Przegląd poczty [45]: Naturalnie z APIS - co wybrałam do testów?

Niektórzy z Was być może pamiętają moją recenzję miodowego kremu Apis? Byłam nim zachwycona, zarówno jeśli chodzi o dobroczynny skład, jak i samo działanie. Kiedy więc nadarzyła się okazja do przetestowania innych kosmetyków tej firmy, nie musiałam się długo zastanawiać. Jedyny problem miałam z wyborem produktów, ponieważ w ofercie marki są same kuszące ciekawostki. W końcu się jednak zdecydowałam i w tej notce pokażę Wam, o czym za jakiś czas przeczytacie na moim blogu.

Optima, Płyn do kąpieli i pod prysznic z minerałami z Morza Martwego 
Preparat zawiera unikalne minerały z Morza Martwego będące źródłem mikro i makroelementów. W połączeniu z ekstraktem z alg morskich, aloesu i lawendy posiada intensywne właściwości nawilżające, odprężające i poprawiające mikrokrążenie. Pozostawia skórę aksamitnie gładką i elastyczną, nie narusza równowagi płaszcza lipidowego skóry oraz chroni ją przed wysuszeniem.

Skoncentrowane serum z minerałami z Morza Martwego i czerwoną herbatą Pu-Erh  
Preparat jest połączeniem odpowiednio dobranych antycellulitowych składników aktywnych o wysokiej koncentracji: minerały z Morza Martwego, ekstrakt z czerwonej herbaty Pu-Erh, zielonej herbaty, alg morskich, kasztanowca, kawy i l-karnityny. Serum skutecznie wspomaga redukcję cellulitu i nadmiaru tkanki tłuszczowej, poprawia jędrność, wzmacnia napięcie skóry i tkanki podskórnej. Pozostawia skórę gładką i elastyczną.

Cukrowy peeling do ciała z miodem i propolisem
Naturalny peeling z kryształkami cukru o apetycznym miodowym aromacie zawiera doskonale działający na skórę wyciąg z miodu akacjowego i ekstrakt propolisowy. Dokładnie oczyszcza skórę z martwych komórek naskórka, pobudza mikrokrążenie, odżywia i regeneruje. Sprawia, że skóra staje się idealnie wygładzona, odświeżona o zdrowym kolorycie.

Ultra-Odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego i masłem karite
Wyjątkowe właściwości masła stanowią połączenie nawilżająco-dotleniających minerałów z Morza Martwego oraz ultra odżywczego o dużej dawce witaminy A i E masła karite, ekstraktu z mango i ryżu. Odbudowuje i chroni warstwę lipidową skóry. Intensywnie odżywia i pielęgnuje nawet najbardziej suchą skórę. Pozostawia ją doskonale wygładzoną i natłuszczoną, a dzięki złotym drobinkom delikatnie rozświetloną o zdrowym kolorycie.

---
Jak widzicie, postawiłam tym razem bardziej na pielęgnację ciała - choć możecie mi wierzyć, decyzja była trudna. Chcę się przekonać, czy te produkty przypadną mi do gustu równie bardzo, jak krem do twarzy. Apis ma w swojej ofercie kilka różnych serii,  ja testuję Optimę, Inspiration i Bogactwo Miodu, natomiast pozostała jeszcze seria arbuzowa, żurawinowa i z zieloną herbatą. Może któraś z Was coś wie na ich temat? Znacie kosmetyki Apis?

Komentarze

  1. Płyn do kąpieli i pod prysznic najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemny w użytkowaniu a zapach ma ładny i neutralny.

      Usuń
  2. miłego testowania, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście jako fanatyczka peelingów to włąsnie jego jestem ciekawa najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie produkty prezentują się wspaniale - czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wybór:) Miałam i nawet jeszcze mam kilka kosmetyków Apis, najbardziej oczarowałam mnie odżywka do włosów z serii Optima:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wlosów jeszcze niczego z tej firmy nie miałam, a rownież jestem ciekawa działania.

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nic nie mialam z tej firmy. Bardzo bym cos chciala wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, mają świetne składy i wcale nie są drogie.

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy nic nie mialam z tej firmy. Bardzo bym cos chciala wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki, ciekawa jestem tego serum z minerałami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię minerały w składach kosmetyków, zazwyczaj sprawdzają się bardzo dobrze.

