Jesień... i TAG

Lubię jesień. Jestem pewnie w mniejszości, ale gdy robi się coraz chłodniej a dzień powoli się skraca, ja czuję się coraz lepiej. Zawsze te chłodne miesiące w roku napawały mnie największą energią i chęcią działania. Na logikę, powinno być zupełnie na odwrót, a jednak...
Może to dlatego, że nie przepadam za gorącem i letnie upały bardzo mnie wykańczają. Wolę jak jest trochę zimniej, trochę ciemniej. A gdy zaczyna się jesień i z każdym dniem na drzewach coraz więcej złotych liści, to już wiem, że niebawem będzie zima... i jakoś wracają mi siły :)
Jesień zainspirowała mnie do pospacerowania z aparatem (a raczej telefonem) czego efekty możecie oglądać w tej notce. Ale żeby nie było zupełnie nietematycznie, odpowiem na pewien tag, którym oznaczyła mnie jakiś czas temu Malina oraz Julcik (cóż... ten "jakiś czas temu" to dokładnie miesiąc, ale lepiej późno niż wcale!)
TAG: Moje włosy w pigułce

Tag polega standardowo na udzieleniu odpowiedzi na 13 pytań. Zaczynamy:

1. Twój naturalny kolor włosów: Średni brąz, latem nawet jasny brąz ze złotymi/rudymi pasmami.

2. Twój obecny kolor włosów: Taki jak wyżej, ale kusi mnie straaaaasznie żeby zafarbować, i to na jakiś szalony kolor.

3. Aktualna długość Twoich włosów: Bardzo długie, sporo za pas.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy: Taka jak teraz jest mi odpowiada, ale mogą być trochę dłuższe... albo może trochę skrócę, to u mnie rzecz przypadku ;-)

5. Jak często podcinasz końcówki: Co 3 miesiące, albo jak mi się przypomni...

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane: W zasadzie proste, bardzo lekko falują.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy: Nie są porowate.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.): Normalne, gęste, grube.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny: Nie mam czegoś takiego, codziennie je czeszę :-) Myję co trzeci albo nawet (o zgrozo!) co czwarty dzień, w zależności od potrzeb. Moje włosy się nie przetłuszczają a najlepiej wyglądają dopiero na 2 dzień po myciu. Czasem używam odżywek bez spłukiwania, nadających włosom lekkości, choć w zasadzie moje włosy nie stwarzają żadnych problemów, więc robię to bardziej dla przyjemności niż z musu. Bardzo ciekawi mnie olejowanie i niebawem mam zamiar zacząć. 

10. Czego nie lubią Twoje włosy: Suszarki - praktycznie jej nie używam. Nie lubią też jak ktoś inny je czesze (to boli) lub się o coś zahaczą.

11. Co lubią Twoje włosy: Schnąć przez noc :) Rankiem są mega miękkie i błyszczące.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: Jeszcze jej nie znalazlam. Noszę włosy albo całkiem rozpuszczone, albo koński ogon na czubku głowy - widać wtedy, że głowę mam wygoloną po bokach. Ta fryzura mi odpowiada najbardziej z tych, które do tej pory miałam, ale to jeszcze nie ideał...

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały: Hmm... siema? ;)))
 Wypadałoby kogoś otagować, ale... ten tag miałyście już chyba wszystkie. Więc nie wypiszę tutaj nikogo, ale jeżeli masz ochotę odpowiedzieć - zapraszam :) A tymczasem.... Miałam wspomnieć jeszcze o najnowszych "współpracach", które udało mi się nawiązać. Będę testować suplementy od firmy Bonimed -  Zioła Ojca Grzegorza, oraz kosmetyki GlySkinCare. Obie firmy poszukiwały testerek na facebooku - teraz dopiero widzę, jak wiele mnie omijało, gdy nie miałam tam konta. O efektach testów oczywiście napiszę na blogu, ale to dopiero za jakiś czas. Jutro natomiast kolejna recenzja jednej z testowanych przeze mnie maseczek. I jeszcze jeden jesienny obrazek na dziś:

Komentarze

  1. jaki efekt ombre na tym trzecim zdjęciu - rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne kolory...;) szkoda, ze za oknem juz nie ma takich widokow :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię,gdy ktoś czesze moje włosy:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie używam już suszarki :) moje włosy chyba są mi wdzięczne :)
    Piękne są te jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?