Przegląd poczty [66]: Testowanie GlySkinCare z Diagnosis.pl - jakie kosmetyki wybrałam dla siebie?

Pod koniec grudnia otrzymałam propozycję współpracy od firmy Diagnosis i po zapoznaniu się z ofertą, chętnie na nią przystałam. Okazało się, że w ofercie firmy znajduje się sporo interesujących produktów, między innymi kosmetyki znanej mi już marki GlySkinCare. Do tej pory miałam okazję używać między innymi świetnego kremu pod oczy i po tak udanym kosmetyku nabrałam ochoty na więcej. Jesteście ciekawe, co dla siebie wybrałam?



Diagnosis to istniejąca od 2002 roku firma, której mottem jest (jak piszą na swojej stronie) "działanie z myślą o naszych Klientach". Trzeba przyznać, że to zachęcająca wizytówka :) Pod adresem diagnosis.pl możemy obejrzeć asortyment, na który składa się wszelkiego rodzaju sprzęt medyczny, suplementy diety oraz oczywiście kosmetyki (m.in. Novaclear, GlySkinCare, Dermastic, Regital). Z tej właśnie kategorii wybrałam dla siebie dwa produkty, które w tym momencie zainteresowały mnie najbardziej.


GlySkinCare, Intense C Serum
Serum z witaminą C 7,5%

Serum do twarzy zawierające skoncentrowaną formę witaminy C, czyli kwas L-askorbinowy. Chroni przed wolnymi rodnikami, zabezpiecza przed negatywnym oddziaływaniem promieni UVA i UVB, stymuluje syntezę kolagenu i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. 

Serum przeznaczone jest do wszystkich typów cery.

Kosmetyk stosuje się wieczorem, samodzielnie lub przed nałożeniem kremu na noc.

Cena: 79zł/30ml



GlySkinCare, Argan Dry Oil
Rozświetlający suchy olejek arganowy 
do ciała i włosów

Olejek o lekkiej, nie pozostawiającej tłustej warstwy formule. Olej arganowy oraz witamina E nawilżają skórę, nadając jej miękkość. Stosowany na wilgotne lub suche włosy nada im blask, nie powodując obciążenia.

Cena: 34zł/125ml

Mam nadzieję, że Was również zainteresowały te produkty, ponieważ za jakiś czas będę Wam o nich pisać :) Na razie jednak biorę się za porządne testowanie. 

Miałyście już okazję poznać markę GlySkinCare?


Komentarze

  1. Szczerze mówiąc to do tej pory to nie wiedziałam, że mają kosmetyki w ofercie :D Bardzo zachęcająca oferta, szczególnie ciekawi mnnie Argan Dry Oil:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może nie jest jeszcze bardzo popularna, ale naprawdę dobra :)

      Usuń
  3. Nie znam marki, ale zainteresowało mnie serum z witaminą C, odkąd przekonałam się, jak dobrze takie produkty działają na moją skórę :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją równiez, dlatego się na nie zdecydowałam :)

      Usuń
  4. Miałam to serum , podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, a bardziej ciekawi mnie argan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką, zaciekawiłaś mnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja testuję maskę i odżywkę z olejem arganowym z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich kosmetyki do włosów równiez mnie ciekawią, jeszcze żadnego nie miałam.

      Usuń
  8. Nie znam tej marki, ale chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam się że nie znam tej marki ale chętnie poznam i wrócę gdy będzie recenzja :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się że nie znam tej marki ale chętnie poznam i wrócę gdy będzie recenzja :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalna nowość dla mnie, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty ciekawe, zatem czekam i ja na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. serum z witaminą C mnie ciekawi ;) lubię ten składnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O to czekam na recenzję -fajne kosmetyki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę - kosmetyki w moim guście, szczególnie to serum z wit. C :)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tę markę i także lubię :) Troszkę o niej zapomniałam, ale zaraz to nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki i z przyjemnościa poznam Twoja opinię na temat jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, przyjemnego i owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej marce,ale chętnie bym ją poznała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?