Pudełko beGlossy Wyprzedaż / Pielęgnacja - styczeń 2016


Jak co roku, również i tym razem polowałam na pudełkowe wyprzedaże. Skorzystałam z oferty Joyboxa, a zawartość mojego pudełka mogliście obejrzeć w jednej z notek w grudniu. Również beGlossy oferowało w tym roku boxy wyprzedażowe, na dodatek w bardzo dobrej cenie - 29zł, w tym już zawarta była przesyłka. Wybrałam wersję pielęgnacyjną, w której miały znaleźć się minimum 4 produkty pełnowartościowe - i dziś ujawniam, co do mnie trafiło :)


OLAY, Błyskawiczne nawilżenie
Krem na dzień
pełnowymiarowy 50ml, wartość 29,99zł

Physiogel, Łagodzenie i ulga 
Krem łagodzący do skóry suchej, podrażnionej i alergicznej
miniprodukt 3ml, wartość ok. 5zł
 

Efektima, Hialu-lift 
Hydrożelowe płatki pod oczy
pełnowymiarowy, wartość 4,99zł

DAX Cosmetics, Yoskine
Przeciwzmarszczkowy płyn micelarny
miniprodukt 75ml, wartość ok. 12zł



Head&Shoulders, Thick&strong collection
Extra thickening tonic
pełnowymiarowy 125ml,  wartość 23,99zł

Artego, Easy care
Aqua plus conditioner
miniprodukt 25ml, wartość ok. 4zł


Dalan, D'Olive
Mydło do ciała i włosów
miniprodukt 25g, wartość ok. 2zł

Veet, Natural inspirations
Krem do depilacji
pełnowymiarowy 100ml, wartość 17,40zł


Tak prezentuje się całość niespodziankowego zestawu - wartość kosmetyków to 99,47zł, a zatem wychodzi bardzo opłacalnie :) Pod warunkiem oczywiście, że te produkty nam się przydadzą, a w moim przypadku na pewno tak będzie.

Nie jestem do końca przekonana do subskrypcji boxów w pełnej cenie, których zawartości zupełnie nie znamy, ale w przypadku takiej wyprzedaży sądzę, że warto raz na jakiś czas skorzystać.

A co Wy o tym myślicie? 

Komentarze

  1. Również zamówiłam pudełko jednak miałam trochę inną zawartość, którą możesz zobaczyć u mnie na blogu w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tą cenę się opłaca :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie miałaś wcześniej to się opłacało :) Ja widzę, że czyszczą magazyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zawartość, za taką cenę się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, żeby Ci podpasowało, bo sama pewnie bym tych produktów akurat nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie za taką cenę opłaca się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten tonik Head&Shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo mnie też te kosmetyki by się przydały, całkiem udany box.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę to chyba warto, aczkolwiek mnie nic specjalnie nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko świetne za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za tanią cenę warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za tą cenę jest ok, ale mi by się raczej nic nie przydało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena nie jest wysoka ale i tak mnie zawartość nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja :) Cena naprawdę niska więc nie byłabym zawiedziona z takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w ciemno za pełną cenę bym nie wzięła, ale jak wiadomo co będzie to prędzej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację :) Takie wyprzedaże są spoko, ale ja nie zdecydowałabym się na subskrypcję...

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy pojawiły się już wyniki rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zawartość za taką cenę udany miałaś traf, mi się podoba ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena bardzo fajna i zawartość całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy w najblizszym czasie pojawią się wyniki rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem zwolenniczką boxów. Z tego co pamiętam, to ideą miała być zawartość obfitująca w kosmetyki unikalne, ciężkie do zdobycia, perełki. Tutaj widzę pełnowymiarowe, drogeryjne produkty.
    Cena 29 zł jest OK ale i tak oczekiwałabym czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny zestawik Ci się trafił :) Ja do subskrypcji też nie jestem przekonana-za dużo mam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za taką cenę to nic tylko brać! Super zawartość jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa zawartosc :)
    sama zastanawialam sie nad zamowieniem, ale jakos mam tyle kosmetykow, ze wole nie kupowac nic w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne pudełko upolowałaś

    OdpowiedzUsuń
  27. W takiej cenie na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli wszystkiego będzie się używać to tylko kupować ! To jak dobra przecena w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam,to PUDEŁKO - jak na tę cenę - zawartość godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa zawartość, mam nadzieję, że dobrze się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tego BOXA - jak na tę cenę - jest na prawdę przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Box prezenetuje się całkiem fajnie. Cena jest bardzo atrakcyjna moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo fajnych rzeczy, faktycznie opłacało się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna opcja i dużo wartościowych rzeczy
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię produkty Head&Shoulders i Veet. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Za taką cenę to się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak Ci zazdroszcze tego pudełka :) niestety ja mieszkam teraz w Niemczech i nie mogę zamawiać takich fajnych rzeczy :(( jedyny plus to taki, że moge testować nowości z drogerii DM :D dobrze, że trafiłam przypadkiem na Twojego bloga bo jest super. Obserwuje i pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna opcja na prezent. :) Ja przynajmniej bardzo bym się cieszyła po otrzymaniu takiego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kondycję skóry można poprawić bardzo łatwo filtrem prysznicowo-kąpielowym z systemem kdf. Filtr usuwa z wody te substancje, które wysuszają skórę oraz włosy.U nas ta uzdatniona woda poprawiła stan skory nawet u małego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fitaqua.pl/produkt/filtr-prysznicowy/ o taki filtr chodziło...

      Usuń
  41. Zawartość pudełka bardzo fajna.
    P.S. Coś długo Ciebie już nie ma... ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. thanks for sharing this idea, I will try.
    27dress

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa zawartość :) sama zastanawiałam się nad zamówieniem, ale jakoś mam tyle kosmetyków, ze wole nie kupować nic w ciemno :D Mimo wszystko za taką cenę to nic tylko brać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?