Jak dbać włosy, gdy nie mamy wiele czasu? Foltene Pharma, Rewitalizująca odżywka do włosów


Dziś napiszę Wam o kosmetyku, który towarzyszył mi wiernie w chwilach, gdy nie było czasu na bardziej skomplikowaną pielęgnację, a jednak zależało mi, by nie pozostawiać włosów samych sobie i by cały czas były zadbane. Zapraszam!


FOLTENE Pharma, Revitalizing Conditioner
Rewitalizująca odżywka do włosów

Opis producenta - na zdjęciu poniżej.


Wskazówki odnośnie stosowania kosmetyku:


Dokładny skład produktu (INCI):


Moje wrażenia:
Odżywkę otrzymujemy w eleganckim kartoniku, na którym - jak widać na zdjęciach - znajdziemy wszelakie potrzebne informacje, które mogą nam pomóc w decyzji o zakupie. Sam kosmetyk znajduje się w wygodnej tubie, z której można bezproblemowo go wydobyć.


Kosmetyk ma biały kolor, dość gęstą konsystencję i neutralny zapach - dla mnie bardzo przyjemny - który jednak nie utrzymuje się zbyt długo. Taka formuła pozwala na rozprowadzenie odżywki na włosach bez ryzyka jej spłynięcia. Również bez przeszkód można ją zmyć - mi się to z powodzeniem udawało bez użycia szamponu, samą wodą.


Ten kosmetyk uważam za skarb dla osób, które mają niewiele czasu i nie mogą sobie pozwolić na nałożenie i zmycie oleju a później długie trzymanie maski na włosach, a jednocześnie zależy im, by dostarczyć kosmykom solidną dawkę pielęgnacji i zadbać o ich dobry wygląd. Odżywkę pozostawiamy zaledwie na kilka minut, jednak jej działanie jest bardzo odczuwalne. Przede wszystkim ułatwia rozczesywanie (i to bardzo - więc to kolejny argument na oszczędność czasu :), dociąża końcówki, likwiduje puszenie włosów. Mam wrażenie, że moim włosom nie brakuje po jej użyciu nawilżenia, są gładkie i miłe w dotyku, końcówki wyglądają na wypielęgnowane.


Odżywka ma pojemność 150ml i dostępna jest w cenie ok. 50zł. To może wydawać się dużo, jednak trzeba wziąć pod uwagę po pierwsze jej wydajność - dzięki konsystencji i łatwemu nakładaniu starczy nam na długo - oraz oczywiście skuteczność, efekty jej stosowania są bardzo widoczne.  Odżywkę możemy kupić w aptekach, a jej dystrybutorem jest firma Infoplus.


Spodobał mi się ten kosmetyk, podobnie jak i pozostąłe produkty Foltene Pharma, z którymi miałam styczność. A Wy znacie tę markę? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?