200 tabletek i... jaki efekt? Pure Collagen od Noble Medica


 Dziś napiszę Wam o suplemencie, który miałam okazję przetestować naprawdę porządnie - zużyłam pełne dwa opakowania, co dało łącznie niebagatelną sumę dwustu tabletek! Chyba nikt nie będzie miał wątpliwości, że po takiej kuracji można wypowiedzieć się z pełnym przekonaniem o tym, czy dany preparat jest skuteczny, czy też nie... i właśnie na ten temat będzie dzisiejsza notka. Zapraszam!


NOBLE MEDICA
Pure Collagen

Skład produktu:
 
Skład     1 tabletka         Zalecane spożycie w ciągu dnia  to 4 tabletki
Kolagen z ryb morskich
Witamina C
Ekstrakt z pestek winogron
Witamina E
200mg
20mg (25%)
10mg
3mg (25%)
                                     800mg
                                 80mg (100%)
                                      40mg
                               12mg (100%)

Dokładny opis preparatu znajdziemy na stronie producenta: http://www.noblemedica.pl/glowna/8-pure-collagen.html


Moje wrażenia:

Gdy otrzymałam do testów Pure Collagen bardzo się ucieszyłam, że w przesyłce znajdują się dwa opakowania - producent wspomina o odmładzającym działaniu tego produktu, a takiego efektu nie możemy raczej spodziewać się zażywając go krótko. Kolagen zawarty w tych tabletkach musi mieć szansę zadziałać. 

Na samym początku nie za bardzo spodobał mi się fakt, że trzeba tych tabletek zażywać aż tyle (dwa razy dziennie po 2 sztuki). To sporo (zwłaszcza, że i same tabletki są dosyć duże). Wolę, gdy mam do czynienia z bardziej skoncentrowanymi preparatami, to dużo wygodniejsze, poza tym łatwiej jest pamiętać o zażywaniu czegoś raz dziennie (np rano) niż więcej razy. Mimo wszystko stwierdziłam, że nie ma co marudzić, trzeba się poświęcić dla dobra nauki ;) i suplement przyjmowałam zgodnie z zaleceniami.

Tabletki nie są powleczone żadną śliską powłoką (w sumie dobrze, bo mniej chemii, ale i trudniej się je połyka), pachną tak sobie - mnie ten zapach nie przeszkadza. Opakowanie dosyć dobrze sprawdza się jeśli chodzi o przechowywanie, dozowanie jak i transport, trzeba tylko uważać, by nie dostało się w ręce maluchów - zakrętka nie jest wyposażona w zabezpieczenie przeciwko dzieciom.

Teraz najważniejsze - działanie. Na szczęście moja wytrwałość została nagrodzona - efekty są! Może nie ubyło mi od razu 10 lat, ale skóra wygląda lepiej. Czuję lepszy poziom nawilżenia i elastyczności, i to zarówno na twarzy jak i na całym ciele. Jest to przyjemne uczucie, zwłaszcza że latem podczas wielu wyjazdów nie miałam kompletnie czasu by dbać o skórę z taką uwagą jak przez resztę roku.

Poza działaniem na skórę zauważyłam też inny pozytywny efekt, mianowicie mam wrażenie że zawarty w tabletkach kolagen przyczynił się również do poprawy kondycji moich ścięgien i stawów. Do tej pory miewałam problemy ze "strzelaniem" w kolanach i pomagały jedynie specjalne suplementy do tego celu. Teraz okazało się, że mogę mieć dwa w jednym - tabletki poprawiające stan cery działają też na stawy :)


Jestem zadowolona z efektów działania tego preparatu i myślę, że na zimę powtórzę sobie taką kurację. Dziękuję portalowi Uroda i zdrowie za możliwość przetestowania suplementu.

Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem, to teraz Pure Collagen dla czytelników mojego bloga dostępny jest ze sporą zniżką - zamiast 69zł zapłacicie tylko 49zł (z wysyłką). Wystarczy przy zamówieniu wykorzystać kod cena49. 
A Wy dostarczacie kolagen swojej skórze za pomocą suplementów? A może wolicie kosmetyki z jego zawartością?

