Karton zamiast konserwantów - kampania Streetcom

Jakiś czas temu wystartowała nowa kampania Streetcomu! Tym razem - TetraPak, a w głównej roli... karton.
Ale zacznijmy od początku...
Paczki ambasadorek Streetcomu zawsze są starannie przygotowane, nawet jeśli chodzi o samo pudełko :)
Tym razem pudełko to jedno, wielkie, soczyste jabłuszko. Całkiem ciężkie :) Co mamy w środku?
Kampania dotyczy kartonów, a co w nich możemy kupić? Oczywiście napoje oraz jedzonko :)
Jak widać są to produkty różnych firm, łączy je jednak sposób zapakowania.
Jak zawsze - oprócz produktów do testowania, Streetcom zapewnia swoim ambasadorkom również obszerne materiały na temat kampanii oraz ulotki do rozdania znajomym.
Tym razem wśród materiałów informacyjnych znalazła się również paczka magnesów na lodówkę :) Prezentują się całkiem kolorowo, większość znalazła już swoich nowych wlaścicieli wśród moich rozmówców...
Pewnie się zastanawiacie o co właściwie chodzi z tymi kartonami?

 Główne hasło akcji to "Karton zamiast konserwantów" oraz "Karton chroni jak natura". I na tym właśnie cała rzecz polega. Jak się okazuje, pakowanie żywności (nie tylko soków) w kartony niesie ze sobą cały szereg zalet, o których być może nie każdemu wiadomo. Przede wszystkim - użycie kartonu sprawia, iż nie trzeba stosować konserwantów. Jest to możliwe dzięki wielowarstwowej budowie takiego kartonowego opakowania. Każda jego warstwa spełnia inną funkcję:
(obrazek ze strony zamiastkonserwantow.tetrapak.pl)
Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie interesowałam się tym tematem tak dogłębnie. Owszem, zależy mi (jak pewnie większości z Was) by odżywiać się zdrowo i unikać nadmiernej chemii w tym, co jem, jednak nie zdawałam sobie sprawy że aż takie znaczenie ma to, w czym produkt jest sprzedawany. Podoba mi się ta kampania - najbardziej w Streetcomie lubię właśnie te "jedzeniowe" oraz kosmetyczne ;) zwłaszcza, że (pomijając może słodzone soki, których nie kupuję) otrzymałam produkty, jakich na codzień używam. I już pierwszego dnia gdy pojawiły się u nas w domu, zostały godnie spożytkowane przez moją Drugą Połówkę - oto dowód :)
Szczerze mówiąc, już na przykładzie samego przecieru widzę różnicę w smaku. Nie wiem, na ile to zasługa kartonu, ale zdecydowanie wolę taki od tego w słoiku. Wydaje mi się być mniej przetworzony, do sosów nadaje się super.

Jeśli któraś z Was jeszcze nie jest ekspertką Streetcomu a chciałaby nią zostać, zarejestrować można się tutaj: streetcom.pl Warto - ja przez ostatnie kilka lat miałam dzięki nim okazję przetestować wiele ciekawych rzeczy :)

Komentarze

  1. nie słyszałam o czymś takim muszę szczerze powiedzieć, pora trochę poczytać na ten temat :)

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam jestem zwolenniczką brania jedzenia w łapę i do dzioba a nie bawienie się w jakieś opakowania. Akcja super, mam nadzieję, że podniesie świadomość chociaż niektórych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, im prościej tym lepiej a nieprzetworzone pożywienie jest najlepsze. Wiadomo jednak w jakich czasach żyjemy... trzeba się nieźle natrudzić, żeby wybrać coś zdrowego.

      Usuń
  3. Faktycznie, bardzo fajnie wygląda paczuszka i zawiera same smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczka:D A akcja jakże ciekawa^^

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie lubię puszek... też jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad opakowaniami ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka świetna! :) Kukurydzy i groszku w takim opakowaniu jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karton bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paka,mi sie nie udało dostać do tej kampanii.
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie zwracałam za bardzo uwagi na to, czy coś jest w słoiku, puszce, czy kartonie. Chyba pora się tym zainteresować :)
    Bardzo fajna paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie pyszności :). Uwielbiam warzywa mniam!. Też jestem testerką, ale na rekomenduj.to i polecam z całego serca- kampanie dopasowane do mnie indywidualnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?