APIS, Cukrowy peeling do ciała z miodem i propolisem


Lubicie peelingi? Ja bardzo! Tym bardziej się cieszę, gdy odnajdę kolejny tego typu kosmetyk, który przypadnie mi do gustu. Lubię, gdy peeling dobrze wygładza skórę a przy tym relaksuje pięknym zapachem. Tym razem znalazłam produkt, który idealnie trafił w mój gust. Zapraszam do przeczytania recenzji...

APIS, Cukrowy peeling do ciała
z miodem i propolisem
dla każdego rodzaju skóry

Produkty Apis bardzo polubiłam, a serię miodową miałam okazję poznać przy okazji świetnego kremu do twarzy. Miałam więc spore oczekiwania jeśli chodzi o ten peeling i nie rozczarowałam się - jest świetny! Ale zacznijmy od początku...


Kosmetyk otrzymujemy w opakowaniu typu "klasyka gatunku" ;) czyli plastikowy, zamykany na zakrętkę słoiczek, zabezpieczony w środku dodatkowo folią. Jest to wygodna forma przechowywania takiego produktu, dobrze się go dozuje, nie sprawia problemów. Sam peeling wymaga przed aplikacją solidnego przemieszania w słoiczku, gdyż część płynna oddziela się od cukrowej i trzeba za każdym razem je łączyć, a dopiero później nakładać kosmetyk na skórę. Nie jest to jednak uciążliwe ani nie zabiera zbyt wiele czasu.

Ten produkt łączy sobie wszystkie cechy, jakich oczekuję od świetnego peelingu. Doskonale złuszcza i wygładza - skóra jest miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Do tego nie powoduje wysuszenia, ciało jest nawilżone, elastyczne. No i najważniejsze dla mnie - przepięknie pachnie! Trochę miodowo, trochę waniliowo, dosyć słodko. Zapach jest intensywny, pozostaje później w łazience oraz na naszej skórze.


Podsumowując - bardzo polecam! Jest to przyjemny w użyciu, relaksujący kosmetyk, z którym warto się zapoznać (a dla peelingo-maniaczek to wręcz punkt obowiązkowy :). Polecam również inne produkty z serii miodowej Apis.

Komentarze

  1. Ja tez lubie peelingi, a do tego jak jeszcze pieknie pavhna to wogole...

    OdpowiedzUsuń
  2. miód i wanilia to coś, co kocha mój nos! moża dostać produkty z tej serii gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze się nie natknęłam na nie nigdzie :(

      Usuń
  3. Środek mówi do mnie "weź łyżeczkę i mnie zjedz!" :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest! Jak dołożysz jeszcze zapach to ciężko się powstrzymać ;))

      Usuń
  4. Brzmi ciekawie !!:) chętnie bym spróbowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi cudownie! I to połączenie zapachowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię bardzo Apis, na pewno sięgnę kiedyś po peeling od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanilia to coś dla mnie:)
    A jak do tego się świetnie spisuje to chętnie go wypróbuję jak gdzieś spotkam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie się zapowiada ten peeling. Bardzo mnie zainteresowałaś tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam peelingi cukrem i jestem przekonana, że jest równie dobry jak wiele kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko krem z tej firmy :) Jednak peeling wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie kosmetyki które pozostawiają zapach na skórze. Ale to łączenie obu warstw jakoś mnie zniechęca,

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęciłaś mnie tym peelingiem, dodam go do swojej chciejlisty, bardzo lubię cukrowe peelingi. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?