Najbardziej spóźnione DENKO na świecie - maj 2014!


Sama do końca nie wiem, jak mi się TO udało. Częściowo pewnie jest to wynikiem problemów z internetem oraz częstych wyjazdów, tak czy inaczej efekt jest taki, że denko majowe publikuję 26 czerwca ;) Jest to również najmniejsze tegoroczne denko, ale zawsze jakiś krok do przodu w zużywaniu. W każdym razie - zapraszam do lektury :)

 MAXFACTOR, Creme Puff, 21g - świetny puder, polubiłam go bardzo, a przede wszystkim okazał się niesamowicie wydajny. Starczył mi prawie na rok używania, a pudrów używam dosyć regularnie. Jedyną wadą było opakowanie - szybko starły się wszystkie napisy i jak widać na zdjęciu, pod koniec pokrywka po prostu pękła. To była jednak poprzednia wersja pudełeczka, od jakiegoś czasu ten puder dostępny jest w nowym opakowaniu, które prawdopodobnie sprawdza się lepiej. Chętnie wypróbuję nowej wersji - kupię ponownie.

EVELINE, Magnetic Look, Ultra volume mascara, 10ml - całkiem fajny tusz, niestety dość szybko zgęstniał i jego używanie stało się problematyczne - tworzyły się grudki i zlepiał rzęsy. Nie kupię więcej.

DERMENA Lash, mascara - ten tusz był jednym z elementów kuracji przedłużającej i zagęszczającej rzęsy (używam jeszcze odżywki). Niestety efekty nie były spektakularne, choć zauważyłam zagęszczenie rzęs. Tusz nakładał się bardzo niewygodnie, zlepiał rzęsy błyskawicznie i absolutnie nieodzowne było użycie grzebyczka do ich rozdzielenia (lub szczoteczki z innego tuszu). Jego zdecydowaną zaletą jest bardzo intensywny, czarny kolor, dużo mocniejszy niż w zwyczajnym tuszu. Raczej nie kupię go ponownie, choć odpowiednio używany może dawać fajne efekty.


TOŁPA, Dermo body, Cellulite, Peeling 3 w 1, 42g - bardzo przyjemny w użyciu, ujędrniający peeling. Skóra staje się gładka i miła w dotyku, odświeżona. Chciałabym, by występował w wersji pełnowymiarowej, aczkolwiek saszetka jest idealna na wyjazdy. Kupię ponownie.

YVES ROCHER, podwójna maseczka + peeling, 2x6ml - to również świetny zestaw na wyjazdy, peeling jest dość intensywny, głęboko złuszcza skórę natomiast maseczka działa kojąco i dobrze nawilża. Kupię ponownie.

EFEKTIMA, Hydro repair, 7ml  (jest na pierwszej fotce) - fajna maseczka o nawilżajacym działaniu, ładnie pachnie. Nie wszystkie maski Efektimy przypadły mi do gustu, ale ta jest moją ulubioną z tej firmy.



KOLASTYNA, Krem do stóp, 75ml - dobry krem, nawilża, lekko zmiękcza, jest wydajny. Średnio natomiast przypadł mi do gustu zapach. Może kupię ponownie.

YVES ROCHER, Jardins du monde, Orzechy Makadamia, 200ml - uwielbiam te płyny do kąpieli i często je kupuję, by sprawdzić nowe zapachy. Makadamia pachnie słodko, orzechowo, zapach jest intensywny i bardzo przyjemny. Z pewnością kupię ponownie!


I tyle, jeśli chodzi o moje małe, spóźnione denko :) Niebawem będzie czerwcowe - już nieco większe. Znacie któreś z tych produktów?

Komentarze

  1. no rzeczywiście się opóźniłaś. Ale grunt, że post się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie trochę spóźnione ;D Uwielbiam żel z YR !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale denko zrobiłaś, a ja leń w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling antycellulitowy z Tołpy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego z tych kosmetyków nie miałam, chyba, że tą maskę z Efektimy, co jest na pierwszym zdjęciu :) A te żele z YR tez lubię, ale wersje owocowe lub kwiatowe, bo słodkich nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze używam ten tusz z eveline, moje denko będzie chyba z pół roku, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj faktycznie spoznione to denko i male :D znam ten tusz z eveline, czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąchałam ten żel do kąpieli i mnie oczarował w sklepie, ale na Yves Rocher daję sobie póki co szlaban po nieudanej przygodzie z tuszem...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od każdej kolastyny uciekam ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje przyjaciółki używają tego pudru i bardzo sobie go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha ;) a tam, taki 'tyci' poślizg :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe denko nie znam Twoich kosmetyków niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam żadnego z tych produktów. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam nieustające opóźnienie ;-) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder z Max Factor mam i również bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwialbiam zapach makadamii YR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że jest denko ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż się przyglądałam, co za dziwne zamknięcie ma ten puder ;-D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?