Wpis blogowy :)

Nie pisałam chwilę, bo i sporo się w moim życiu działo.

Po piewsze i najważniejsze - obroniłam się :) Mogę teraz legalnie legitymować się wyższym wykształceniem, w dodatku w wymarzonym przeze mnie zawodzie. Studia były cudowne, ale ten stres egzaminacyjny... ja chyba nie potrafię sobie z nim radzić. Już tęsknie za ludźmi z roku, zajęciami, nawet za akademikiem ;) 

W międzyczasie w ramach odstresowania, naruszyłam dość mocno zasadę Przeżyć za 50 złotych jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne. Do wszystkiego się przyznam, obfotografuję i opiszę, jak tylko odzyskam możliwość robienia zdjęć. Zgubiłam kabel do telefonu... a z resztą jakość zdjęć z tej komórki pozostawia bardzo wiele do życzenia, dzisiaj ma dzwonić do mnie pani z orange i wreszcie zamówię nowy aparat :-) Mam kilka kosmetyków do opisania, kilka zdobyczy z SH do pokazania, kilka książek - wszystko czeka na wrzucenie na bloga... ale do tego muszę mieć możliwość robienia dobrych fotek.

Kolejna sprawa, którą muszę się Wam pochwalić to moja dieta - przynosi efekty! Moje BMI wynosi w tej chwili 20 i czuję się z tym wynikiem świetnie. Nagle 90% ubrań z mojej szafy zaczęło znów wyglądać na mnie dobrze... Teraz muszę skoncentrować się nie tyle na obniżeniu wagi, co na zmianie proporcji  mięśnie-tłuszcz w moim organiźmie. Muszę więcej ćwiczyć, wtedy też będę mogła więcej jeść i nie zamienię się znów w kulkę ;)

To tyle na razie. Korzystając z chwili czasu zajrzę wreszcie na Wasze blogi i poczytam. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj zaglądają :)

Komentarze

  1. Właśnie policzyłam swoje BMI i niestety mam 21,6 i mimo, że pisze, ze to idelany wskaźnik to zadowolona nie jestem, bo uważam, ze 5 kg za dużo, dlatego od 2 tygodni jestem na diecie :))

    A obrony gratuluję, sama w tamtym miesiacu odebrałam dyplom mgr i odetchnęłam z ulga. Chociaż już mi brakuje studiów:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć od 18 do 24 jest poprawnie, ale mniej więcej od 20tki w dół jest postrzegane jako najbardziej atrakcyjne. Z resztą, to zależy od budowy konkretnej osoby oraz trybu życia - ktoś, kto ćwiczy będzie ważył więcej ale wyglądał lepiej. Powodzenia w diecie! :) Ja też usiłuje się jej trzymać, choć przyznam że po obronie trochę sobie poszalałam...

      Dziękuję za zaproszenie, fajne rozdanie :) Własnie się dopisałam. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    Fajny masz ten blog swój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje obrony i utray wagi :) witam serdecznie w mojej zabawie i zycze powodzenia w wygranej Aga z niebiesko mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Pani Mgr :)
    Dziękuję za udział w mim candy :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z okazji obrony no i wytrwania w diecie oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji pozytywnej obrony !!!!!!
    A przy okazji dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?