Karton zamiast konserwantów - kampania Streetcom
Jakiś czas temu wystartowała nowa kampania Streetcomu! Tym razem - TetraPak, a w głównej roli... karton.
Ale zacznijmy od początku...
Paczki ambasadorek Streetcomu zawsze są starannie przygotowane, nawet jeśli chodzi o samo pudełko :)
Tym razem pudełko to jedno, wielkie, soczyste jabłuszko. Całkiem ciężkie :) Co mamy w środku?
Kampania dotyczy kartonów, a co w nich możemy kupić? Oczywiście napoje oraz jedzonko :)
Jak widać są to produkty różnych firm, łączy je jednak sposób zapakowania.
Główne hasło akcji to "Karton zamiast konserwantów" oraz "Karton chroni jak natura". I na tym właśnie cała rzecz polega. Jak się okazuje, pakowanie żywności (nie tylko soków) w kartony niesie ze sobą cały szereg zalet, o których być może nie każdemu wiadomo. Przede wszystkim - użycie kartonu sprawia, iż nie trzeba stosować konserwantów. Jest to możliwe dzięki wielowarstwowej budowie takiego kartonowego opakowania. Każda jego warstwa spełnia inną funkcję:
Ale zacznijmy od początku...
Paczki ambasadorek Streetcomu zawsze są starannie przygotowane, nawet jeśli chodzi o samo pudełko :)
Tym razem pudełko to jedno, wielkie, soczyste jabłuszko. Całkiem ciężkie :) Co mamy w środku?
Kampania dotyczy kartonów, a co w nich możemy kupić? Oczywiście napoje oraz jedzonko :)
Jak widać są to produkty różnych firm, łączy je jednak sposób zapakowania.
Jak zawsze - oprócz produktów do testowania, Streetcom zapewnia swoim ambasadorkom również obszerne materiały na temat kampanii oraz ulotki do rozdania znajomym.
Tym razem wśród materiałów informacyjnych znalazła się również paczka magnesów na lodówkę :) Prezentują się całkiem kolorowo, większość znalazła już swoich nowych wlaścicieli wśród moich rozmówców...
Pewnie się zastanawiacie o co właściwie chodzi z tymi kartonami?Główne hasło akcji to "Karton zamiast konserwantów" oraz "Karton chroni jak natura". I na tym właśnie cała rzecz polega. Jak się okazuje, pakowanie żywności (nie tylko soków) w kartony niesie ze sobą cały szereg zalet, o których być może nie każdemu wiadomo. Przede wszystkim - użycie kartonu sprawia, iż nie trzeba stosować konserwantów. Jest to możliwe dzięki wielowarstwowej budowie takiego kartonowego opakowania. Każda jego warstwa spełnia inną funkcję:
(obrazek ze strony zamiastkonserwantow.tetrapak.pl)
Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie interesowałam się tym tematem tak dogłębnie. Owszem, zależy mi (jak pewnie większości z Was) by odżywiać się zdrowo i unikać nadmiernej chemii w tym, co jem, jednak nie zdawałam sobie sprawy że aż takie znaczenie ma to, w czym produkt jest sprzedawany. Podoba mi się ta kampania - najbardziej w Streetcomie lubię właśnie te "jedzeniowe" oraz kosmetyczne ;) zwłaszcza, że (pomijając może słodzone soki, których nie kupuję) otrzymałam produkty, jakich na codzień używam. I już pierwszego dnia gdy pojawiły się u nas w domu, zostały godnie spożytkowane przez moją Drugą Połówkę - oto dowód :)
Szczerze mówiąc, już na przykładzie samego przecieru widzę różnicę w smaku. Nie wiem, na ile to zasługa kartonu, ale zdecydowanie wolę taki od tego w słoiku. Wydaje mi się być mniej przetworzony, do sosów nadaje się super.
Jeśli któraś z Was jeszcze nie jest ekspertką Streetcomu a chciałaby nią zostać, zarejestrować można się tutaj: streetcom.pl Warto - ja przez ostatnie kilka lat miałam dzięki nim okazję przetestować wiele ciekawych rzeczy :)