DENKO - grudzień 2015


Witam Was serdecznie w ostatnim denku minionego roku! W grudniu bardzo się starałam zrobić noworoczne porządki na kosmetycznych półkach i podokańczać różne niedobitki, które zbyt długo tam zalegały - myślę, że udało mi się odnieść w tej kwestii sukces. Zapraszam na moje kosmetyczne pożegnanie starego roku :)




FLOS-LEK, Mineral Therapy, Dermowypełniający krem na dzień (50ml) oraz Odbudowujący krem na noc (50ml) - zawsze darzyłam markę Flos-lek pozytywnymi uczuciami, jednak mimo to byłam zaskoczona jak fajne są te kremy! Były absolutnie bezproblemowe w użytkowaniu, spełniały pokładane w nich przeze mnie nadzieje (tzn utrzymywanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry, odżywienie jej) a krem na dzień dodatkowo świetnie nadawał się pod makijaż. To ciekawy i niedrogi duet, więc całkiem możliwe, że jeszcze się spotkamy :)

DIY, Serum do cery mieszanej - to kolejny z kosmetyków, który otrzymałam w wakacje, wtedy też udało mi się go "wykończyć", tylko jakimś cudem ukrył się na półce i nie został przeze mnie przedstawiony w żadnym z dotychczasowych denek. Świetnie się sprawdzał a ja zawsze, gdy mam taką możliwość chętnie sięgam po robione własnoręcznie kosmetyki :)

URIAGE, Isoliss, Roll-on pod oczy (15ml) - niezły krem pod oczy w tubce z kulką. Trochę nie miałam cierpliwości do tego roll-onu ale w żaden sposób nie przeszkadzało mi to w użytkowaniu kremu. Dobrze nawilżał skórę, nie podrażniał, nie powodował łzawienia, wchłaniał się szybko w związku z czym był odpowiedni pod makijaż. Jednak jego główną cechą było to, że po prostu nie chciał się skończyć :) Jest mega wydajny, więc to korzystny nabytek.


BANIA AGAFII, Odmładzająca maska do twarzy z mlekiem łosia (100ml) - maseczka, która bardzo dobrze sprawdziła się w przypadku mojego typu cery (mieszana) jak i mojej drugiej połówki (alergiczna). Nie uczulała, nawilżała i odprężała cerę, nadawała jej przyjemną gładkość i zdrowy wygląd. Oprócz tego muszę wspomnieć o przepięknym zapachu i mega wydajności - nie pamiętam, na ile aplikacji wystarczyło nam to 100ml, ale było to wiele razy. Biorąc pod uwagę cenę tej maski (jakieś 5-6zł) jest o wiele bardziej opłacalnym zakupem niż typowe maseczki saszetkowe - no i w działaniu jest od nich lepsza.

LIRENE, Nawilżanie, Maseczka samowchłaniająca z wyciągiem z wiśni z Barbados (10ml) - spodobało mi się w niej to, że nie trzeba jej zmywać, po prostu się wchłania, możemy pozostawić ją na twarzy np na noc. Bardzo przyjemnie nawilża i odżywia cerę, widać różnicę po jej użyciu.

SORAYA, Hot chocolate, Czekoladowa maseczka do twarzy (5ml) - tę maskę lubię przede wszystkim za jej przepyszny zapach :) Śmiesznie wygląda się z taką czekoladową paciają rozmazaną na twarzy, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Ma działanie nawilżające oraz (przez zapach :) relaksujące i poprawiające nastrój, zatem kupię ją ponownie gdy tylko gdzieś ją zdybię ;)

Dr VAN DER HOOG, Big Fun Bubblegum mask (8ml) - o tej holenderskiej maseczce już pisałam przy okazji cyklu Zagraniczna Kosmetyczka.  Była przyjemna, jednak gdy będę mieć możliwość kupić produkty tej firmy zapewne sięgnę po coś, czego jeszcze nie znam.


URODA, Melisa, Tonik bezalkoholowy (200ml) - tonik był w porządku... tylko w porządku. Nadawał się do codziennego tonizowania twarzy, jednak poza tym nie odczułam żadnych spektakularnych efektów, ale wad również nie. Ot, neutralny średniaczek. Jeśli nie będę mieć nic innego pod ręką to może jeszcze do niego wrócę.

BEBEAUTY, Nawilżający płyn micelarny (200ml) - czy tylko ja mam wrażenie, że te micele się zmieniły? I to nie na lepsze. Po jego użyciu zaczęły mi trochę łzawić oczy, wydaje mi się również że i makijaż zmywa nieco mniej skutecznie, niż wcześniej. Musiał się zmienić skład lub producent, jednak nie mam starej butelki by to porównać. W związku z tym nie kupię tego płynu już więcej, mimo że kupowałam regularnie.

