DENKO - Październik 2015


W przeciwieństwie do ostatnich denek, dziś nie mam się czym chwalić... Październik był wyjątkowo słaby pod względem zużyć, ale za to wszystkie produkty z dzisiejszego denka to kosmetyki udane, do których bardzo chętnie wrócę.



KNEIPP, Balsam do ciała, Trawa cytrynowa i oliwka, 200ml - fantastyczny balsam, który totalnie mnie oczarował. Jego dwa największe plusy to wspaniały skład oraz niesamowity zapach (cała seria z trawą cytrynową tak pachnie), który bardzo długo utrzymuje się na skórze. Z pewnością sięgnę po ten balsam jeszcze nie raz :)

DR VAN DER HOOG, Big fun bubblegum moisturizing mask - o tej maseczce pisałam niedawno TUTAJ. Jeśli będę mieć okazję kupię ją ponownie :)

BALEA, Tropical Sunshine, 300ml - żel do kąpieli z tegorocznej, letniej limitki. Wszystkie zapachy tego lata były świetne - owocowe i wakacyjne. Żel dobrze się pienił, nie wysuszał, pozostawiał piękny zapach. Szkoda, że już nie są dostępne w sprzedaży.

Egzotyczny peeling do ciała DIY - fantastyczny kosmetyk wykonany przez Nie-bieską :) z bloga Cosmeticosmos. Peeling nieźle złuszczał skórę, miał fajny, egzotyczny zapach a przede wszystkim stworzony był z samych dobrych składników. Uwielbiam takie zrobione w domu kosmetyki, używanie ich to zawsze sama przyjemność :)


A Wam jak poszło denkowanie w październiku? :)

Komentarze

  1. musze zrobic taki peeling :) przyda mi się do złuszczenia mojej "bebe" skóry :D

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze zrobic taki peeling :) przyda mi się do złuszczenia mojej "bebe" skóry :D

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jak zawsze słabo z zużyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie malutko, ale wiadomo, że z denkowaniem produktów bywa różnie :) Mam jeszcze ten żel z Balea w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No różnie bywa... pracuję nad tym by w listopadzie było się czym pochwalić :)

      Usuń
  5. Mnie zapachy produktów marki Kneipp nie zachwyciły niestety :/
    A reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu najwidoczniej :) Mi się straaasznie spodobały :)

      Usuń
  6. Faktycznie skromnie ;) jestem ciekawa czy zapach tego żelu Balei mi się spodoba, na szczęście mam w zapasie aż 3 buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :) Ja nie zrobiłam aż takich zapasów bo musze denkować...

      Usuń
  7. Ja tez planuję na blogu opisać swoje pierwsze denko ale mam tego jeszcze mniej niz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym momencie zatęskniłam za żelem z Balea...
    U mnie troszkę więcej kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w następnym miesiącu na pewno denko będzie większe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żel z Balei świetnie pachniał też go miałam. Aktualnie używam jeszcze balsam do ciała z tego zapachu i też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie fajne i ciekawe produkty z chęcią bym i po żel i balsam sięgnęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam z tego co wiem jest dostępny, natomiast z żelem może być problem bo to była limitka.

      Usuń
  12. O tak limitka Balea niezwykle udana była tego lata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, wszystkie wersje przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  13. Mam tę wersje Balea :) uwielbiam jej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że niewielkie denko to asy są w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam wrażenie, że moje używalne nie mają dna... nic mi się nie chce skończyć, a bym chciała, żeby np. szampon już się skończył... no i on się nie kończy! co robić? jak żyć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem z niektórymi kategoriami kosmetyków. Nie wiem jak żyć, a co dopiero jak zu(żyć)! :D

      Usuń
  16. Skromnie, ale nie zawsze musi to być wiadro opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla samego zapachu poszukam tego balsamu do ciała- uwielbiam trawę cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach pokochałam i na pewno wrócę do tego kosmetyku :)

      Usuń
  18. Pierwszy raz widzę u Ciebie takie małe denko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kosmetyki są dla mnie obce ;) Aż się zdziwiłam, że tak mało zużyć u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci poszło. Balsam Kneipp bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach tej serii, ciekawią mnie też pozostałe wersje zapachowe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?