Kocie okulary - kod zniżkowy dla Was!

Dziś mam dla Was tylko szybką notkę informacyjną. Jeśli planujecie zakup nowych okularów na wiosnę i podoba Wam się najnowszy trend, czyli "koci" kształt oprawek - to mam dobrą wiadomość :) Dla moich czytelników Firmoo przygotowało specjalny kod zniżkowy. 

http://www.firmoo.com/cat-eye-glasses.html
Kod, który musicie podać przy zamówieniu to: 72b859e6a i ma on wartość $30.
Wzory kocich oprawek możecie obejrzeć tutaj: http://www.firmoo.com/cat-eye-glasses.html

Jaki kształt okularów najbardziej Wam się podoba?

Komentarze

  1. lubię takie kocie okulary :) choć ja okularów nie noszę, bo nie muszę, ale jakbym miała nosić to waśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, niestety nie do mojej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie noszę - choć powinnam:)
    Ale zajrzę na stronkę , może dla dzieci coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie są przeróżne modele, chyba w każdym możliwym stylu. Z pewnoscią coś się znajdzie dla dzieciaków :)

      Usuń
  4. Śliczne są, najbardziej podobają mi się te 3 od dołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kształt chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie kocie okulary, ale jakoś się do nich przekonać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 2 pary od Firmoo i jestem bardzo zadowolona, ale te kocie mi się tez podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę inny kształt oprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety akurat ten kształt nie pasuje do mojej buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie do mojej twarzy ale wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?