Przetestowałam nowości od Elfa Pharm - nowe micele Green Pharmacy


Tytuł mówi sam za siebie - przez ponad miesiąc miałam okazję testować nowiutkie płyny micelarne, które dopiero pokazały się w ofercie marki Green Pharmacy. Dotychczas bardzo lubiłam kosmetyki z tej serii, za rośline ekstrakty w ich składach oraz delikatność działania. Czy tym razem było podobnie? Zapraszam do przeczytania recenzji.

Green Pharmacy
Płyn micelarny 3w1
Rumianek oraz Owies

Będę te kosmetyki opisywać razem, ponieważ ich działanie jest zbliżone - a ewentualne różnice wyszczególnię w trakcie recenzji. Micele znajdują się w sporych, bo aż półlitrowych butelkach. Pojemniki te wykonane są z przezroczystego plastiku, z poręczną i wygodną w użyciu zatyczką na "pstryk" ;) Mimo swoich rozmiarów butelki nie sprawiają problemów w codziennym używaniu. Dozownik pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości płynu, nic się nie rozlewa.

 Design opakowań jest spójny z całą serią, nie przesadzony, estetyczny. Łatwo można dopatrzeć się przydatnych informacji o produkcie, jak na przykład to, że nie zawiera on dodatku parabenów, mydła, sztucznych barwników oraz substancji zapachowych. Mamy więc do czynienia z kosmetykiem, który pasuje do nazwy "Green pharmacy" i nie bez powodu kojarzy się z naturą (chociaż w pełni naturalne to produkty niestety nie są). Dla ciekawych - poniżej wypisuję skład. Różni się on jedynie ekstraktami roślinnymi, co zaznaczyłam odpowiednimi kolorami (płyn owsiany - żółtym a rumiankowy - niebieskim).

Składniki (INCI):
Aqua, glycerin, sodium cocoamphoacetate, polysorbate-20, maltooligosyl glucoside / hydrogenated starch hydrolysate, propylene glycol, avena sativa kernel extract / chamomilla recuitta flower extract, panthenol, citric acid, tetrasodium edta, dmdm hydantoin, iodopropynyl butylcarbamate.


Teraz najważniejsze - działanie. Producent informuje, że płyny łagodnie usuwają makijaż i tak jest w istocie. Nie jest to najmocniejszy i najszybciej usuwający kolorówkę płyn jaki miałam. Bardzo dobrze sobie radzi w zasadzie ze wszystkim oprócz ciemnych eyelinerów, które ciężko usunąć za pomocą produktu, który nie jest tłusty. W takim przypadku micel potrzebował dłuższej chwili i przytrzymania nasączonego wacika na powiece. Najbardziej przypadło mi do gustu jednak działanie tonizujące. Oprócz zmywania makijażu używałam tych miceli jako toników i bardzo je polubiłam. Są łagodne dla skóry, lekko ją matują, nie powodują nawet najmniejszych podrażnień. Są praktycznie bezzapachowe i okazały się niesamowicie wydajne. Ogólnie - polecam, choć nie dla tych osób które wymagają od micela natychmiastowego usuwania makijażu. Ja do tego celu używam i tak dwufazowców, a micelem zazwyczaj tylko poprawiam lub przemywam po użyciu żelu do twarzy. Polecam też wypróbować te płyny jako toniki :)

Znacie takie kosmetyki? Widziałyście je już gdzieś w sklepach?

Komentarze

  1. Jeszcze w sklepach się z nimi nie spotkałam, ale rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Green Pharmacy miałam tylko szampon dziegciowy, który powalił mnie swoim zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako tonik chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie nie miałam wiele do czynienia z tą marką, ale zetknęli na nie, bo właśnie skończył mi się tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja widziałam go w aptece byłą na jakiejś promo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo nie wiedziałam, że Green Pharmacy ma w swoim asortymencie płyny micelarne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może za niedługo pojawią się w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz go widzę:) póki co używam jako toniku micela chyba z Eveline.... też tonizuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze ich nie widziałem... chyba słabo się rozglądam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam ,ale bardzo podobają mi się ,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie i tak jak na niego trafię to wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dawno zastanawiałam się nad nimi w drogerii ale jednak nie kupiłam, żeby nie brać w ciemno. Kolejnym razem na pewno kupię, bo duża 500ml butla kosztowała 9 złotych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten produkt, potrzebuje jakiegoś micela ale prawdopodobnie wypróbuje ten zachwalany z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się jeszcze z tymi płynami GP.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o nich słyszę. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam ich do demakijażu oczu i jak najbardziej je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam, znam do zmywania lekkich, dziennych makijaży jak najbardziej. Do mocniejszych sięgam po mój ukochany micel z Biodermy, który usuwa makijaż w mig. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?