Przegląd poczty [4]: Książkowo :)

Ciąg dalszy nadrabiania zaległości przesyłkowych :-) Jakiś czas temu udało mi się wygrać candy u Czytelniczki z bloga Mania Czytania, a nagrodą była książka:
Jestem kobietą, prawdziwe historie (Monika Gajdzińska)

Jestem Kobietą, to historie bez cenzury, bez upiększeń, prawdziwie bolesne, inspirujące ale dające nadzieję. Bo czasem tylko tyle potrzeba, aby w życiu rozpocząć jakieś zmiany.

Należymy do pokolenia kobiet, które są świadome własnych praw i obowiązków wobec siebie samych, ale wciąż hołdują tradycyjnym wartościom. Te zaś nakazują nam posłuszeństwo wobec potrzeb rodziny, partnerów, dzieci i znajomych. Staramy się sprostać wszystkim tym oczekiwaniom i warunkom, aby sobie zapewnić godne miejsce w społeczeństwie. Wielu z nas zdarza się zatracić w tych staraniach. W pewnym momencie odkrywamy z przerażeniem, jak bardzo jesteśmy wyczerpane, zmęczone. Dobrze jest wtedy posłuchać innych kobiet, zobaczyć siebie w ich oczach i nabrać błogosławionego dystansu do siebie i świata.
 (fragment tekstu Kobiecy krąg)

Dziękuję bardzo za przemiłą przesyłkę :) a jeżeli ktoś jeszcze nie zna bloga Czytelniczki to bardzo gorąco polecam! Myślę, że najlepszą zachętą będzie zdanie z nagłówka (które od razu bardzo mi się spodobało):

Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa,
jaką sobie ludzkość wymyśliła. 


Drugą książkową przesyłką okazała się wygrana z portalu DlaLejdis.pl, a jest nią...

Pokój Marty (Magdalena Zimniak)

Intrygująca powieść o zakazanej miłości, podszyta dreszczykiem i trzymająca w napięciu do samego końca, zmuszająca do wiary w podszepty, przeczucia i znaki. W niej nic nie jest takie, jakim się wydaje...
Marta i jej ojciec, Karol, po śmierci matki i żony, postanawiają rozpocząć wszystko od nowa. Życie młodej kobiety diametralnie zmienia się w momencie przeprowadzki. Nowy dom, nowi znajomi, i... miłość, która budzi kontrowersje otoczenia.

W najbliższym czasie czeka mnie sporo nowych, ciekawych lektur :) 

Komentarze

  1. gratulacje wygranej ! książki zawsze cieszą mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję. druga ksiązka wygląda całkiem ciekawie. wój blog jest o kosmetykach, więc wysyłam Ci link stronki dzięki której co miesiąć będziesz mogła otrzymywać pudełko darmowych kosmetyków. wystarczy wejść i się zarejestrować. http://shinybox.pl/?ref=8a68808

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przesyłka Ci się spodobała:) Bałam się trochę, że nie dojdzie, bo nic nie pisałaś, ale teraz jestem spokojna. Mam nadzieję, że miło spędzisz przy niej czas:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Dziękuję, że tak miło o mnie napisałaś:)

      Usuń
  4. Oj zazdroszczę szczęścia i wygranych :) Może u mnie też Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?