      Usuń
  9. Ciekawa jestem tego ultra-odżywczego masełka do ciała. Ja z Apis miałam peeling z błotem z Morza Martwego, całkiem dobry był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym peelingiem ale jednak wygrał miodowy ;) ale też go wypróbuję w późniejszym czasie, bo ja w ogóle uwielbiam peelingi!

      Usuń
  10. nigdy nie miałam kosmetyków tej marki. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam i dlatego z chęcią po nie sięgam.

      Usuń
  11. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki :****miłego testowania :****

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam nic niestety, ale będe czekac na recenzje bo produkty jakie do tej pory miałam tej firmy podobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów, ale życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej chyba zainteresował mnie peeling bo przyznam szczerze, że cukrowego jeszcze nigdy w swoich rękach nie miałam i żałuję, bo wszyscy tak strasznie chwalą... Będę się musiała porozglądać w sklepach, albo... Zrobić samemu :) Chociaż to już nie takie fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam cukrowe, musisz wypróbować - są trochę inne w działaniu niż te solne :) A taki zrobiony samodzielnie również może być bardzo fajny, to zależy jakie składniki mamy pod ręką.

      Usuń
  17. Będziesz miała przyjemne testowanie :) aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. E tam. Myślałam, że masz coś do twarzy i już, już chciałam pytać o składy : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wybrałam do ciała - do twarzy testowałam poprzednio i byłam bardzo zadowolona. Na pewno w przyszłości sięgnę jeszcze po ich kremy.

      Usuń
  19. Jeszcze nic nie miałam z Apis,aż żałuje Przyjemnych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  20. To serum oraz masło bardzo nas ciekawią i czekamy na recenzje, buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne kosmetyki dla siebie wybrałaś, nie znam marki, ale produkty wydają się warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super :) choć jeden z nich tak nie do końca mi podszedł, wkrótce więcej o nim napiszę...

      Usuń
  22. Bardzo ciekawe kosmetyki. Czekam na ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków czekam na opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i życzę udanych testów. Najbardziej zaciekawił mnie płyn do kąpieli i pod prysznic. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. równiez gratuluje i zycze udanych testów....peeling wyglada obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  26. peeling najbardziej przykuł mój wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem maniaczką peelingów, więc takiego kosmetyku nie mogło tutaj zabraknąć :)

      Usuń
  27. mnie składniki ciekawią :) a z firmą styczności nie miałam póki co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy każdej recenzji będę podawać pełne składy kosmetyków. Póki co mogę powiedzieć, że sporo w nich dobroczynnych składników :)

      Usuń
  28. Peeling do ciała wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ultra-Odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego i masłem karite to jet to o czym chciałabym poczytać, generalnie kosmetyki z minerałami z Morza Martwego zawsze mnie ciekawią, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię produkty z Minerałami z Morza Martwego, szczególnie te, które zawierają ich sporo!

      Usuń
  30. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się skoncentrowane serum do ciała. Sama posiadam 3 produkty marki Apis i niedługo biorę się za ich testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam ultra odżywcze masełko do ciała i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajne - no i ma mnóstwo mega dobrych rzeczy w składzie!

      Usuń
  32. Nie znam Apis. Przyjemnego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie jest może bardzo popularna marka, ale moim zdaniem powinna być :)

      Usuń
  33. Nie miałam ich, choć markę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. same wspaniałości, chyba najbardziej ciekawa jestem działania peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa jak trzeba :) Bardzo przypadł mi do gustu.

      Usuń
  35. bardzo mi się podoba peeling:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie -

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, sama chętnie bym te cuda wypróbowała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych kosmetyków , lecz ciekawe na pewno są :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe produkty... A wiesz, że Apis pochodzi z mojego rodzinnego miasta w Pl - Bydgoszczy :)
    Miłego testowanie!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję, zapowiadają się świetnie, zwłaszcza ciekawi mnie masło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest całkiem fajne, ma dobry skład, choć spodziewałam się trochę innego zapachu.

      Usuń
  40. najgorsze jak jest duży wybór i nie wiadomo na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Same fajne produkty wybrałaś, szczególnie zainteresowałaś mnie tym błotkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje bardzo fajne produkty do testów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?