Komentarze

  1. Fanką suplementów nie jestem, a jeszcze jak się do tego doda brak regularności to lepiej sobie odpuścić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie łykam żadnych suplementów ;) Jakoś nie jestem do nich przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mam przekonania do suplementów ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. z suplementów to łykam tylko tabletki na włosy, skórę i paznokcie :) Ale dobrze wiedzieć, że i ten produkt działa i pomógł Ci także na stawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kolagen Activ i właśnie ze względu na stawy zaczęłam go łykać

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie powinnam, ale zawsze są pilniejsze wydatki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za suplementami diety i rzadko po nie sięgam choć czasami muszę ;)
    Fajnie, że tabletki okazały się skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. od dawna myślę o zakupie kolagenu jednak na razie biorę różne inne suplementy. często mimo tego, że jestem młoda coś strzyka mi w kolanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że naprawdę odczułaś efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o nim gdzieś wcześniej, jednak nie "poznałam osobiście" :)
    Fajnie,że sprawdził się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie cierpię połykać niczego, co ma kształt tabletki, ale trzeba przyznać, że efekty działają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam problem z pykającymi kolanami ale już się do tego przyzwyczaiłam ;) Suplement wydaje się być godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że ten preparat działa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna recenzja :) sklad i dzialanie mnie skusily do zakupu. Dziekuje ze mozna najpierw poczytac o dzialaniach i nie kupowac w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis, dziękuję za Twoją recenzję. Skusiłam się i zamówiłam również dla siebie Pure Collagen.
    Mam nadzieję, że i u mnie sprawdzi się równie dobrze i będę zadowolona z rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także mam dobre zdanie o Pure Collagen. U siebie również zauważyłam pozytywne rezultaty, co prawda musiałam na nie poczekać ok. 1 miesiąca, ale było warto. Cera uległa poprawie, wszelkie ranki, zadrapania, drobne wypryski goją się błyskawicznie. Skóra jest nawilżona, nie mam już żadnych problemów z przesuszeniami. To chyba pierwszy suplement, który naprawdę działa, bo po innych dostępnych np. w aptekach nie widziałam żadnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam gdzie mogę kupić Pure Collagen ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stosuję Class A Collagen Noble Health. Skład wzbogacony jest o biotynę i kwas hialuronowy. Efekty szybko widoczne. Mam mocne paznokcie, zdrowe i lśniące włosy oraz nawilżoną skórę. Może się to wydawać dziwne ale mam 35 lat i mam takie zdrowe włosy, że ich nigdy jeszcze nie farbowałam. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  20. Po wykorzystaniu opakowania, kiedy można znowu zażywać tabletki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie śmierdział jakby byl popsuty i wyrzucilam opakowanie, nie byla w stanie sie przemoc

    OdpowiedzUsuń
  22. ten kolagen jest z kurczaka, czyli ten gorszy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolagen opłaca sie kupować na Amazonie de. Np: Bestseller SUPER KOLAGEN + C 250 Tabletki
    SUPER KOLAGEN + C TABLETKI zawiera mieszankę aminokwasów specjalnie opracowane, aby pomóc uzupełnić w organizmie zapasy kolagenu i zmniejszyć widoczne oznaki starzenia, wspierać silne i zdrowe kości, zdrowe i odżywiają włosy i skórę, paznokcie
    Składa się z 19 aminokwasów, SUPER KOLAGEN + C TABLETKI.
    Działanie Anty-Starzenie, spowolnienie utraty włosów, mocne kości:
    Cena w Polsce z wysyłka ok. 125 zł
    Na Amazonie De 17,36 EUR to daje ok. 78 zł.
    Amazon ma polską wersję językową, a towary powyżej kwoty 49 Euro wysyłają ZA DARMO do Polski !!!
    Warto więc dokupić jeszcze jakiś inny specyfik lub zamówić też do koleżanki i mamy w efekcie dużo taniej niż w Polsce.
    Towar zamawia się internetowo. Amazon to poważna firma z b.dobrymi opiniami i szanuje każdego klienta.
    Szczegóły na: http://amzn.to/2goRuun

    OdpowiedzUsuń
  24. Super recenzja! Mam problem z suchą skórą i właśnie szukam jakiegoś preparatu lub tabletek. Chyba dam im szansę.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dzięki Waszym komentarzom blogowanie sprawia mi wiele radości :)

Dziękuję za każdą opinię - Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne.

Zawsze też odwiedzam i czytam blogi swoich komentatorów.

Popularne posty z tego bloga

Testowanie produktów za darmo w internecie - co i jak?