Małe zakupy przedwyjazdowe


To są nabytki jeszcze czerwcowe, ale nie miałam do tej pory czasu się nimi pochwalić. Parę drobiazgów w sam raz na letni wyjazd :)


Powyższe rzeczy to moje zamówienie ze sklepu Hairstore.pl. Na blogu Bez owijania w bawełnę udało mi się wygrać bon do tego właśnie sklepu internetowego, więc była to świetna okazja by nabyć parę dawno poszukiwanych przeze mnie rzeczy. Między innymi Tangle Teezer! Nareszcie go mam i muszę powiedzieć, że opinie na jego temat nie są wcale przesadzone. Ta szczotka faktycznie robi różnicę :) Rozczesywanie włosów jest bardzo szybkie, bezbolesne i łagodne dla nich.

Oprócz szczotki zamówiłam też antyperspirant z ałunu, o którym czytałam i chciałabym sprawdzić, czy działa. Poza tym zaryzykowałam odżywkę rozświetlającą Alfaparf - niczego o niej nie wiem, ale czasami lubię kupić coś w ciemno, żeby przetestować :)


A to zakup z Superpharm, dla mnie pozycja obowiązkowa nie tylko na lato, czyli krem z wysokim filtrem. Tym razem padło na Uriage, którego jeszcze nie miałam okazji testować, jednak skusiła mnie naprawdę atrakcyjna cena.

A jak tam u Was? W wakacje kupujecie mniej kosmetyków, czy raczej tyle samo co przez cały rok?


Komentarze

  1. A ja wahałam się ciągle z zakupem TT. Dziś sprawiłam sobie jakąś szczotkę tego typu z Biedronki i czeszę nią moją córkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Nareszcie się zdecydowałam i to był strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  3. gratuluję wygranej, Tangle Teezer mam od 1,5 roku i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Również przymierzam się do zakupu szczotki, tyle dobrego o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. antyperspirant z ałunu strasznie mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę mnie rozczarował, tzn w najgorsze upały nie dał rady, a tak poza tym to ok..

      Usuń
  6. Uriage - nie znam kompletnie tej firmy. Ciekawa jestem, jak się krem sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę niezły :) A firmę kojarzę z kremów aptecznych, całkiem niezlych tylko zwykle drogich... trzeba polować na promocje.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa odżywki rozświetlającej z Alfaparf. Ogólnie bardzo lubię tą firmę i myślę że będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szcztkę TT kupiłam nie dawno i jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ałun się całkiem dobrze sprawuje, mam nadzieję, że i u Ciebie będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam TT z tego sklepu :) Ałun posiadam z Rossmanna. Na baaardzo długo Ci starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy :) Uwielbiam TT, moje włosy z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra promocja na filtr :) Ja stosuję 50 + z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fakt, szczotki TT są super! :) ten filter sama bym chętnie przygarnęła! dla mnie też 50 to pozycja obowiązkowa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą TT :) fajna jest !

    OdpowiedzUsuń
  15. TT kochałam dopóki nie zobaczyłam moich rozdwajających sie końcówek, nie wiem czy to dokładnie od tt ale sie bardzo przeraziłam. a co do kremu z spf 50 to ja bardzo sobie chwale Eveline do cery wrażliwej który kosztuje coś koło 18 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że TT nie powoduje rozdwajania końcówek, bo bardzo ją polubiłam...

      Usuń
  16. Świetny blog, będę tu zaglądała częściej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zakupy :) na szczotkę to i ja się muszę w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ja wciąż marże o TT

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie taką samą TT kupiłam w Hebe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle słyszę dobrych opinii o tej szczotce, że chyba sama zaraz ją kupię :D


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą szczotkę :)

    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zgubilam swoja TT :( Twoja jest w super kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. TT to najlepsza rzecz jaką kupiłam :D

    Zapraszam na konkurs :)

    http://inszaworld.blogspot.com/2014/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  24. TT jeszcze nie miałam, jakoś nie ciągnie mnie do tej szczotki, choć z opinii wiem, że warto, podobają mi się te w wersji złotej - może sobie w końcu sprawię :)
    Ałun mam, z Alepii, ale na upały nie sprawdza się u mnie, jest dobry jesienią i zimą, wtedy go najczęściej stosuję, wydajność ma bardzo wysoką, ten sztyft mi pewnie wystarczy na wieki ;)
    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, w upały ałun jest za słaby :( ale na zimę powinien być w sam raz.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?