ZIAJA, Liście manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy (75ml) - jeśli chodzi o zachwyty nad serią Manuka to byłam w zdecydowanej opozycji. Miałam już tonik oraz żel do mycia twarzy i zupełnie nie rozumiałam, co ludzie w nich widzą - były to totalne zwyklaki, a tonik na dodatek wkurzał głupim dozownikiem. Jednak tę pastę uważam za najmocniejszy punkt całej linii tych kosmetyków - ale nie ze względu na obiecywane działanie przeciw zaskórnikom, tylko po prostu dlatego, że jest to bardzo porządny peeling. Zgodnie z nazwą ma konsystencję pasty (i to białej, jak pasta do zębów ;) i świetnie złuszcza cerę. Trzeba jednak pamiętać, że jest to dość mocny peeling i z pewnością nie nadaje się dla osób z wrażliwą lub naczynkową skórą.


NIVEA, Hawaiian flower & oil (250ml) - płyn dobrze mył, nie wysuszał, miał ciekawą konsystencję, był wydajny ale... w przypadku kosmetyków kąpielowych po prostu muszę mieć coś, co prześlicznie pachnie. Ten żel pachniał w porządku, ale nie było to nic szczególnego, poza tym zapach był mało intensywny i krótkotrwały. Na rynku jest taki wybór produktów, które wręcz powalają pięknym aromatem, że nie widzę powodu bym miała do niego wrócić.

ISANA, Sommer dusche mit mango extrakt, 300ml - znana i lubiana Rosmannowska Isana, a ściślej mówiąc limitowana edycja tej marki. Jak wszyscy wiedzą, mają żele bardziej i mniej udane, ten akurat zaliczam do fajnych - pachniał owocowo, zgodnie z nazwą - wakacyjnie. Chętnie sięgam po nowe wersje zapachowe tych żeli, są tanie jak barszcz i szeroko dostępne, a od jakiegoś czasu oprócz ciekawych zapachów trafiają się też przyciągające wzrok opakowania. Kupię ponownie - kolejną limitkę :)

PURE BODY LUXURY, Peony Blossom Body Scrub (180ml) - co mnie podkusiło, żeby kupować peeling za 3zł, no CO?! Chyba to, że w tej cenie spokojnie można dorwać prosty lecz przyzwoity, kąpielowy kosmetyk (np patrz wyżej). Tym razem jednak trafił mi się produkt beznadziejny pod każdym względem, od opakowania zaczynając, po konsystencję, zapach, ilość drobinek (gdyby nie napis, nie wpadłabym na to że to ma być peeling). Paskudztwo, nigdy w życiu nie sięgnę po żaden wyrób tej firmy. A to "luxury" w nazwie marki - cóż za chore poczucie humoru... :P


DOVE, Purely pampering, Suchy olejek do ciała (150ml) - znalazłam go w moim pierwszym Joyboxie i był jednym z produktów, które zdecydowanie przyczyniły się do mojej dobrej opinii o tych pudełkach. Lubię suche olejki, ten wyjątkowo nie jest umieszczony w buteleczce z rozpylaczem, ale i tak nie narzekam na zastosowane opakowanie, gdyż było całkiem wygodne. Sam olejek dobrze pielęgnował skórę, szybko się wchłaniał i przecudownie pachniał! To wydajna rzecz, więc można się skusić. Chętnie do niego wrócę.

HERBAMEDICUS, Pferdebalsam, Maść końska rozgrzewająca (500ml) - to obowiązkowy produkt u mnie w domu, stosuję na wszystkie sportowe i niesportowe kontuzje/obolałe mięśnie czy bóle reumatyczne. A z resztą - dużo więcej napisałam o niej TUTAJ, więc zainteresowanych tam odsyłam. Krótko mówiąc - skuteczny produkt.

DELIA, Body butter anti-cellulite (200ml) - bardzo lubię to masło, zużyłam już któreś z kolei opakowanie i jeśli będzie okazja, kupię je znów. Uwielbiam je za zapach oraz świetny skład. TUTAJ napisałam jego pełną recenzję.


ISANA, Plastry z woskiem do depilacji oraz VEET, Suprem' Essence - musiałam je "zdenkować", bo by się przeterminowały, a do tego staram się nie dopuszczać. Sprawdzały się fajnie i mimo różnicy w cenie - niemal identycznie, jeśli chodzi o skuteczność i wygodę użycia. Jednakże od dłuższego czasu przerzuciłam się na kremy depilacyjne, więc nie wiem czy kiedyś jeszcze po te plastry sięgnę - chyba, że coś mi się odwidzi ;)

JOANNA, Sensual, Krem do depilacji - chyba jedyny raz w tym roku, a może i nawet w ciągu ostatnich paru lat, jakiś kosmetyk mi się przeterminował. Użyłam raz tego kremu, sprawdzał się tak samo jak wszystkie inne - czyli dobrze, a potem gdzieś mi się zapodział i muszę go wyrzucić. Kremy tego typu kupuję regularnie więc również po ten zapewne sięgnę ponownie.


