Przegląd poczty [42]: Zaległości przesyłkowe ostatnich miesięcy

Mam trochę zaległości do opisania. Nie pokazywałam Wam ostatnich przesyłek, więc niniejszym to nadrobię - oto, co pojawiło się u mnie nowego i co obecnie testuję.



Ta oszałamiająca ilość kosmetyków to nagroda w konkursie marki Kolastyna organizowanym przez Piękność Dnia. Są to dwa zestawy - jeden dla mnie a drugi dla przyjaciółki, a nawet kilku przyjaciółek :)


Powyższe śliczności to nagroda w konkursie organizowanym na blogu donnalavita.pl. Fajna, duża paleta cieni w naturalnych kolorach oraz bransoletka, którą mogłam sama wybrać. Właścicielka bloga, Ewelina, otworzyła niedawno sklep gdzie można kupić stworzoną przez nią biżuterię, zachęcam do odwiedzin TUTAJ oraz na FB :)


Nie miałam wcześniej do czynienia z rosyjskimi kosmetykami i teraz się to zmieni, a wszystko dzięki nagrodzie od Sariny. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie Serum do twarzy Receptury Babuszki Agafii :)


Marki Fennel również nigdy wcześniej nie miałam okazji poznać, a teraz dzięki Kindze testuję Masło do ciała o zapachu ogórka i melona. Wkrótce recenzja.


Zawartość tego pudełka może wydawać się enigmatyczna... a to woreczek na bieliznę marki Ewa Bien, wygrany w konkursie To have fabulous day. Bardzo się przyda podczas moich wyjazdów.


Uwielbiam herrrrbaty! I często wybieram te zielone. Niestety, nowości przedstawione na zdjęciu już dawno wypite :) A wygrałam je na fanpage marki Big Active.


Przesyłka od Wawelu... Również nagroda - tym razem za aktywność w kampanii czekoladek Danusia :)


Wiem, poszczęściło mi się z tymi nagrodami niesamowicie... jakoś przed świętami brałam udział w wielu konkursach i oto następna przesyłka - naturalna przyprawa Royal Brand.


Coś miłego dla moich kotowatych, czyli Streetcomowa kampania marki Purina One. A koty jedzą, aż im się uszy trzęsą ;)


Na koniec wciąż trwająca kampania testowania kapsułek piorących Vizir... i to wszystko na dziś, uff ;) Nie lubię mieć notkowych zaległości.

Znacie któreś z przedstawionych wyżej produktów?

Komentarze

  1. Same cudowności :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...fajniutkie przesyłki :)
    Purinę moje koty kiedyś też poznały,słodycze bardzo lubię Wawela i herbatki znam...cała reszta to dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz szczęście do konkursów. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Serum z Receptur Babuszki Agafii chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj ile tego ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego:) Zazdroszczę tego szczęścia ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się tego nazbierało, normalnie szok :)
    Gratuluję, ja niestety nie mam chyba tyle szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje tylu wspaniałych przesyłek!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dziadowski streetcom chyba mnie nie lubi, bo wszystkie ankiety powypełniane, alkohol lubię a żadnego testowania nie miałam.. ;D W każdym bądź razie gratuluję, ja bym nie miała gdzie tego pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe przesyłki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego strasznie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęście Ci dopisuje. Brawo.
    Wiele wspaniałości do Ciebie przyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilość kosmetyków Kolastyny powala :O

    OdpowiedzUsuń
  14. znacie balsam kolastyny, uwieeeeeeeelbiam ten z fioletowym kapslem :-) chyba jeden z lepszych na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo Ci się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam oglądać Twoje nowości!

    OdpowiedzUsuń
  17. O jej mnostwo tego, kremow chyba dla calej rodzinki ;p ale to maslo melonowe, i te slodycze sama sie skusze chyba za chwile ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow, nagroda od kolastyny mnie rozbroiła, ile tego!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne paczki - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow dużo tego gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no no pozostaje mi tylko pgratulować :) mega wygrane :D

    OdpowiedzUsuń
  22. OGROM dosłownie! rzeczywiście Ci się poszczęściło w konkursach...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje:) Ja też miałam kiedyś taki okres w życiu, że non stop wygrywałam w konkursach różne drobiazgi:) Ale w akcji Puriny od Streetcomu też brałam udział:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz dużo szczęścia w konkursach i rozdaniach :) Gratuluję :) Nawet kotek będzie miał frajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranych :) Masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a do mnie tylko rachunki przychodzą

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?