb :) Jeżeli interesujecie się nietypowymi pachnidłami, zapraszam gorąco na bloga Sabbath! Polecam go nawet osobom, którym obca jest ta tematyka - w opisach Sabbath można się zakochać... i czytać je dla samej przyjemności czytania :)

Komentarze

  1. Wow, przyznam, że bardzo ciekawe :) Zdaj relację jak pachną

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ciekawe jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż pracuje w sądzie więc nie mogła mi nie wydać :) Urząd bardziej poważany :D Mąż powiedział mi, że muszę mieć jakiekolwiek potwierdzenie tego, że mieszkamy razem: raty, pismo z urzędu, z sądu, cokolwiek, ale musi być tam adres zamieszkania. Wtedy nie mogą już odmówić wydania przesyłki. Jeszcze troche i będę wiedzieć wszystko na temat "Jak obejść głupie zasady Poczty polskiej" :D

      Usuń
  4. Gratuluję. Pierwszy raz widzę takie opakowania, jestem ciekawa jakie są to zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. To na pewno będzie przyjemne testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i ciekawa jestem czy Ci się spodobają...czekamy zatem na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala paczka, a testowanie zapowiada sie jeszcze milej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej!
    Dziękuję za odwiedzinki.
    Ps. zamiast bocianów spróbuj jakimiś szczypcami tak tylko na początek, ale najlepiej od razu sie zaopatrzyć w te bociany ( koszt ok 6zł na allegro)pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, nagroda bardzo intrygująca :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna prezentacja na tle zielonej koniczynki. :)
    Dziękuję za miłe słowa i czekam na Twoje wrażenia. Z przyjemnością opublikuję je na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miły komentarz pod postem o sukience;*Dodaje mi to pewności siebie...
    Zazdroszczę przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o to widzę, że miłą niespodziankę miałaś, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ci zazdroszczę tych nowych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo jestem ciekawa tych zapachów ;)

    Ps. A jeśli chodzi o cenę kosmetyków od FM to mają bardzo podobne ceny do firm z wyższych półek typu Maybelline, Astor, Loreal i są równie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje:) fajnie jest coś dostać, to zawsze cieszy:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej!
    Ciekawa jestem bardzo jak pachna te perfumy.


    Fajny blog! Obserwuje!



    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?