MARION, Detox Hairline, peeling + szampon (23ml) - po ten duet sięgnęłam wyłącznie z ciekawości, ponieważ rzadko w drogeriach trafiam na jakiekolwiek peelingi do skóry głowy (a konkretnie, to póki co widziałam tego typu produkt jedynie w asortymencie marek rosyjskich). Ten peeling różni się od mojego ulubionego z Planeta Organica przede wszystkim konsystencją - jest bardziej zbity, gęstszy, ciężko się go rozprowadza po skalpie. Mimo tego chętnie bliżej bym się mu przyjrzała, ale tylko wtedy, gdy firma zdecyduje się wypuścić go w jakimś większym opakowaniu - saszetka to za mało, by cokolwiek powiedzieć; szczerze mówiąc dla mnie była zbyt mała nawet na jedną, porządną aplikację. Szampon z kolei był ok, nic nadzwyczajnego. Stąd i po saszetkę już więcej nie sięgnę, jednak na pewno kupię jeśli pojawi się sam peeling.

VENITA, 1-Day Color, Morska fala (50ml) - uwielbiam mieć włosy w takim kolorze :) Ten spray spełnił moje oczekiwania, a nawet nieco je przerósł. Przede wszystkim kolor jest naprawdę intensywny, neonowy wręcz. Można go stosować nawet na ciemnych włosach, choć najlepszy efekt w takim przypadku będzie, gdy najpierw użyjemy białego sprayu jako bazy (tak zaleca producent). U mnie kolor trzymał się parę dni, oczywiście stracił na intensywności ale jednak był widoczny. W przeciwieństwie do podobnych, jednodniowych pianek koloryzujących, ten spray nie skleja włosów i nie robi z nich skorupy. Do tego jest tani i ma sporo kolorów w ofercie - mam zamiar poznać większość z nich :)

PROFARM LĘBORK, Pokrzepol, Maska do włosów, 300ml - dosyć przyjemna maseczka o działaniu nawilżającym. Świetnie się sprawdza jeżeli zdarzy nam się przeholować z olejowaniem, po jej nałożeniu włosy z powrotem są wolne i lekkie. Sama w sobie jednak użyta w nieodpowiedni sposób (czyli za dużo lub też przy skalpie) może powodować obciążenie. Ogólnie fajna, mogę sięgnąć po nią ponownie :)

BIQOIL, Olej kokosowy extra virgin tłoczony na zimno, nierafinowany, 500ml - ten słój zużyłam głównie na włosy, choć oczywiście nie tylko, bo kokos ma milion zastosowań :) Najfajniejsze efekty (oprócz włosów) widziałam po stosowaniu na skórki/paznokcie dłoni oraz do pielęgnacji stóp. Ten olej na pewno kupię ponownie (szczerze mówiąc to już kupiłam), ponieważ to niezbędny element nie tylko w mojej kosmetyczce, ale przede wszystkim w kuchni.


ANTIDRAL, Bloker w kulce (50ml) - wiele razy kupowałam już bloker tej firmy, w działaniu nie odbiega od tych najdroższych typu Etiaxil, a jest od nich sporo tańszy. Jest to silnie działający produkt, używam go raz w tygodniu, na co dzień stosuję zwyczajne kulki.

WELLREAL, Rumiankowy krem do rąk, 100ml - krem, jakich wiele. Działanie ok, nie tak solidne jak np Isana z urea, jednak do codziennych zastosowań był w porządku. Wolę ładniej pachnące kosmetyki tego typu, więc raczej już do niego nie wrócę. 

PARODONTAX, Pasta do zębów - kupiłam ją w celu zabierania na wyjazdy, bo to miniaturka. Nie spodziewałam się jednak, że będzie mieć tak dziwny kolor i dosyć nieprzyjemny smak. Po jej użyciu wcale nie czułam świeżości. Jest to pasta specjalistyczna, do stosowania w konkretnym celu i być może dlatego jej walory ogólnoużytkowe są takie sobie. Ja w każdym razie nie zdzierżę i nawet nie dam rady zużyć jej do końca.

