Przegląd poczty [37]: Wielkie testowanie arganowych nowości Eveline :)

Wiem, że wielu z Was oczekuje wyników mojego lawendowego rozdania - niestety, będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość jeszcze do przyszłego tygodnia. Siła wyższa... Jak niektórzy z Was zauważyli, ostatnio zniknęłam z blogosfery. Miało to związek głównie z awarią neostrady, jaka miała miejsce w moich okolicach. Niestety, trwała dość długo i narobiło mi się zaległości. Jak się okazało... ktoś ukradł jakiś większy kawał kabla, i dlatego nie było internetu. Rozumiecie? Bo mnie się to w głowie nie mieściło. Ale nie powinno mnie to martwić ani dziwić, gdyż, jak twierdził uprzejmy pan konsultant, "na zimę to normalne". Ech... ;)



No dobra, nie będę dłużej marudzić. Jestem, wróciłam, i powoli zabieram się do nadrabiania zaległości wszelakich (już nie mogę się doczekać, aż Was poodwiedzam i sprawdzę, co nowego słychać :). Tymczasem u mnie od paru dni gości olbrzymi zestaw cudowności od firmy Eveline. Mam co testować! Jego lwią część stanowi nowa seria z olejem arganowym... ale pokażę Wam wszystkie te kosmetyki po kolei: 


Argan Oil, Drobnoziarnisty peeling wygładzający do twarzy 3w1, 60ml - peeling z dodatkiem olejku arganowego oraz paru innych ciekawych składników (m.in kwas hialuronowy, centella asiatica, algi), który ma działanie wygładzające i złuszczające. Przeznaczony jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i mieszanej. 


Argan oil, suchy olejek do ciała, 150ml - przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również suchej, bardzo suchej i wrażliwej. Nowatorska formuła bogata w drogocenne olejki działające w synergii z witaminą E głęboko odżywia i regeneruje, oraz przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość. 

Dermapharm, Multi-oil essence, 75ml - profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry 8w1, przeznaczony do zwalczania takich dolegliwości jak: blizny, rozstępy, cellulit, oznaki starzenia się skóry, przebarwienia posłoneczne, zaczerwienienia, nierównomierny koloryt, suchość, szorstkość i wiotkość skóry.



Argan + Keratin, arganowa maska do włosów 8w1, 500ml - innowacyjna maska skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. 

Argan + Keratin, arganowy szampon 8w1, 150ml - dokładnie i delikatnie myje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, skutecznie chroni kolor oraz nadaje włosom blask. 


Młode dłonie, Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1, 75ml - szczególnie polecany dla osób o przesuszonych, szorstkich i zniszczonych dłoniach. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne doskonale wygładza skórę, niweluje uczucie suchości i szorstkości. 


Nail salon, Wysuszacz 60-sekundowy multi action 3w1, 12ml - produkt, który stosujemy jako top-coat po dwóch minutach od nałożenia lakieru. W ciągu 60 sekund wysusza, utwardza i nabłyszcza paznokcie, a także przedłuża połysk lakieru nawet do 10 dni.


Face Therapy Professional, 100% kwas hialuronowy, 15ml - serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. 


Magical Cover, długotrwały podkład kryjący 5in1 - Mineralne pigmenty rewolucyjnie maskują wszelkie niedoskonałości skóry, takie jak: trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Olejek arganowy zapewnia głębokie odżywianie oraz skuteczną regenerację skóry.


Magnetic Look,  Ultra volume mascara, 10ml - zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty&Care sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. 


Quattro Eyeshadow, odcień nr. 02 - Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodne w aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin. Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję.

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Przygotujcie się, że przez najbliższy miesiąc Eveline będzie gościć na moim blogu dosyć często :) Już teraz  z tego zestawu wyłoniłam paru ulubieńców, o których nie omieszkam Wam napisać wkrótce.

Jakie są Wasze doświadczenia z tą marką?

Komentarze

  1. Najbardziej jestem ciekawa Twojej opinii o podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele mogę o nim powiedzieć, bo niestety kolor jest tak ciemny że nie dam rady go nosić i porządnie przetestować :(

      Usuń
  2. no, no/ sporo tego. Miłego testowania i czekam na relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. olbrzymia paczka :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo dużo kosmetyków :) Czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna przesyłka, masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca zawartość, miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz dużo wspaniałości do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawił mnie profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ostatnie zdjęcia robione są już w śniegu :P?
    przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow... dużo tego. chętnie większość bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemnych testów, piękne cienie Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie... w tym kraju to wszystko ukradną, ręce opadają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ;))) Fantazja ludzka nie zna granic, przynajmniej w tym zakresie.

      Usuń
  13. bardzo jestem ciekawa tych testów, Eveline ma niedrogie kosmetyki więc fajnie by było jakby można znaleźć w ich ofercie jakieś kosmetyczne hity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :) Parę takich hitów się w tej paczce znalazło :)

      Usuń
  14. Jejku!!! Jakie smakołyki! Jestem pod wrażeniem firmy Eveline, ostatnie czasy wprowadza ciągle nowości, i to nie byle jakie ;)
    Czekam z niecierpliwością na recenzje, interesuje mnie... wszystko ;)
    Oooo, widzę że przy fotkach Cię zima zaskoczyła ;) Zaczęłaś na trawce, a na śniegu skończyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie same odczucia - zaskakują mnie te nowości i bardzo mi się podoba, że firma będąca mimo wszystko raczej z niższej półki cenowej zaczęła stawiać na jakość i świeże pomysły :) W tej paczce, jak sie okazuje, jest naprawdę sporo świetnych kosmetyków.

      Usuń
  15. Miłego testowania :)
    Ciekawa jestem tego wysuszacza 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wysuszacz okazał się naprawdę dobry!

      Usuń
  16. czy u Wasz jusz? znaczy śnieży? znaczy, że zima? yyyyyyy :-(
    nic mi nie mów o neostradzie... jak ja się cieszę, że nie mam neostrady! chwała Jesionowi, nawróconą jesteś i taką pozostań :-D
    @ masz i w ogóle fajnie, że jesteś!!! no i dzięki ogrooooooooooomne za zwizytowanie, nawet sobie nie wyobrażasz jak się ucieszyłam! :-)
    uściski gorące!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Paka!

    Rince, ale z tego co wiem, to w Krakowie jest już Hebe i to chyba nawet dwie!!!!
    Jedna w Bonarce a druga gdzieś... na Karmelickiej czy w Rynku!
    Zobacz sobie na stronie Hebe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację! A ja byłam tego nieświadoma :)) Muszę zatem koniecznie odwiedzić niebawem tę wyczekiwaną drogerię ;)

      Usuń
  18. jest to nieznana nam nadal marka, ale arganowe produkty lubimy! mamy obecnie krem z olejkiem arganowym i jest na prawdę super!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa które z nich zostaną Twoimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet nie wiedziałam,że tyle nowości wyszło eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  22. seria arganowa do wlosow ponooc jest dobra, zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie seria do włosów całkowicie zawiodła/......ciekawe jakie Ty masz o tym zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już o niej różne opinie, ale akurat u mnie sprawdziła się genialnie :)

      Usuń
  24. Super paczka! :) Jestem ciekawa jak cienie będą prezentować się na powiekach - ja dostałam je w niebieskich odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne kosmetyki. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Robi wrażenie :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa tego suchego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paczka wygląda jak rabunek jakiejś drogerii :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle piękne zdjęcia w pełnym nasłonecznieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?