Tonik - perełka

Dzisiaj napiszę o jednym z kosmetyków z grupy tych, które stale goszczą na mojej półce, a będzie to:

Tonik pichtowy ProOil 
Bezalkoholowy tonik do skóry wrażliwej
(zdjęcie ze strony producenta: www.profarm.com.p)


Producent obiecuje nam, że tonik działa:

  • OCZYSZCZAJĄCO - odświeża, oczyszcza i nawilża skórę;
  • ANTYBAKTERYJNIE - skutecznie walczy z trądzikiem, wpływa korzystnie na wygląd skóry;
  • ODŻYWCZO - uzupełnia niedobory witamin i mikroelementów;
  • ENERGIZUJĄCO - dodaje sił witalnych, rozluźnia napięte mięśnie i likwiduje uczucie ciągłego zmęczenia;
...a do tego również, że świetnie usuwa makijaż. 


Jakie są moje obserwacje?

Faktycznie, można odczuć, że skóra jest oczyszczona (wręcz jakby odkażona) dość solidnie, ale kosmetyk jej nie wysusza. Działanie antybakteryjne również można szybko spostrzec - tonik zapobiega powstawaniu różnych "niespodzianek", jest też bardzo skuteczny w leczeniu już istniejących. Nie używam go do zmywania makijażu, tylko trzymam na takie momenty, gdy czuję że lada dzień coś mi się niechcianego na twarzy pojawi - jest wtedy niezawodny! I w przeciwieństwie do innych antybakteryjnych kosmetyków nigdy mnie nie podrażnił, skóra nie jest ściągnięta ani lepka po jego użyciu (nie znoszę tego w niektorych tonikach!) tylko zrelaksowana, zmatowiona, odświeżona. Mam cerę mieszaną, z dość kapryśną strefą T, a po tym toniku nic się nadmiernie nie przetłuszcza - to jest mój sposób na ocenę, czy kosmetyk jest dobry. Po tych "złych" rano świecę się jakbym wyszła z sauny ;)

Używam toniku pichtowego od kilku lat, zużylam trochę opakowań, i jedyne co mi doskwiera to fakt, że czasem ciężko go znaleźć - ostatnio byłam zmuszona zamówić przez internet i w związku z tym zrobiłam większe jego zapasy.


PLUSY:
- skuteczność!
- nie podrażnia, nie wysusza
- jest tani
- nie ma alkoholu w składzie
- bardzo wydajny

MINUSY:
- bywa trudnodostępny
- opakowanie mogłoby być bardziej szczelne


Cena: 9,50 zł/200ml
Czy kupię ponownie? TAK, tak i jeszcze raz tak!


Dla dociekliwych - skład:
Aqua, polysorbate 20, glycerin, magnesium aspartate (and) zinc gluconate (and) copper gluconate, propylene glycol (and) aqua (and) vaccinium myrtillus (and) cucumis sativus (and) hamamelis virginiana (and) phenoxyethanol (and) methylparaben (and) propylaparaben, abies sibirica, parfum, sodium hydroxide, dmdm hydantoin (and) methylparaben (and) propylparaben (and) phenoxyethanol 

Komentarze

  1. Nie przepadam za tonikami, ale ten wydaje się całkiem fajny. Niestety nigdzie go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie go nie widziałam, ale jak zobaczę to może kupię bo ogólnie to bardzo rzadko używam toników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym toniku i może się skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś zobaczysz, to bierz :) Tani, a bardzo skuteczny. Szczerze, to nie spotkałam dotąd innego kosmetyku który by go zagiął pod względem skuteczności i szybkości działania (przynajmniej na moją skórę).

      Usuń
  4. już szukam na necie...a jutro się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbowałabym ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?