MARIZA, Puder sypki ryżowy - to już któreś opakowanie tego pudru, które wykończyłam i jestem pewna, że nie będzie ostatnie. Cieszę się, że teraz tyle różnych marek ma w ofercie sypkie pudry wykończeniowe - pamiętam, że kiedyś wcale te produkty nie były tak popularne a poza tym dużo droższe. Dla mnie dobry sypaniec to podstawa - zwłaszcza, że zazwyczaj są one w bardzo jasnych (białych) kolorach, które teoretycznie mają znikać na twarzy, w praktyce jednak troszkę je widać, a mnie to akurat odpowiada.


Próbek również sporo udało mi się zdenkować w ubiegłym miesiącu :) Na uwagę zasługuje tutaj przede wszystkim balsam do włosów Sylveco, który mam zamiar sobie sprawić oraz bardzo obiecujące kremy Vis Plantis.

Uff, dotarliście do końca? Cieszę się, że udało mi się godnie pożegnać stary rok i obiecuję w 2016 równie zawzięcie denkować! A jak u Was sprawa wygląda?

Komentarze

  1. Bardzo dużo się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zużyłaś :)
    Mi te kremy FlosLek niezbyt przypadły do gusty - były za słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie były w sam raz, chyba nie potrzebuję mocniejszych.

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki ziaja , zaś za kokosem nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas od Babuszki Agafii zamówić jakąś maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczka z mlekiem łosia kusi :) a ten micel biedronkowy miałam kupić i chyba dobrze że odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się z nim stało, kiedyś był dobry. A co do łosia to jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  6. Muszę w końcu kupić sobie jakąś maseczkę od Banii Agafii. Nigdy nie interesowałam się tą marką, do czasu gdy nie odkryłam, że obok mojej uczelni jest sklep z naturalnymi kosmetykami i jest tam wszyyyyystko:D A ten żel Isanki wakacyjny po prostu uwielbiałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, ja póki co nie znam miejsca gdzie mogłabym dorwać te kosmetyki stacjonarnie, tzn jest jeden sklep naturalny ale asortyment mają bardzo ubogi.

      Usuń
  7. Sporo tego ! Ja sobie bardzo chwale żele pod prysznic z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałabym żeby bardziej intensywnie pachniały, są takie zwyczajne po prostu.

      Usuń
  8. Ja właśnie zużywam próbkę kremu pod oczy Sylveco :) a ten bloker mi nie podpasował, strasznie mnie uczulał :/

    OdpowiedzUsuń
  9. DOVE, Purely pampering miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :). U mnie akurat ta seria manuka się nie sprawdziła, ale olej kokosowy mam zawsze w domu :P. Zawsze się u mnie sprawdza, a mój ukochany to używa go jak kremu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go tak czasami używam :) Olej kokosowy jest niezawodny i mega uniwersalny.

      Usuń
  11. Ja od tej serii Manuka nabrałam skłonności do powstawania grudek. :/ Miałam po całej serii taki wysyp, że głowa mała. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z całej serii lubię tylko tę pastę, reszta co prawda nie spowodowała u mnie negatywnych efektów, ale była generalnie słaba.

      Usuń
  12. Odmładzająca maska do twarzy z mlekiem łosia mnie zainteresowała :) Deliowe masło męczę i męczę i nie mogę wykończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne denko, wielu produktów nie znam :) Maseczki do twarzy z Bania Agafii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko :D Już od dawna chcę przetestować olej kokosowy, ale jakoś nie mogę się zebrać żeby to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie duże denko :) ! Olej kokosowy i pastę z ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale denko,ja musze pozbierać moje puste opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, sporo udało Ci się zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spore denko i fajne posumowanie i ocena produktów :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Antidral kiedyś miałam i tragicznie mnie szczypał :/ Wolę od niego Bloker z Ziaji ;) Suchy olejek z Dove mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Antidral potrafi mocno zaszczypać, ale niestety jestem zmuszona go używać.

      Usuń
  20. Fajne i ciekawe produkty używałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już się nie wypowiadam na temat twoich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Antidral, to też było moje odkrycie, zaraz obok Blokera firmy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejne denko i znowu pasta z Ziaji! Ale nie dziwię się- jest świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie duże denko :)
    Znam żel Isany i pastę Ziaja ;)
    Maseczki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne denko :) Znam jedynie krem do depilacji Joanna, ale dla mnie kremy są zbyt delikatne i się niestety nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem spore to Twoje denko. Robi wrażenie. Również używam antypersiprantu antidral i muszę przyznać, że bardzo mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń
  30. මෙම තොරතුරු සඳහා බොහොම ස්තුතියි අපට සෑම විටම සෞඛ්ය සම්පන්න ආචාර සඳහා ප්රයෝජනවත් විය හැකි බව


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?