Przegląd poczty [5]: Coraz bardziej lubię mojego listonosza ;-)

Kolejne przesyłki, na których opisanie i pochwalenie się do tej pory brakło mi czasu. Na początek pokażę Wam niesamowite cudowności :) czyli wygraną z bloga Świat Amalii. Kiedy otworzyłam przesyłke, nie mogłam uwierzyć własnym oczom....

Tyle wspaniałości! Dla osoby takiej jak ja, która dopiero raczkuje jeżeli chodzi o rękodzieło wszelakie, taki prezent to coś niesamowitego. Bardzo mi się przyda, ponieważ od jakiegoś czasu planuję wykonanie czegoś własnoręcznie dla bliskiej mi osoby... Wciąż nie mogę się napatrzeć na śliczną kartkę, którą równiez dostałam -  oczywiście wykonaną osobiście przez Amalię :) Bardzo dziękuję!



Otrzymałam również dwie próbki przysłane przez Vilandre z bloga Innocent Greed :) Tak więc poszukiwań mojego kremu idealnego ciąg dalszy, będę testować:


SKIN FOOD - Platinum Grape Cell Essential BB Cream, SPF45
Corine de Farme - Krem nawilżający z 95% naturalnych składników


Dotarły do mnie również próbki perfum PUMA - Green oraz Yellow.


I na koniec - "pakiet powitalny" Oriflame, w którego skład wchodzi katalog oraz kilka próbek (krem Optimals pod oczy, Swedish Spa - purifying face mask oraz Swedish Spa - smoothing face scrub). W prezencie dostałam też gąbkę ze 100% celulozy :)


Komentarze

  1. życzę Ci miłych testów. :) a gąbka chyba nie jest taka straszna, bo używam już jej jakiś czas i nie zaobserwowałam pogorszenia się stanu cery, a moja buzia jest na to podatna. ważne aby za każdym razem ją dobrze wyczyścić.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się takie własnoręcznie robione rzeczy, szkoda że nie mam w ogóle zdolności manualnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowności wygrałaś u Amalii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie jest prowadzić jednego bloga o wszystkim, ja zaczęłam artystycznie i nijak nie mogłam przemoc się i pisać o innych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te pierdolki do stworzenia czegoś samemu;) Bardzo lubię takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?