Co zawiera jubileuszowy ShinyBox?


Po totalnej porażce kwietniowego Shinyboxa, którego miałam (nie)szczęście zamówić, niezbyt przychylnie patrzyłam na te pudełka... Ale jubileuszowa, dwuletnia edycja obiecywała sporo. Zaryzykowałam i jak się okazało - tym razem większość produktów to bardzo ciekawe kosmetyki. Zapraszam do obejrzenia :)


 Etre Belle, Maseczka kolagenowa w kremie, miniprodukt 15ml - firma jest mi jak dotąd nieznana, jednak patrząc po cenie (131zl/50ml) można spodziewać się produktu ekskluzywnego. Cóż... to się jeszcze okaże ;) Tak czy inaczej cieszę się, że mam coś nowego do przetestowania.

SYIS, Gąbeczka make-up blender (pełnowymiarowy, cena 50zł) - no, to jest coś! BB chciałam już od dawna przetestować, niech będzie i Syis, ważne by się sprawdził. W dotyku wygląda na solidnie wykonany. Fajna rzecz.

Marion, Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury (10zł/30ml, pełnowymiarowy) - to akurat nie dla mnie, bo staram się moich włosów nie narażać. Ale na pewno znajdę chętną lub chętnego na przetestowanie.


Organique, Peeling solny (pełnowymiarowy, 200g/40zł) - to dla mnie absolutny hit tego pudła, uwielbiam peelingi - a zwłaszcza tak fajnej firmy jaką jest Organique. Super sprawa! Trafiła mi się wersja kokosowa, więc chyba najlepsza z możliwych.

Dove, Antyperspirant invisible dry (pełnowymiarowy/15zł) - a to mnie rozczarowało, ZNOWU dezodorant? I to taki zwyklak marketowy... Co jest z tym Shiny, już nie maja czego wrzucać do pudełek? Wolałabym nawet miniprodukt, ale jakiejś ciekawej marki. Poza tym wydaje mi się, że tak blisko (w odstępie 2 miesięcy) nie powinni wrzucać produktu o tej samej funkcji, subskrybentki muszą mieć tego dość...


Mimo wszystko to pudełko uważam za bardzo udane. Trochę za mało WOW jak na edycję rocznicową (no, chyba że jest się subskrybentką), jednak znalazło się tu parę świetnych produktów. 

A Wy co o nim myślicie?

Komentarze

  1. Ja jakoś nie potrafię się przekonać do tych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej jestem zadowolona z peelingu solnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie otworzyłam bo mam na stanie 3 "zaczęte", ale jest w kolejce i czuję że też będę bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Pudełko nie jest może złe, jednak mogliby dać coś naprawdę ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna zawartość,ciekawa jestem tego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten peeling chyba najciekawszy z całej zawartości pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to pudełeczko bardzo przypadło do gustu :) Nawet peeling grecki, który dostałam jest chyba najbardziej mi odpowiadającą wersją zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kupuję takich pudełek. Jakoś nie mogę się do nich przekonać :) Zresztą nawet w tym pudełko nic za bardzo mnie nie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi trafił się peeling bambusowy, o nieco męskim zapachu, ale z działania jestem zadowolona jak najbardziej, jajeczko świetne no i pakunek od Sylveco się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak męski to pewnie mnie też by się podobał :) Pakunku od Sylveco niestety nie miałam, a bardzo lubie tę firmę.

      Usuń
  9. też mam wersje kokosową peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełko bardzo fajne ,peeling świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten box ;) mi by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamówiłam w tym miesiącu Be Glossy czerwcowe i nie byłam szczególnie zadowolona, z tych rzeczy, które pokazujesz chyba byłabym bardziej. Jedyny produkt, który trochę rozśmieszył mnie z ShinyBoxa to spray na komary, który widziałam u niektórych dziewczyn ;) Ale widzę, że u Ciebie się nie pojawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray był chyba jednym z produktów tylko dla subskrybentek, dlatego go nie mam. W sumie śmieszne ;) aczkolwiek o tej porze roku może się przydać.

      Usuń
  13. Nawet mi się podoba to pudełeczko, zwłaszcza peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko jeżeli patrząc na inne miesiące bardzo fajne. Szczególnie gąbeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do innych to faktycznie jedno z lepszych... chociaż na rocznicę przydałoby się coś ekstra :)

      Usuń
  15. Podoba mi się to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dezodorant w rocznicowym pudle? ekhem ekhem... :-)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie gąbka do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie testowałam, w lecie nakładam bardzo mało podkładu itd.

      Usuń
  18. Naparwdę fajne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?