Przegląd poczty [8]: Zakupy i przesyłka

Witam we wrześniu :) Wczoraj był dzień bloga - wiedzieliście? Ja dowiedziałam się z Facebooka, ale nie miałam już siły publikować na ten temat notki. Zauważyłam jednak, że wiele firm kosmetycznych postanowiło uczcić nasze blogowe święto i zorganizować różne konkursy i nabory do testowania specjalnie dla blogerek. Do kilku z nich nawet się zgłosiłam, czas pokaże co z tego wyniknie. Tymczasem zabieram się za nadrabianie zaległości, zaczynając od niedawnych, małych zakupów: 
Skuszona promocjami gazetkowymi udałam się do Rossmanna, żeby zdobyć 2 żele Original Source w cenie 11,99zł. Do sklepu dotarłam jak zwykle już pod koniec promocji, więc asortyment był mocno zubożony. Wybrałam zapachy British Strawberry oraz Mango&Macadamia i po wstępnym testowaniu muszę powiedzieć, że oba żele są dosyć przyjemne w użytkowaniu, ale niestety bardzo im daleko do wrażenia jakie na mnie zrobiła kiedyś wersja lawendowa... Teraz jej nie było, więc nie kupiłam, ale będę polować, bo zapach miała obłędny.

Kupiłam także, jak widać na załączonym obrazku, dwa kremy do depilacji od Eveline. Trzyminutowego Just Epil używam stale i to będzie moja trzecia czy czwarta tubka, natomiast Bio Depil to przypadkowa zdobycz (a jednak udało mi się załapać na słynną biedronkową promocję! 3,99 :) i dopiero sprawdzę jego skuteczność. 

Na zdjęciu jest też zdobycz z promocji z Tesco, podwójna maseczka All About Beauty przeceniona na 1,39. Nie mam żadnych doświadczeń z tą marką więc nie wiem, czego mogę się spodziewać. 

Dotarła do mnie również przesyłka (a raczej przesyłeczka ;) z portalu Pomaderia. Jakiś czas temu udało mi się wygrać w organizowanym przez nich rebusie. Wystarczy zapisać się na newsletter, rebusy są w nim publikowane co tydzień i można wygrać jakiś drobiazg. Mnie trafił się Lip liner firmy Astor, raczej pójdzie na wymianę ponieważ nie używam konturówek. A może dorzucę go do rozdania? Cały czas obmyślam, co kupić na rozdanie... i jeszcze nie wiem, ale wykombinowałam że będzie i coś do czytania, i coś kosmetycznego... Wszelkie sugestie mile widziane :)

W najbliższym czasie wrzucę denko sierpniowe (będzie ogromne... ależ jestem z siebie dumna!) i książki przeczytane w sierpniu (tu trochę mniej, ale lepszy rydz niż nic ;) Pozdrawiam dotychczasowych i nowych obserwatorów, fajnie że się pojawiacie :-)

Komentarze

  1. Widzę że przegapiłam promocję na żele OS, a szkoda bo jeszcze żadnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko lawendę i specjalnie polowałam na promocję, bo ta lawenda mnie zauroczyła. Dwa powyższe - już dużo mniej.

      Usuń
  2. Ostatnio używałam kremu do depilacji Eveline do bikini i był super, na pewno do niego wrócę, jak nie będę miała czasu na pastę cukrową:) spróbuj jeszcze raz przygotować pastę, może się w końcu uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale na razie temat pasty doprowadza mnie do szewskiej pasji! ;)

      Usuń
  3. Bardzo mnie zainteresowałaś tym lawendowym zelem!Też będę polować!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, ciekawe zakupy. :)
    Bardzo podobają mi się te żele pod prysznic, muszę sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy, tylko pozazdrościć zwłaszcza żeli :) które zawsze i bezwzględnie uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Łupy niezłe. :)
    Mam pytanko : jak mieści ci się pasek u góry z linkami ?
    Mi jakoś wchodzą tylko 4 zakładki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak może przy okazji, jak zrobić taki pasek - sorki za zawracanie głowy, ale ja "raczkuję" w tych sprawach :(

      Usuń
    2. W panelu Bloggera wchodzisz w zakładkę "Strony" i tam możesz sobie pododawać to, co znajdzie się na tym pasku. Klikasz "Nowa strona" i wybierasz albo "Pusta" (będziesz mogła wtedy sobie edytować wszystko, co ma na tej podstronie sie znaleźć) albo "Adres" i wtedy będzie ona prowadzić w jakieś inne miejsce w sieci.

      Usuń
    3. Piękne dzięki, wieczorkiem będę próbowała sobie takie zrobić :) Efekt będzie można zobaczyć...

      Usuń
    4. Twój blog już teraz wygląda bardzo estetycznie, wpadnę obejrzeć efekty :)

      Usuń
  7. żadnego z tych kosmetyków nie używałam. Mi udało się ostatnio kupić w Biedronce lakier do paznokci. Bardzo dobrze się trzyma. Szkoda, że nie było więcej kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie te żele, ale mam jeszcze sporo do zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?