Przegląd poczty [49]: Jesienno-zimowe paczki


Zapraszam na notkę dotyczącą nowości oraz tego, co obecnie testuję i o czym wkrótce napiszę :) 





Ten zestaw testuję w związku ze współpracą z Laboratorium Kosmetycznym JOANNA. Są to kosmetyki do włosów z linii Argan Oil: szampon, odżywka, maska, serum na końcówki, olejek pielęgnacyjny oraz odżywka bez spłukiwania. Najbardziej jestem ciekawa trzech ostatnich kosmetyków. Już wkrótce zdam Wam relację z ich stosowania.


Rama z masłem to kampania Talk Marketing, w której brałam udział. Otrzymałam produkty dla siebie oraz do rozdania znajomym. Jeśli interesuje Cię takie testowanie możesz zarejestrować się TUTAJ.


A to z kolei kampania Streetcom - bardzo wydajne płyny do mycia naczyń. A TUTAJ można się zarejestrować. 


Kampania, która najbardziej spodobała się moim znajomym ;) i z pewnością przydała na ostatnich imprezach - Sznaps z Ambasady Trendów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, gdzie można dostać się do takich kampanii zachęcam do odwiedzenia mojej notki na ten temat TUTAJ.


Olejkowy rytuał Nutri-Gold od L'Oreal wiele z Was otrzymało ostatnio do testów. Uwielbiam wszelakie olejki więc to bardzo przyjemne testowanie :) 


Ta przesyłka to współpraca z firmą LAMBRE. Do testów wybrałam Matujący krem na noc i pod oczy, który bardzo mnie zaciekawił. Już teraz mogę powiedzieć, ze nie zawiódł moich oczekiwań, ale na dokładniejszą recenzję trzeba będzie jeszcze trochę poczekać...


Przesyłka od Marizy - żel pod prysznic z granatem, błyszczyk do ust oraz aktualny katalog. 


Bardzo ciekawe testowanie - kosmetyki naturalne, organiczne, a jest to tonik Aloe Vera Freshener Absolute Organic oraz masło do ciała Organix Cosmetix. Recenzja już wkrótce.


A ta przesyłka sprawiła mi mega prezent świąteczny, bo dotarła do mnie w wigilię :) Jest to wygrana z rozdania u Myszolca! Fantastyczny zestaw kosmetyków :) Jako pierwsza zauroczyła mnie najbardziej seria ułatwiająca zasypianie Sleep Serenity.

Wreszcie nadrobiłam zaległości przesyłkowe i mogę wrócić do bieżących tematów... A Wy testujecie może któreś z wyżej pokazanych produktów?

Komentarze

  1. Ileż nowości! Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow!
    najabardziej zazdroszczę Organix i Marizy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olejek Nutri-Gold jak pewnie wiele z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości :) ciekawią mnie kosmetyki Joanna, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no super nowości, ten olejek z L'oreal ostatnio sobie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik Aloe Vera i masło do ciała Organix Cosmetix bardzp nas zainteresowały, chcemy poczytac o nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego Ci się uzbierało. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie te Sznapsy do tej pory nie dotarły, więc ogólnie Ambasada Trendów zrobiła mnie w ciula i jestem mega na nich wściekła... :/
    A tonik i masło do ciała organiczne również testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dotrą? To dziwne, że maja takie problemy, ja u nich już któryś raz testuję i zawsze było wszystko ok. Ale fakt, że czasami kontakt z nimi jest nieco utrudniony.

      Usuń
    2. Pisałam z jedną babą, która miała się tym zająć, ale jak widać ona też mnie olała i jeszcze jakieś pretensje do mnie miała. Ogólnie to nie chcę już od nich żadnych paczek :P

      Usuń
  10. Ale różności. Mam olejek Loreal i masło Organix, które jest dla mnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanne bym przygarnęła i ten olejek z Loreal.
    Gratuluję wygranej u Moniki. Ciekawi mnie ta "usypiająca" seria z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, zaciekawiła mnie ta firma Absolute Organic, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie, ale coraz bardziej lubię kosmetyki naturalne.

      Usuń
  13. sporo Ci przybyło, paczka ze sznapsami- super.

    OdpowiedzUsuń
  14. te kosmetyki naturalne <3 czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te same naturalne kosmetyki do testowania, całej reszty kosmetycznej i innych nowości prawie wcale nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż ciekawych nowości :) Niecierpliwie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie produkty ciekawe.Gratuluję wygranej w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego :) Szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne kosmetyki :) Zycze przyjemnego testowania ..i ciekawa jestem Twoich rezenzji:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?