Przegląd poczty [46]: Nowości (jeszcze) majowe

W maju listonosz pojawił się u mnie kilka razy i przyniósł bardzo ciekawe rzeczy - niektóre z nich już testuję. Miałam okazję poznać trochę nowych kosmetyków oraz przetestować suplementy diety, których jeszcze nie znałam. Zapraszam do obejrzenia notki :)


Dwa kosmetyki Omia - krem do rąk oraz lawendowy płyn do kąpieli, a także zabieg laminowania włosów od Marion dostałam od Eve. W przesyłce znalazły się również owoce palmy (nie ma ich na fotce), które można wykorzystać do wykonania płukanki do włosów.


Ten ogromny zestaw różności wygrałam u Kasi z bloga Kobiece Szufladki. Bardzo się ucieszyłam, gdyż niektóre z tych kosmetyków znam i stale używam, inne zaś to dla mnie nowości i bardzo chętnie je przetestuję. Otwierając paczkę poczułam, że mam prawdziwy Dzień Dziecka! ;)


Cudowna Bielenda i jej pachnące kosmetyki do ciała (peeling i mus) oraz pielęgnująca seria dla naczynkowców (micel oraz krem na dzień i na noc) przyleciała do mnie od Pirelki. Jestem zachwycona tym zestawem!


Po raz drugi mam okazję przetestować suplement marki Noble Health. Po rewelacyjnych doświadczeniach z poprzednim preparatem jestem pełna nadziei, że i ten okaże się skuteczny i przygotuje moją figurę na nadchodzącą porę roku :) Get Slim Daytime testuję już od kilku dni. Podzielę się z Wami wrażeniami gdy zakończę moją kurację.


Kolejny suplement, lecz o zupełnie innym przeznaczeniu. Pure Collagen ma zadbać o kondycję mojej skóry. Dopiero zaczęłam go stosować, więc efektów nie miałam okazji jeszcze odczuć, ale o wszystkich na pewno Wam napiszę :)

To koniec dzisiejszego przeglądu poczty. Znacie coś z moich nowości?

Komentarze

  1. wspaniałe przesyłki, miłego testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci! Masz co testować ;)

    Pomadkę ochronną z Alterry miałam i stosowałam ją jako odżywkę do rzęs ;) Nieźle się spisywała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie testowac suplementow.
    Jakos sie boje.

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo nowości :) znam kilka produktów i lubiłam je, a zapach z avon kiedyś był moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pure Collagen też obecnie testuję :) Z reszty znam tylko zabieg laminowania, który bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, serduszko wymiata. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O OMIA pierwsze słyszę :)
    Miłych testów !
    Zgadzam się z Daisy - serduszko wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne produkty, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że paczka dotarła, mam nadzieję że z kosmetyków będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ho ho, ile tego jest, napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to Dzień Dziecka udany :D miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kosmetyki - udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. o rajuśku, aż oczopląsu dostałam tyle wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bielenda ma świetny ten peeling :)
    Suplementy z chęcią bym wypróbowała ...

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe nowości :) Gratuluję takich super wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wow, ale tego dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulala! Kurierzy mieli co nosić! Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyków Omia nie znam, ciekawa sprawa, a zazdroszczę również Bielendy, całkiem lubię tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, wypatrzyłam nawet kilka bardzo ciekawych produktów, wśród tych różności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cuda! Paczka od Kasi robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo udało Ci się tego nazbierać :) Gratuluję. Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam ten krem na naczynka z Bielendy ale jakoś sie nie polubiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności same otrzymałaś! Zazdroszczę Ci wszystkich kosmetyków. Życzę miłego testowania produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego,miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. no to ci się nazbierało,miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  26. Długi miesiąc przed Tobą w testowaniu ;) miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dużo wspaniałości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego i owocnego testowania Ci życzę. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygrana niesamowita, aż Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Ci udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dużo nowości, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  32. nono, sporo tego:)
    serdecznie gratuluję wygranych i upominków!

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tego co wygrałaś stosuje jedynie plastry z woskiem Sensual, ale kurczę - duża i fajna ta nagroda, tylko pozazdrościć i pogratulować :)


    http://infinitateanimarum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale super zdobycze :) teraz to tylko pozostaje siedzieć i testować :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale wspaniałe i duże przesyłki :) Szczególnie wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałabym być na Twoim miejscu i móc przetestować tyyyyyyyyyle produktów :):*

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz to masz co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ah ile świetnych produktów :) Pozdrawiam
    Zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Maj był wyjątkowo urodzajny, jeżeli chodzi o kosmetyki dla Ciebie :) Ciekawi mnie ten zabieg laminowania włosów z Marion.

    OdpowiedzUsuń
  40. same swietnosci bielenda mnie zaintrygowała Ci powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetności! szczególnie wpadła mi w oko ta seria Bielendy!

    OdpowiedzUsuń
  42. pozazdrościć, oby wszystko dobrze się sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne nowości, ale z Ciebie szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  44. łał :-D same fajne rzeczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wygranych!
    Masz teraz o czym pisać! :-D

    OdpowiedzUsuń
  46. To teraz nie pozostaje Ci nic innego jak testowanie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?