Przegląd poczty [43]

O tych rzeczach niebawem poczytacie więcej na moim blogu. Przedstawiam najnowsze przesyłki i co obecnie testuję.



Oto zawartość przesyłki ambasadorskiej Dermena Lash, którą otrzymałam od Streetcomu. Testuję odżywkę do rzęs i brwi oraz tusz do rzęs, otrzymałam również pełnowartościowe produkty do rozdania koleżankom do testów.


Od dawna ciekawiła mnie marka Mythos i wreszcie mam! Uroczy zestaw (żel + balsam + ręczniczek) wygrałam na blogu Magdy (77gerda). Niespodziewanie w paczce znalazłam również całe mnóstwo miniproduktów.


Od sklepu Natura Shop otrzymałam do testów naturalne mydło Alepp. Używam go już jakiś czas, na razie moje wrażenia są pozytywne, za wcześnie jeszcze jednak na wystawienie recenzji.


I znowu Streetcom! Tym razem kampania serów Turek. Szczerze mówiąc bardzo lubię sery pleśniowe, zwłaszcza te z pieprzem. Testowanie przebiega bardzo smakowicie :-)

Komentarze

  1. Wow Ci listonosze to Cie chyba uwielbiają, że tak często Cie odwiedzają :P he he żartuje oczywiście...Gratulację i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite testy również są fajne - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Znaczy ostatni punkt testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałe rzeczy, a ze serkami Turek tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, ze tam u Ciebie lepsze sery są o wiele od naszych

      Usuń
  5. Wow! Świetne przesyłki. Streetcom chyba Cię lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi "smaka" na narobiłaś na te serki....

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne paczuszki :) Patrząc na ostatnią, zrobiłam się trochę głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne przesyłki, czekamy na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne przesyłki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobacz, a ja ze streetcom już dawno nic nie dostałam. Chyba się wyrejestruję od nich. :) Smacznego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie fajne te produkty. :) Miłego testowania. :)

      Usuń
  11. wspaniałe paczuszki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje ! :) miłych testów :)
    ja w tym streetcomie jestem już kilka lat, zgłaszam się zawsze ale jeszcze nigdy się nie zakwalifikowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdobycze :) choć dla mnie jest dziwny fakt, że jedni nie testują w Streetcomie nic, a inni po dwie kampanię naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow, ale fajna zawartość paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje wspaniałych przesyłek i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat używam odżywki Dermena Lash, a Flax ma świetne produkty. Gratki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Streetcom kusi, w końcu musimy tam się zapisac, ale wiele dobra dostałaś od nich!!!
    :)
    Gratulujemy zestawu Mythos, my testujemy teraz produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wspaniałości! A serki pleśniowe uwielbiam. Szczególnie te z ziołami albo w wersji pieczarkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fiu fiu! się będzie działo :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo uwielbiam sery, zazdroszczę Ci przesyłka od Turek:) mniammm

    OdpowiedzUsuń
  21. ja ostatnio coś nie trafiam na Streetcomie, więc gratki hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj widze że streetcom się psotarał :D Mythos to i mi od dawna się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje !!!!!!!! Dermena mnie ciekawi czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki Mythos też mi się marzą :) Super przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje! super przesyłki
    a ta od Turka jaka smakowita *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne przesyłki! udanych i smakowitych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm same wspaniałości. I te Turki - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka odżywka do brwi to by mi się przydała zapuszczam swoje już chyba 6 mc i ciągle w jednym miejscu nie odrastają. Serki Turek uwielbiam zwłaszcza te pleśniowe

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale szczęściara z Ciebie :)
    Chętnie bym sobie odżywiła rzęsy takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm, dawno już nie jadłam takich serów.

    OdpowiedzUsuń
  31. mmmmm... szkoda że mi nic streetcom nie przysyła. chyba usunę konto skoro nic sie nei dzieje;/ Tobie pozazdrościć tylu wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  32. super przesyłki, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne przesyłki. Trochę tego dostałaś. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie jestes szczęściara gratuluje sporo tego wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  35. poszczęściło ci się w streetcom! ja już od dawna nic od nich nie testowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, ja również testuję teraz ten tusz i serum do rzęs, wygrałam w rozdaniu na jednym z blogów do testowania.
    Niestety moja opinia nie jest zbyt zachwycająca na ich temat, a jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  37. Mydełko Alepp najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Same wspaniałości do Ciebie dotarły - przyjemnego użytkowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie widziałam tej kampanii na Streetcom

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?